I/7 v Praze
I/7 v Praze
nevite nekdo, proc na krizovatce I/7 a ulice do horomeric pribyly kolem trojuhelniku z betonovych svodidel zelene sloupky? to je tam proto, aby se o ne nekdo naporcoval nez vleti do tech svodidel? nebo, pokud nejsou z pevneho materialu, aby je prvni otreni autem nebo tukanec zlikvidoval a mohly se koupit nove? nebo to za tmy sviti?
Re: sjezd I/7 -> do horomeric
Nepatri to nahodou sem? http://forum.ceskedalnice.cz/viewforum.php?f=17
Re: sjezd I/7 -> do horomeric
formalne vzato ano. ovsem jedna se o smerove deleny ctyrpruh, ktery o necele 2km dale plynule prechazi v R7, tudiz logicke misto pro umisteni dotazu vidim zde. ale presunu se nebranim (lepe receno - je mi jedno, kde dotaz bude, hlavne kdyz se dozvim smysl sloupku ).Kotislaw píše:Nepatri to nahodou sem? http://forum.ceskedalnice.cz/viewforum.php?f=17
Re: sjezd I/7 -> do horomeric
Vzhledem k tomu, že ty betonové zátarasy byly vždy během pár dnů po opravě rozbourány, bylo asi zvoleno tohle zviditelnění... Proč je zvolena netradiční zelená barva netuším. Určitě jsou ty sloupky "měkké", lépe viditelné a hlavně řidič se snaží vyhnout už sloupkům a ne až samotnému betonovému zátarasu, takže si o něj neškrtne.
Btw: Zařazení pod R7 je v tomto případě opravu logické.
Btw: Zařazení pod R7 je v tomto případě opravu logické.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: sjezd I/7 -> do horomeric
no, mozna bych zvolil spis klasicka svodidla, ktera by mela vetsi trvanlivost nez tyhle sloupky. no uvidime, kdy padne prvni obet...
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: sjezd I/7 -> do horomeric
Samozřejmě že to zařazení threadu patří sem pod R7. Je to pár set metrů od R7 a stále se jedná z dopravního hlediska o stejný typ komunikace, není důvod to dávat pod obyčejný silnice, zvlášť když v budoucnu tu ani žádná I/7 nebude (R7 a R1). Banjo to udělal správně.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: sjezd I/7 -> do horomeric
Dobry banjo us skoro to stejne napsal takze nechapu proc to tu musi psat dalsi uzivateleFox Mulder píše:Samozřejmě že to zařazení threadu patří sem pod R7. Je to pár set metrů od R7 a stále se jedná z dopravního hlediska o stejný typ komunikace, není důvod to dávat pod obyčejný silnice, zvlášť když v budoucnu tu ani žádná I/7 nebude (R7 a R1). Banjo to udělal správně.
Re: sjezd I/7 -> do horomeric
Nejlepsi by byl odbočovací pruh...
Nemate nekdo odhad kolik stoji ty betonová svodidla na trojuhelniku, plastove sloupky a jejich opravy?
Kolik by stal odbocovací pruh pro rychlost 70km/h.
Pocitejme to na 5 let. Driv se okruh na sever stejne napojovat nebude.
BTW: ta zatacka je "hnusna". Je to zatacka cca o 150stupnu. Navic to vypada jako odbocka nekam do krovi... Kdyz tam clovek odbocuje, tak musi dat jasne najevo brzdovými světly, ze bude odbocovat a ne ze zapomel vypnout blinkr....
Nemate nekdo odhad kolik stoji ty betonová svodidla na trojuhelniku, plastove sloupky a jejich opravy?
Kolik by stal odbocovací pruh pro rychlost 70km/h.
Pocitejme to na 5 let. Driv se okruh na sever stejne napojovat nebude.
BTW: ta zatacka je "hnusna". Je to zatacka cca o 150stupnu. Navic to vypada jako odbocka nekam do krovi... Kdyz tam clovek odbocuje, tak musi dat jasne najevo brzdovými světly, ze bude odbocovat a ne ze zapomel vypnout blinkr....
Re: sjezd I/7 -> do horomeric
Na vybudování připojovacího pruhu by jste potřeboval nové ÚR, SP, je to rozšíření tělěsa. Z tohoto důvodu není možné zde připojovací pruh za adekvátního vynaložení práce prostředků vybudovat. Navíc to není odůvodnitelné v případě, kdy se stále uvažuje o termínu výstavby od roku 2010... I když všichni víme, jaká je asi realita...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: sjezd I/7 -> do horomeric
sloupky se mi uz podarilo vypatrat i na jinem miste, tak se chci podelit o fotky.
jedna se o vyrobek z nejakeho mekceneho plastu, tloustky cca 3mm (plus minus, mam spatnej odhad ). jak je videt, ohnout se da celkem snadno ovsem jakakoliv vyraznejsi deformace na nem zanecha trvale nasledky. to bylo videt na vedlejsim exemplari, ktery jsem bohuzel nezvecnil. ale i tak je schopny fungovat dal, jen uz to nebude na rezu kruznice
jedna se o vyrobek z nejakeho mekceneho plastu, tloustky cca 3mm (plus minus, mam spatnej odhad ). jak je videt, ohnout se da celkem snadno ovsem jakakoliv vyraznejsi deformace na nem zanecha trvale nasledky. to bylo videt na vedlejsim exemplari, ktery jsem bohuzel nezvecnil. ale i tak je schopny fungovat dal, jen uz to nebude na rezu kruznice
Re: sjezd I/7 -> do horomeric
Hnus, už jsem si toho také všiml. To jsou francouzské sloupky, nechápu jak to sem mohl někdo koupit. Naštěstí to tady bude jednou vypadat hodně jinak (518)
Re: sjezd I/7 -> do horomeric
Jeden ten sloupek už u těch Horoměřic leží totálně zohýbaný na zemi
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/7 v Praze
K čemu všemu lze využít silnici
http://multimedia.ctk.cz/cs/foto/docume ... ci-1387376
http://multimedia.ctk.cz/cs/foto/docume ... na-silnici
Kdyby někdo poznal místo, byl bych mu vděčný
http://multimedia.ctk.cz/cs/foto/docume ... ci-1387376
http://multimedia.ctk.cz/cs/foto/docume ... na-silnici
Kdyby někdo poznal místo, byl bych mu vděčný
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/7 v Praze
Podle mě to musí být úsek Evropské někde mezi Džbánem a letištěm, stará I/7 pak pokračovala za starým letištěm přes vesnice jako obyčejný dvojpruh.
Re: I/7 v Praze
Dle mě je to tady někde ve směru na Kladno http://mapy.cz/#mm=F@dm=132784192+13601 ... 29376@z=14
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/7 v Praze
Já si myslím, že přeložka okolo letiště se začala stavět až při rozšiřování Ruzyně - ta byla otevřena 1968, takže nevím, jestli už v roce 1960 přeložka mohla stát. Původně vedla I/7 taktoLenny píše:Dle mě je to tady někde ve směru na Kladno http://mapy.cz/#mm=F@dm=132784192+13601 ... 29376@z=14
Edit: Tak ano, přeložka okolo letiště se stavěla již začátkem 50. let:
http://wgp.praha-mesto.cz/tms/projects_ ... =k,vt,poi&
Re: I/7 v Praze
Bohužel tam není žádný záchytný bod, ale dle hloubky zářezu bych to tipoval o něco blíže ku Praze, než co jsi Lenny označil, tam už je zářez hlubší.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/7 v Praze
Řekl bych, že to bude tak jak psal JirkaS, aspoň při pohledu na mapu mi to tak vychází.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/7 v Praze
Našel jsem ještě jednu fotku, ta už by mohla vnést světlo, kde to je
z http://multimedia.ctk.cz/cs/foto/docume ... ci-1388743
z http://multimedia.ctk.cz/cs/foto/docume ... ci-1388743
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/7 v Praze
Tak teď už je v tom jasno. Domek se sedlouvou střechou je tento. Cesta napříč "dálnicí" je přesně v místě dnešního přechodu se semaforem. Budova v pozadí za tím pickupem je odbavovací hala "Terminálu Jih".
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/7 v Praze
Trochu OT, ale co to tam vlastně dělaj? Nějak to v tom nevidím...
Re: I/7 v Praze
Výkupní závod Ruzyně suší zrno, ačkoliv nevím proč na silnici. Za komára bylo evidentně možné všechno.
Re: I/7 v Praze
Protože volná a nepotřebná zpevněná a čistá plocha. Sušičky založený na spalování fosilních paliv se coby pokrok "my na to máme" začaly stavět až mnohem později, tak o patnáct až dvacet let.
Co byste tam jinýho s tim čtyřpruhem chtěl v roce 60 dělat?
Co byste tam jinýho s tim čtyřpruhem chtěl v roce 60 dělat?
Re: I/7 v Praze
Díky, ja jsem to tipoval až zatím, ale tohle je naprosto přesné. Takže je to přesně ten úsek, který bude zrušen.martini píše:Tak teď už je v tom jasno. Domek se sedlouvou střechou je tento. Cesta napříč "dálnicí" je přesně v místě dnešního přechodu se semaforem. Budova v pozadí za tím pickupem je odbavovací hala "Terminálu Jih".
Sušení obilí po sklizni, dneska na to jsou modernější způsoby:)
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)