Tak svodidla jsou zatím namontována pouze na vnější straně.. Pozitivní je, že už je vyasfaltovaný úsek v ďolíku v úseku pod 400 kV vedením. K "zprůjezdnění" nového půlprofilu tak zbývá vyřešit most a blízké okolí v rámci MÚK. Letmým pohledem z dnešního průjezdu tam je ještě práce dost...Olda S píše:Na novém půlprofilu už jsou namontována svodidla.
[D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Na novém půlprofilu se postupně osazuje zelené dopravní značení.
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Nový leták: https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/114 ... -tynec.pdf
" V 07/2021 byla dokončena betonáž mostovky obou mostů (i mostu na sjezdové větvi) na MÚK. Na většině levé (nové) poloviny jsou již položeny asfaltové vrstvy a probíhá montáž svodidel."
" V 07/2021 byla dokončena betonáž mostovky obou mostů (i mostu na sjezdové větvi) na MÚK. Na většině levé (nové) poloviny jsou již položeny asfaltové vrstvy a probíhá montáž svodidel."
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
video za červenec
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Dobrý pokrok, jen škoda těch hnusnejch a nekvalitních svodidel... Nachápu, proč se nepoužívají ty naše dvojitá. Jsou bytelnější a podpořil by se český výrobce.. :-/
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Maniacu a kdo vyrábí ta méně kvalitní ? díky
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Mám pocit, že tyhle úzké pazgřivce jsou italský... https://www.midos-cheb.cz/svodidla/ocelovakot píše:Maniacu a kdo vyrábí ta méně kvalitní ? díky
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
..jo jo. hezkej pokrok, škoda že to není video z března:o)
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Na ministerské desce visí stanovení dalších etap. Dle toho by se mělo na levý pás přehodit nejdřív jenom uprostřed a pak ještě i na začátku a na konci, ale s výjimkou mostu u MÚK.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
...tak včera jsem už jel po nové dálnici, tedy jen ten úsek od Prahy do kopce, a pak přes pumpu na kruhák. Svodidla jsou jen na vnější straně...
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Potvrzuji, dneska jsem jel kus po novém... Co se týče stavebního postupu, tak starý půl-profil je již odfrézován. Směrem od Benzinky se začíná pracovat na zářezu (dochází k mírnému rozšíření). V "ďolíku" pod vedením 400 kV ještě asi na 800m metrech chybí u kanalizace středový žlábek. V téže místech jsou již hotové opěrné gabiony oddělující dálnici od I/7K. U MÚK v bezprostřední blízkosti mostu jsou již uválcované podložní vrstvy.Cody píše:...tak včera jsem už jel po nové dálnici, tedy jen ten úsek od Prahy do kopce, a pak přes pumpu na kruhák. Svodidla jsou jen na vnější straně...
Btw. Projížděl jsem cca v 16:15 a na stavbě bylo stále velmi rušno (jak strojů, tak lidí). Sečteno podtrženo = kdyby takhle makali od začátku, tak už je dálnice v tomto úseku komplet hotová.
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Tak dneska opět změna průjezdu! Ve směru od Prahy se jede opět (po dlouhé době) po "hlavní"trase tzn. již ne po staré I/7K. Po novém půlprofilu se tedy jede již od začátku úseku, až u benzinky se sjíždí na kruháč. Poté návrat na hlavní trasu, ale již na nový půlprofil. Vyjma mostu u MÚK se tedy jede komplet po novém půlprofilu. Komplet nový půlprofil by se měl snad otevřít v půlce září (informace z FB ze stavby). Na starém půlprofilu se intenzivně pracuje na rozšíření zářezu a kultivace podložních vrstev (asfaltové vrstvy jsou kompletně odfrézovány).
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Jaký je stávající plán na ÚPLNÉ UP ? V letácích se o tom / vůbec / nemluví... díky
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Kdepak dneska, takhle jsem to projížděl už v sobotu.Vikingkiller píše:Tak dneska opět změna průjezdu!
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Informace k úplnému/částečnému UP se v letácích dost měnily... Aktuálně tam u UP visí 2021 bez bližší specifikace. Nicméně sám jsem přemýšlel, kolik času budou potřebovat, aby dali do dálničních parametrů původní půlprofil. Šířkové úpravy náspu ve stoupání k benzince jsou takřka hotové, opěrné gabionové zdi v ďolíku pod 400 kV linkou také. Předpokládám, že se šikmý svah rozšířených náspů bude zpevňovat kamenivem jako na druhé straně. Neznám však detaily prováděcí dokumentace, jak moc hluboko budou ještě frézovat, těžit a kultivovat podložní vrstvy starého (původního) půlprofilu, což bude zásadní pro definitivní termín UP.kot píše:Jaký je stávající plán na ÚPLNÉ UP ? V letácích se o tom / vůbec / nemluví... díky
Momentální pracovní nasazení na stavbě je na české poměry extrémní. Tzn. s trochou optimismu by snad mohli do konce této stavební sezóny mít komplet připravený starý půlprofil na položení asfaltových vrstev. Most v rámci MÚK je již v podstatě hotový.
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Zprovoznění pravého pásu se plánuje na prosinec.
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Překvapilo mě, jak hluboko to vzali. V některých místech tam zbyla holá pláň.Vikingkiller píše:jak moc hluboko budou ještě frézovat, těžit a kultivovat...
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Ale Andrej včera říkal, že bude celý čtyřpruh letos. A když to říkal Andrej, tak to musí být přeci pravda.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Pokud se na stavbě udrží stavební nasazení (počet lidí, techniky a pracovní doba), tak by to mohli stihnout..Lenny píše:Ale Andrej včera říkal, že bude celý čtyřpruh letos. A když to říkal Andrej, tak to musí být přeci pravda.
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Myslím, že třeba na D1 10 km úsek 23 stihli letos obě strany (jednotlivé vrstvy + pokládka betobnu) každou za cca 3 měsíce... Ale bude to zde jen tak tak, byť jsou to necelé 4 km.Vikingkiller píše:Pokud se na stavbě udrží stavební nasazení (počet lidí, techniky a pracovní doba), tak by to mohli stihnout..Lenny píše:Ale Andrej včera říkal, že bude celý čtyřpruh letos. A když to říkal Andrej, tak to musí být přeci pravda.
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
video za srpen
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Asfaltové vrstvy jsou položeny také již v rámci mostu MÚK a jeho okolí. Jízda po kompletně novém půlprofilu se již blíží.
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Tak se stalo! Dneska kompletní průjezd po novém půl-profilu. Zrychlení cesty asi o minutuVikingkiller píše:Asfaltové vrstvy jsou položeny také již v rámci mostu MÚK a jeho okolí. Jízda po kompletně novém půlprofilu se již blíží.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D7] Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Super zpráva. Jen taková hnidopišská - to si ten Panenský Týnec nezasloužil mít na ceduli celé jméno, a musí tam být jako Pan. Týnec? Ještě si někdo bude myslet, že tam někdo takový bydlí:o)))