[D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Praha – Slaný – Chomutov
Odpovědět
Mike
Příspěvky: 4994
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od Mike »

stručné...
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014080301
a bohužel to neplatí jen na R7
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
mapman
Autor
Příspěvky: 5765
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od mapman »

Až na to že to není o R7 ale o tom úseku od Slaného dál... a ve Středních Čechách na tom něco pravdy bude ... není horšího kraje co do správy silnic (ať už státní tak majetkové)...
Mikulik
Příspěvky: 547
Registrován: 23.9.2009 10:29:37

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od Mikulik »

Kterej idiot vůbec dal tu devadesátku na čtyřpruh kolem Chlumčan? jedno z posledních míst, co se dá předjíždět. Ono i ta šedesátka na tom zůžení mi připadá docela brutal.
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6841
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Myslíš spíš obchvat Sulce, ne? Kolem Chlumčan žádný 4 pruh zatím nevede.
Tak je to fajn místo na rýžovačku, takže 90 byla jasná volba.
R48 -> D48 se podařilo!
Mike
Příspěvky: 4994
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od Mike »

on už tam někdo dal 90 :?:
že tam sice de jure byla vždy, ale fyzicky tam právě kvůli činnosti PaCh nikdy nebyla
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Mikulik
Příspěvky: 547
Registrován: 23.9.2009 10:29:37

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od Mikulik »

jojo Sulec, žádné Chlumčany. Nechtěl jsem se dívat do mapy, spletl jsem se. Ano ta devadesátka je tam přímo osazená a to i uprosřed od Panenského Týnce, nevím jak dlouho, jel jsem tam začátkem července. Je pravda, že správně tam platila i dříve, ale nepředjeď toho čepičáře, který jede furt sedmdesátkou na spotřebu. Jo jinak jsem si všiml, že před křížením Spořice je nově osmdesátka, dříve tam byla snad 70.
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od adamos »

Slušelo by se dodat, že obchvat Sulce je prvním úsekem u nás, který byl vyprojektovaný a postavený v "luxusní" kategorii R25,5. :)
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od dvs »

Přiznám se, že ještě víc než 90 na obchvatu Sulce mi vadí přístup Prahy k neřešní toho přechodu u letiště.

Taky bychom se v srpnu mohli dozvědět výsledek studie na kategorii R7.
http://zatecky.denik.cz/zpravy_region/2 ... omise.html
Mike
Příspěvky: 4994
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od Mike »

já myslím, že instalací kamerového dohledu spolu s úsekovým měřením a novelou příslušného zákona ( via Huml ) to vyřešili jednou provždy :twisted:
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
pivko
Příspěvky: 1019
Registrován: 15.3.2009 23:17:26

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od pivko »

Ano, to je skutečně mezinárodní ostuda, za kterou by se Praha měla stydět. Navíc ten radar na tom místě prokazatelně snižuje bezpečnost provozu, protože posílá brzdící vlnu ve špičce pěkně daleko. Při cestě z letiště si človek rychle uvědomí, že je zase zpátky v Kocourkově.

Odpovědni: Svoboda, primátor v době, kdy se to tam dalo a Nosek, který byl v tu dobu radní pro dopravu. A současná cyklobuzna s Nouzou, protože s tím nic nedělaj (i když od nich bych to ani nečekal).
Mikulik
Příspěvky: 547
Registrován: 23.9.2009 10:29:37

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od Mikulik »

Za ten přechod bych tam nejradši tyhle dementy přivázal a rozjezdil jim přirození horským kolem se zimním vzorkem s hřeby, když jsou to takoví cyklofašisti. Ne to špýmuju, ale každý den se mi zvedá tlak jako motoristovi i jako občasnému cyklistovi. Hlavně, že udělali ty svodidla a vysfaltovali tam kus té cyklostezky, co nikam nevede a nikdo normální tam ani jet nemůže. Kdo to tam i jako cyklista zná, tak ví, že stejně dojedu vždycky jen k Šestce a k těm podchodům před koncem Evropské je stejně nejlepší tudy.

http://www.mapy.cz/?source=stre&id=1203 ... RmfZmSDfe2

Hlavně, že udělali most jako kráva u Harfy.
m@rtin
Příspěvky: 74
Registrován: 14.3.2009 11:31:50

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od m@rtin »

Mikulik:
Abych řekl pravdu, nějak jsem nepochopil proti čemu protestujete? Ten přechod tam slouží už od dob výpadovky na Kladno. Je používán především lidmi z "osady" Na Padesátníku pro pěší přístup k zastávce MHD. Konkrétně za ta svodidla jsem rád, protože tahle cesta pro mne, jako občasného cyklistu, je ze severo-západu Prahy na Okoř a dál nejpříjemnější.
vaclav
Příspěvky: 1831
Registrován: 7.4.2010 11:29:27

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od vaclav »

m@rtin píše:Mikulik: Ten přechod tam slouží už od dob výpadovky na Kladno.
tak takhle nemuzeme argumentovat. ten prechod je urcite problem. ale neni to asi jediny problem v tom miste, ta odbocka do horomeric se musi predelat nebo zavrit, jinak tam musi asi zustat 50.
jozka
Příspěvky: 2785
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od jozka »

Tohle misto je jedno cele velke provizorium, ktere mela vyresit stavba 517 (tusim). A ta je "vitekde"...
-xdas-
Příspěvky: 428
Registrován: 23.9.2009 20:25:36

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od -xdas- »

Jak vubec probiha oprava R7? U teto stavby je nejak ticho po pesine.

Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Mikulik
Příspěvky: 547
Registrován: 23.9.2009 10:29:37

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od Mikulik »

Já protestuju proti tomu, že celá tahle habaďura světla, přechod jsou na nic, akorát se tam ve špičkách tvoří stau a to jen díky přechodu. Vždyť okruh, kterého se dožiju jako důchodce asi a to už nikam jezdit nebudu by měl být ještě v přesně v těhle místech a pak by měl uhnout do polí. Tak se to bude muset řešit a na okruhu určitě přechod nebude. Nejlepší řešení by bylo udělat rovnou ten most včetně perfektního napojení na Horoměřice. Jo a jako cyklistovi mě vadí, že se tady kolem tohoto přechodu dělají takové habaďury na nic, protože pokud bych jako cyklista přejel přechod, tak stejně se musím dát doleva a přijedu k Šestce. Nikam to kvůli letišti nevede a stejného a já říkám lepšího efektu dosáhnu, pokud to vezmu, jak jse ukázal a tam by malé vyspravení neuškodilo.
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od Sosa »

No to není pravda, právě v tomhle místě bude silnice zrušena a posunuta více na sever. Proto s tím nikdo nic nedělá.
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od Standa »

Sosa píše:No to není pravda, právě v tomhle místě bude silnice zrušena a posunuta více na sever. Proto s tím nikdo nic nedělá.
Jedině postavit přeložku R7 mezi letištěm a R1 (ideálně rovnou 3+3), část R1 od MÚK s Evropskou a propojit je napřímo, bez MÚK (s využitím budoucí větve R7 > 517). Tohle by se asi muselo udělat i v případě posunu 518 kvůli paralelní dráze a už by se daly trvale řešit další úpravy.
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od pp21 »

Sosa píše:No to není pravda, právě v tomhle místě bude silnice zrušena a posunuta více na sever. Proto s tím nikdo nic nedělá.
A ani to není pravda ... viz http://www.okruhprahy.cz/jednotlive-sta ... izualizace ... stavba 518, dozvíte se to v prvních 30ti vteřinách.

"Trase se dostává do dlouhého zářezu, který umožňuje nízké překlenutí nadjezdu silnice Nebušice - staré letiště Ruzyně a za ním se odklání do nové stopy."
Mikulik
Příspěvky: 547
Registrován: 23.9.2009 10:29:37

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od Mikulik »

Tak pokud nízké překlenutí nadjezdu silnice Nebušice - staré letiště Ruzyně a za ním se odklání do nové stopy, chápu dobře, že by se ještě část 1/7 po která se použije měla jako zahrabat?
To video je jinak pěkné scifi. Až budu za 30 let v důchodu, tak schválně, jestli se toho dožiju.
Mike
Příspěvky: 4994
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od Mike »

scifi to je zcela určitě
ručička tachometru se po vjezdu do tunelu ani nepohnula, ačkoli je pravdou, že tam ze stěn nikde neblikalo infra přisvícení kamer ;)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od balance »

Je pravděpodobné, že se příští rok pustí do rekonstrukce pravé strany (PHA>Slaný)?
mapman
Autor
Příspěvky: 5765
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od mapman »

Ano.
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od dvs »

řsd píše:ŘSD otevře dva opravené mosty na R7
Po náročných rekonstrukčních pracích uvede Ředitelství silnic a dálnic v úterý 18. 11. 2014 do zkušebního provozu dva mosty na rychlostní silnici R7. První z nich leží v katastru obce Stehlečeves, druhý v obci Knovíz. Termín otevření se podařilo stavařům zkrátit skoro o půl roku.

„Oba mosty se podařilo opravit ve zkráceném termínu, stavaři nenarazili při práci na zásadnější problémy. Navíc celkovou cenu obou staveb se podařilo z původně vypočtených 250 ti milionů snížit na finálních 114 milionů,“ říká Jan Rýdl, tiskový mluvčí ŘSD.

Většina mostních objektů, které jsou součástí R7, využívala jako nosnou konstrukci prefabrikáty typu „K“ a „I“, které stavební urychlovaly práce, neboť jejich výroba i montáž mohly probíhat i v zimním období, na druhou stranu v nich mohly vznikat dutiny, ve kterých kondenzovala vodní pára, která narušovala konstrukci zevnitř. Materiál izolačních pásů izolace mostovky i technologie pokládky nezaručovaly nepropustnost- navíc betony použité na stavbu neobsahovaly přísady, které zvyšují odolnost proti chloridům. To se projevilo na trvanlivosti konstrukce. Výše uvedené nedostatky mostních objektů, budovaných v 70. tých a 80. tých letech však ukázal až čas, mosty tedy musely projít důkladnou rekonstrukcí.

Při výstavbě mostů byly použity moderní technologie, například speciální beton vysoce odolný proti chloridům, izolace mostovky s pečetící vrstvou, nebo izolace opěr včetně pracovních spár. Mosty mají tedy všechny předpoklady k tomu, aby bezproblémově sloužily několik dalších desetiletí.
letecké fotky od makr jsou v galerii
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 57#p103157
FlakY`
Příspěvky: 1490
Registrován: 14.3.2009 21:34:15
Bydliště: F-M - Praha

Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)

Příspěvek od FlakY` »

Standa píše:
Sosa píše:No to není pravda, právě v tomhle místě bude silnice zrušena a posunuta více na sever. Proto s tím nikdo nic nedělá.
Jedině postavit přeložku R7 mezi letištěm a R1 (ideálně rovnou 3+3), část R1 od MÚK s Evropskou a propojit je napřímo, bez MÚK (s využitím budoucí větve R7 > 517). Tohle by se asi muselo udělat i v případě posunu 518 kvůli paralelní dráze a už by se daly trvale řešit další úpravy.
Myslím, že levnější je postavení lávky a jiných drobností než si právě vystavit nedokončený pomník nedokončené dálnice. Pokud to bude snadno rozebratelné, tak se to použije jinde. Opravdu nemusíme stavět něco o čem nevíme, že bude vůbec někdy v budoucnu pokračovat.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Odpovědět

Zpět na „D7“