[D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
V prezentaci o aktuálním stavu D7:
IČ k získání ÚR zahájena 01/2022, předpoklad podání žádosti o ÚR je 10/2022
IČ k získání ÚR zahájena 01/2022, předpoklad podání žádosti o ÚR je 10/2022
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
Další vizualizace... Jen mám pocit, že tam žádné změny oproti té první nevidím. Ani ty hrubky si neopravili.
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
nový leták
Dne 14. 9. 2022 podána žádost o vydání ÚR. Předpoklad vydání ÚR je v 05/2023.
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
Hezký, díky za odkaz, Jen škoda, že účastníci prohlídky nefotili víc tu stavbu, ale hlavně sami sebe:-)
Tak teď ještě tu silnici resp. dálnici
Aktuální leták:
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :18:04.002
Tak teď ještě tu silnici resp. dálnici
Aktuální leták:
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :18:04.002
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
To je zajímavé, že nový areál už je, přitom ještě není ani ÚR.
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
To s tím ÚR (pro dálnici) mě taky nemile překvapilo. NA druhou stranu je to lepší, než kdyby nebylo ÚR ani fotbalový areál ..... Zaplaťpámbů, že se to konečně hýbe kupředu. A místní milovníci míče kopaného už nebudou ničemu bránit
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
Časová "vata" tam je dostatečná. Kdyby už teď bylo ÚR, všichni bychom zde remcali, proč se čeká, když už se má soutěžit dodavatel a proč se na to trochu netlačí atd.
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
Bude tento úsek parametry vyhovovat pro MPR 130 ?
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
Už to tady někdo zmiňoval dříve - poloměr zatáčky/zatáček bude o pár metrů větší, než na D4 u Příbrami. A tam je taky 130 km/h. Takže snad u Postoloprt bude taky 130 km/h ...Aram96 píše:Bude tento úsek parametry vyhovovat pro MPR 130 ?
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
Kterou zatáčku na D4 myslíte? Tu u Bytízu, kde je 100?
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
cituji příspěvek Jirky L: "Poloměr toho nejprudšího oblouku (u Postoloprt) bude 623,5m. Pro porovnání u Dubence je 600m a je tam pořád MPR 130"michal píše:Kterou zatáčku na D4 myslíte? Tu u Bytízu, kde je 100?
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
U Dubence je ten oblouk ale už hodně "vostrej" , jsou tam i šipky na svodidlech, aby bylo upozorněno na prudkost změny směru. Osobně tedy nepovažuju 130 km/h v takových místech za dobrej nápad.
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
Jde především o to, jestli jsou splněny rozhledové poměry, když pojedete 130 ve vnitřním pruhu, aby bylo dostatek času zastavit, kdyby tam byla kolona. Samozřejmě že člověk musí přizpůsobit jízdu daným podmínkám a mít vlastní rozum, nicméně jestli je tam rozumná rychlost třeba jen 100, tak bych omezení rovněž pochopil. Nejlepší je, když řidič vidí kombinaci omezení MPR dohromady se zatáčkou. Když je jen samotné omezení MPR, tak dokud "sám nevidí problém", tak jede pořád stejně (vidím to u ostatních a mám to podobně, přiznám se).
Pokud však mají vychytané, že tam nehody nejsou, tak proč ně 130.
Pokud však mají vychytané, že tam nehody nejsou, tak proč ně 130.
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
Omlouvám se, že citujete takového zaprášeného kostlivce z léta 2021 jsem netušil. No, ten dubenecký dvojoblouk se dá jet i víc než 130, a to klidně i za mokra. Aspoň soudě podle ostatních, kteří mě tam předjíždí i ve slušném nečasu. Ale já tam třeba za mokra jdu aspoň na 120, někdy i méně. Dost že těsně za mostem ve směru na Strakonice bývá při silnějším dešti na dálnici slušná řeka.Vikingkiller píše:cituji příspěvek Jirky L: "Poloměr toho nejprudšího oblouku (u Postoloprt) bude 623,5m. Pro porovnání u Dubence je 600m a je tam pořád MPR 130"michal píše:Kterou zatáčku na D4 myslíte? Tu u Bytízu, kde je 100?
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
U toho Dubence je v té zatáčce myslím za mokra dokonce 80, alespoň ve směru dolů(do Prahy), 80 jsem tam neviděl jet asi nikoho, ale sám tam dávám nohu z plynu i za sucha...
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
Řeč byla u té dole pod kopcem, chytl jsem se i já do pasti, byť v žertu. Z kopce dolů za mokra ta 80 skutečně je. Přitom mi to tam nepřijde horší než o kus dál.
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
Trošku jsme odběhli od tématu.. Co se týče nevydaného ÚR vs. hřiště, tak u Postoloprt to je smutná písnička. V podstatě těsně před podáním žádosti o ÚR přišel (od povodí Ohře???) požadavek řešit tu stoletou vodu. Ve výsledku to znamenalo, že téměř veškerá IČ do té doby vynaložená byla nepoužitelná a muselo se začít úplně od znova. Lusknutím prstu nastal posun o 3 roky.
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
A ví se, jaký je současný stav, či doba do podání žádosti ?
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
Jen ať už se to staví. Jen by mohli vypustit tu naprosto nesmyslnou MÚK, státní kasa potřebuje úspory.
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
https://kraje.rsd.cz/ustecky/wp-content ... en2023.pdf
"01/24 předpoklad zahájení územního řízení. 03/23 koncept DSP a 01/24 pak čistopis DSP"
"01/24 předpoklad zahájení územního řízení. 03/23 koncept DSP a 01/24 pak čistopis DSP"
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
https://zatecky.denik.cz/zpravy_region/ ... 40130.html
"Podle nedávných vyjádření představitelů ŘSD měla být celá dálnice D7 hotová v roce 2028, pomalu se ale začíná mluvit o pozdějším termínu. A to o roku 2029. Důvodem je komplikovaná příprava a výstavba 4,8 kilometru dlouhého úseku u Postoloprt, kde ŘSD dosud chybí územní rozhodnutí. K tomu potřebuje udělení výjimek z podmínek ochrany zvláště chráněných druhů rostlin a živočichů, řízení právě probíhá. Následně začne územní řízení. Předpoklad vydání územního rozhodnutí je v průběhu roku 2024, v roce 2025 chce ŘSD získat stavební povolení a vyhlásit výběrové řízení na zhotovitele. U tak náročné stavby, objektů je 125 včetně osmi mostů, bude trvat řadu měsíců. „Je to určitě nejsložitější úsek. Paleta problémů, se kterými se u Postoloprt potýkáme, je pestrá. Věřím, že se s nimi ale nakonec vypořádáme. A to i za pomoci místní samosprávy,“ řekl před časem ředitel chomutovské správy Ředitelství silnic a dálnic Petr Vacek."
na začátku fotbalové hřiště, pak stoletá voda a teď se znenadání objevili zase zvláště chráněné rostliny a živočichové
Proti tomuto úseku nikdo neprotestuje, nicméně už moc nevěřím, že bude do konce dekády zprovozněn
"Podle nedávných vyjádření představitelů ŘSD měla být celá dálnice D7 hotová v roce 2028, pomalu se ale začíná mluvit o pozdějším termínu. A to o roku 2029. Důvodem je komplikovaná příprava a výstavba 4,8 kilometru dlouhého úseku u Postoloprt, kde ŘSD dosud chybí územní rozhodnutí. K tomu potřebuje udělení výjimek z podmínek ochrany zvláště chráněných druhů rostlin a živočichů, řízení právě probíhá. Následně začne územní řízení. Předpoklad vydání územního rozhodnutí je v průběhu roku 2024, v roce 2025 chce ŘSD získat stavební povolení a vyhlásit výběrové řízení na zhotovitele. U tak náročné stavby, objektů je 125 včetně osmi mostů, bude trvat řadu měsíců. „Je to určitě nejsložitější úsek. Paleta problémů, se kterými se u Postoloprt potýkáme, je pestrá. Věřím, že se s nimi ale nakonec vypořádáme. A to i za pomoci místní samosprávy,“ řekl před časem ředitel chomutovské správy Ředitelství silnic a dálnic Petr Vacek."
na začátku fotbalové hřiště, pak stoletá voda a teď se znenadání objevili zase zvláště chráněné rostliny a živočichové
Proti tomuto úseku nikdo neprotestuje, nicméně už moc nevěřím, že bude do konce dekády zprovozněn
Re: [D7] Postoloprty, zkapacitnění obchvatu
Do konce dekády času dost, to se stihne. Ale doufám, že to bude dříve. Myslím, že rok 2028-2029 je reálný ke zprovoznění. teda pokud to někdo nezačne vyloženě blokovat a zdržovat.
Myslím, že tady ŘSD trochu zaspalo dobu, měli DUR rovnou přepracovat a jít cestou společného povolení... ale podrobněji do této stavby určitě nevidím, možná byl nějaký důvod, proč se nešlo cestou DUSP ..
Myslím, že tady ŘSD trochu zaspalo dobu, měli DUR rovnou přepracovat a jít cestou společného povolení... ale podrobněji do této stavby určitě nevidím, možná byl nějaký důvod, proč se nešlo cestou DUSP ..
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7