Právě je 22.9.2019 3:30:30




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 214 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
 [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická) 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 2074
Příspěvek Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
D0 nebude nikdy klasická dálnice s výjezdy po 10 kilometrech a dodržením všech pravidel pro vzdálenost křižovatek a podobně. Podobné je to s začátkem dálnic vybíhajících z Prahy - zde tedy u D7.
Nedávno jsme se zde bavili například o začátku D10 u Horních Počernic. Tam není dodrženo vůbec nic, například vzdálenost mezi koncem připojovací pruhu z odpočívky Radonice směrem Mladá Boleslav a začátkem odpojovacího pruhu MÚK Radonice je asi 100 metrů. Tady je nutné smířit se s tím, že to normové ideály nikdy nenaplní a kompromisy jsou nevyhnutelné. Dá se diskutovat akorát o tom, co je větší zlo, a co menší.


16.1.2019 12:29:34
Profil
 

Příspěvky: 313
Příspěvek Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Max píše:
Otázka je, jestli by pak nevzniklo nové kolizní místo přímo na D0 - směr na jih od D7 by se sice napojil v původní trase, ale po cca 600-800 m už by bylo zas odpojení na Evropskou.


Problém je spíše s vozidly jedoucími od letiště směrem k 518. V případě zachování současné trasy by nebyl prostor k vykřížení s vozidly jedoucími po D7. I s esíčkem bude na vykřízení jen asi 500 m.


16.1.2019 13:01:20
Profil
 

Příspěvky: 313
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Vím :) s tím směrem na 518 jsem to psal v předchozím postu.

Ad menší a větší zlo: dívam se na to podobně, ale ve výsledku je pro mě menší zlo plynulejší provoz na D0 a horší větve na MÚK s D7, tedy v podstatě tak, jak je to navrženo. Jinak fakt, že D0 tou hustotou exitů není klasická dálnice, je pochopitelný, někde to funguje (515) a někde už moc ne (MÚK Chlumecká na 510). U té D10 za problémy paradoxně nejvíc může až ten kruháč u vjezdu do areálu skladů.


16.1.2019 14:27:09
Profil
 

Příspěvky: 3473
Příspěvek Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Jedine, ze toho plynuleho provozu na D0 si asi moc neuziji ...
V lepsim pripade se cas od casu svezu sikanou, kde bude radar na 60km/h.

Uz tu chodim na forum nejaky patek, ale stejne mne vysledek , ktery je realizovatelny, ale je k h.v.n. s.r., sorry jako:)


16.1.2019 21:31:56
Profil
 

Příspěvky: 639
Bydliště: Praha, Mělník
Příspěvek Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Max píše:
Vím :) s tím směrem na 518 jsem to psal v předchozím postu.

Ad menší a větší zlo: dívam se na to podobně, ale ve výsledku je pro mě menší zlo plynulejší provoz na D0 a horší větve na MÚK s D7, tedy v podstatě tak, jak je to navrženo. Jinak fakt, že D0 tou hustotou exitů není klasická dálnice, je pochopitelný, někde to funguje (515) a někde už moc ne (MÚK Chlumecká na 510). U té D10 za problémy paradoxně nejvíc může až ten kruháč u vjezdu do areálu skladů.

Souhlas, dle mne je největší pra...na ten šílený přechod na čtyřpruhu o kus dále a připojení od letiště.
Jinak odpůrcům paralelní ranveje je třeba připomenout, že má EIA.


16.1.2019 23:49:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 323
Bydliště: Egerland
Příspěvek Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Nové letáky - posunutí ZS o rok.

https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/112 ... ruzyne.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/509 ... aticka.pdf

Je u MÚK Aviatická ta cena správně? Přijde mi prapodivné, aby jedna MÚK o délce 1 km stála více jak zkapacitnění D5 Praha - Beroun a to víc jak o mld


1.8.2019 16:12:48
Profil
 

Příspěvky: 1482
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Příspěvek Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
..třeba je to včetně výkupů a je tam nějaké ropné pole....7,5 mld.? ..a doba výstavby 4 roky?


1.8.2019 16:30:08
Profil
 

Příspěvky: 1292
Příspěvek Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
A kdyby tam bylo jen prostě o jednu nulu více, to by bylo zase málo asi, že ? :)
Každopádně nevím, jestli tvrzení
Citace:
Hlavní trasa je navržena v kategorii R25,5/80,
v místě MÚK Aviatická je rozšířena o přídatné pruhy.

znamená, že přestavba křižovatky počítá s budoucím rozšířením D7 na 6-pruh, tak jak v těch "plánech ŘSD na zkapacitňování" stálo... Nevím, jak by to bylo ale řešeno na tom úseku mezi MÚK Aviatická a D0, tam by asi byl poté potřeba 10-pruh :lol: :lol: protože připojovat a odpojovat letiště jedním pruhem, by byl zločin :?:

A ještě jedna věc ... jak je tedy navržena D0 v prostoru MÚK Přední Kopanina ? Měl jsem za to, že po odpojení ramp, čili v "průchodu křižovatkou" bude pouze 4-pruh, ale teď je to v letáku napsáno tak, jak kdyby měl být okruh celou dobu v 6-pruhu (pokud by k tomu byly 2-pruhové odbočováky a připojováky), tak to by u nás bylo téměř nevídané :jidlo: :ok: (netvrdím, že by ten 4-pruh nestačil, za mě ano, i ve výhledu, 6-pruh by byl jen jakýmsi komfortem navíc).


1.8.2019 16:46:37
Profil
Autor

Příspěvky: 9190
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Na začátku D7 je uspořádání 2+2+2+2, tj. 4 průběžné a 4 přídatné pruhy.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


1.8.2019 19:30:51
Profil
 

Příspěvky: 1292
Příspěvek Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Lenny píše:
Na začátku D7 je uspořádání 2+2+2+2, tj. 4 průběžné a 4 přídatné pruhy.

to je jasné, ale co průchod křižovatkou ? Pokud je hlavní trasa navržená jako 25,5, tak jak se může "plánovat" zkapacitnění na 6-pruh ? To by se musela ta přestavba křižovatky tomu přizpůsobit, o tom tam ale nic nepíšou ... :(


1.8.2019 22:49:29
Profil
 

Příspěvky: 1482
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Příspěvek Re: D7 všeobecně
Aktualizace okolo Aviatické:

MÚK Aviatická SP Q1 2020 (už je čistopis DSP, ale bylo o SP zažádno? A vykupuje se tam něco? ZS 2021. Pozitivní je také úprava ceny na 782 Mio. (z těch cca 7mld.)

...ale...
D7 MÚK Aviatická - MÚK Ruzyně. posun SP na 2021, ZS 2022.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/112/infoletak_d7-muk-aviaticka-muk-ruzyne.pdf
..a divný text...

Z pohledu bezpečnosti leteckého provozu VPD délky 3550 m zasahuje do stavby přeložky I/7. Na základě těchto skutečností řeší MD pokračovíní přípravy. Práce na DÚR jsou pozastaveny – byla zpracována SAFETY STUDIE. Zapracování návrhu doporučení pro zlepšení bezpečnosti letového provozu by mělo zásadní vliv již rozpracovanou přeložku I/7 a část SOKP 518.

...měl jsem za to, že jim vadilo, kdyby to bylo rovně, ve stopě dnešní I/7, a výsledkem že je ten "hrb"...Jak to tedy je?


11.9.2019 21:06:09
Profil
 

Příspěvky: 66
Příspěvek Re: D7 všeobecně
SOKP určitě zasahuje do světelné naváděcí soustavy. Určitě se také řeší odstínění světel automobilů a také bude záležet na (ne)instalaci EMAS.
http://media.flysfo.com.s3.amazonaws.co ... verrun.jpg

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... LY4k_IUPza

http://www.aulickengineering.com/wp-con ... .00.20.jpg


11.9.2019 21:28:01
Profil
 

Příspěvky: 1292
Příspěvek Re: D7 všeobecně
Já tohle moc nechápu ... z laického pohledu - na spoustě míst létají nad dálnicemi (ať už vedle nebo přes) letadla. Tady je s tím hrozný problém. Samozřejmě pochopitelné je, že dálnice nemůže vést přesně tam, kde končí runway, ale když jsem četl před časem vysvětlení, proč je ten tvar MÚK Přední Kopanina tak zbytečně zkroucený, tak vysvětlením bylo osvětlování letadel auty. Proto nechápu, proč se rampa D7>518 nenarovná tak, aby se po ní dalo jet 120 km/h a zakopala se pod D0. Díky tomu bude vyřešeno oslňování letadel, zbytečný klikyhák na rampě a dvojité přemostění okruhu, resp. 2 rampy na mostech. Pokud se staví takováhle MÚK na zelené louce, mohla by vypadat jako některé uzly v zahraničí, i když si samozřejmě uvědomuji, že to není doslova na rovné zelené louce, ale jde o to, že u Černého mostu je logické, že se nikdy velká křižovatka nepostaví, kdežto tady by to mohlo jít ... navíc je to rozplet, kde D7 vzniká, tudíž počet aut na rampách bude o dost větší než např. na MÚK s D5,D8,D1 apod.


11.9.2019 21:31:58
Profil
 

Příspěvky: 1482
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Příspěvek Re: D7 všeobecně
...nový, poupravený leták na D7 MÚK Aviatická - MÚK Ruzyně. Zůstalo SP na 2021, ZS 2022.

Dne 10. 4. 2017 bylo vydáno rozhodnutí MHMP ŽP, že stavba přeložky I/7 nebude posuzována
procesem EIA.
V 06/2018 byl předán koncept DÚR k připomínkám. V 03/2019 se uskutečnilo jednání za účelem koordinace přeložky I/7 s plánovanou vzletovou a přistávací dráhou (VPD) Letiště Praha.
V současné době probíhá s ohledem na bezpečnost letového provozu koordinace s Letištěm Praha. Předpoklad zahájení inženýrské činnosti ve 4.Q.2019. Předpoklad získání pravomocného ÚR ve 4.Q.2020.



https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/112 ... ruzyne.pdf


14.9.2019 22:10:42
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 214 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz