[D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Ze by potrebovali soupnout dalnici kvuli nove pristavaci draze?
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Zajímavé čtení o MÚK Aviatická. Co jsem si zběžně všiml, jak je dokonale popsáno hnízdění ptáků
Jo a cvičák pro psy už je zavřený aspoň 4 roky Jo, tam se našemu psovi líbilo.
Jo a cvičák pro psy už je zavřený aspoň 4 roky Jo, tam se našemu psovi líbilo.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Tak to snad bude také ve prospěch celé věci. To současné zalátávaní děr a vyfrézování pár m2, od konce D0 po sjezd k letišti, je šílené.mapman píše:Do roka by ale celá 7čka od okruhu po hranice Prahy měla být předána do majetku státu...
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
A jak moc je dnešní úprava slučitelná s výhledovým stavem?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Wau, to mě ani nenapadlo, že převedením R7 na D7 přejde majetek a údržba z kraje na stát! Takže D7 už bude mít v budoucnu kvalitu D8 či D5 a ne jako dnes, kdy tam chybí vodorovné dopravní značení (čáry) a jsou tam díry, že se tam ztratí i kamion?
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Tak teď už je to jasné, pokud opravy dělal stř. kraj, že to vypadalo jak na Ukrajině.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Nepleťme dohromady úsek od Evropské po Aviatickou (resp. hranice Prahy) s úsekem od hranic Prahy do Slaného. Ten první vlastní město Praha a spravuje TSK a ten druhý vlastní stát a spravuje provozní úsek Závodu Praha, resp. jeho dodavatelé. Nedořešený je první úsek, který by měl být v průběhu příštího roku převeden majetkově na stát.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
takže by mohlo zmizet to měření rychlosti na padesátce?mapman píše:Nepleťme dohromady úsek od Evropské po Aviatickou (resp. hranice Prahy) s úsekem od hranic Prahy do Slaného. Ten první vlastní město Praha a spravuje TSK a ten druhý vlastní stát a spravuje provozní úsek Závodu Praha, resp. jeho dodavatelé. Nedořešený je první úsek, který by měl být v průběhu příštího roku převeden majetkově na stát.
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Zlatý voči. Hezké zbožné přání.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Odpovím si sám, není. V TS z 2013 byla polopřímá větev Praha - letiště namísto postavené vratné. A přímá větev Tuchoměřice - Slaný měla vést blíže k nadjezdu, takto je v kolizi s polopřímou větví Praha - letiště.Lenny píše:A jak moc je dnešní úprava slučitelná s výhledovým stavem?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Od 0.km až po exit 7 je omezena rychlost na 110km/h. Dokud to byla R7 tak nikomu nevadilo, že tam nejsou pořádné připojováky a odbočovací pruhy, ale co nám to přeznačili na D7 tak to najednou někomu vadí a došlo ke snížení rychlosti,hlavně,že je to zpoplatněno celé jako dálnice s opraveným povrchem
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
a čekal někdo něco jiného ?
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Ano, na úseku Letiště - Buštěhrad je 110ka, jak už tu bylo i dřív avizováno. Tenhle požadavek uplatnilo při projednávání přeznačení na D7 Ministerstvo vnitra, MD tomu vyhovělo i s ohledem na to, že nově opravená R7/D7 svádí k vyšší rychlosti, než když to byla samá díra, a co kilometr je tam připojení na stopku nebo zastávka BUS. Ale ostatně i několik zdejších přispěvatelů, co rádi jezdí rychle, přiznalo, že tady to smysl má.
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
A to se připravovalo bez ohledu na to, jestli to D bude nebo ne, že?
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Ano, k tomu mělo dojít v obou případech.
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Nejsou tam kvalitni pripojovaky, tak budme radi za 110. Ze se tam jezdilo 130 bylo o hubu. Az se dodelaji asi nebude problem udelat 130. Btw i na D mi obcas nejaky kreten z benzinky nebo vedlejsky vjede primo do prubeznyho pruhu aniz by nabral rychlost. Za to bych bral papiry. Nechapu proc nenatahnou plnou caru alespon do poloviny toho pripojovaku.
-
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
OT: připojování do průběžného JP je zrovna místo, kde by měl besip působit - nicméně to by museli zcela změnit filozofii a začít dělat něco užitečného.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
V minulém desetiletí zpracovala Satra studii na šestipruh od D0 po MÚK Koníčkův Mlýn. Snad se dočkáme brzké realizace.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Zajímavost - zvýšení povolené rychlosti.
Za koncem D7 na okruhu kolem Slaného, směr Chomutov (I/7 - patří to do tohoto tématu?) je povoleno 100km / hod. Nejdříve jsou umístěny značky konec dálnice a až potom "100". Následuje zůžení na 1 pruh v každém směru Končí to až "křižovatkou" - nájezdem u Shellky, nebo jestli je to účelovka tak až křižovatkou u Kvíce.
Dříve tato situace byla obdobná, ale byla nejdříve značka omezení na 100km (ještě na rychlostní R7), a pak konec dálnice. A to se pak hádalo s policistami, či spíše v autoškole, zda "konec dálnice" ruší omezení maximální rychlosti.
Za koncem D7 na okruhu kolem Slaného, směr Chomutov (I/7 - patří to do tohoto tématu?) je povoleno 100km / hod. Nejdříve jsou umístěny značky konec dálnice a až potom "100". Následuje zůžení na 1 pruh v každém směru Končí to až "křižovatkou" - nájezdem u Shellky, nebo jestli je to účelovka tak až křižovatkou u Kvíce.
Dříve tato situace byla obdobná, ale byla nejdříve značka omezení na 100km (ještě na rychlostní R7), a pak konec dálnice. A to se pak hádalo s policistami, či spíše v autoškole, zda "konec dálnice" ruší omezení maximální rychlosti.
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Čemu, proboha, říkáš MÚK Koníčkův Mlýn?Lenny píše:V minulém desetiletí zpracovala Satra studii na šestipruh od D0 po MÚK Koníčkův Mlýn. Snad se dočkáme brzké realizace.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Jsem tento název přejal z názvu stavby, pod kterým se dnešní MÚK Makotřasy s I/61 stavěla.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
MÚK Koníčkův Mlýn dnes MÚK Makotřasy Lenny byl koukám rychlejšíFox Mulder píše:Čemu, proboha, říkáš MÚK Koníčkův Mlýn?
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Taky jsem to včera hledal a nenašel
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
To by asi chtělo nejdřív rozhodnout, kde to D0 bude. Nebo je to navrženo invariantně?Lenny píše:...šestipruh od D0 po MÚK Koníčkův Mlýn. Snad se dočkáme brzké realizace.
Re: [D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Některé mapy Koníčkův Mlýn dokonce znají
- Přílohy
-
- konickuv-mlyn.jpg (177.3 KiB) Zobrazeno 20725 x
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!