Logiku by to dávalo.. Navíc v tomto úseku by se nekonaly významné zemní práce, protože při stavbě původního půlprofilu se zářez a mosty přes připravily na budoucí uspořádání. Navíc tento úsek je dost nebezpečný při předjíždění, je zde přerušovaná čára avšak tím, že silnice mírně zatáčí, tak ten výhled není optimální.digrizak píše:Mám takový spíš filozofický. Netušíte, proč zítra otevíraný úsek u Panenského Týnce neprotáhli až za Hořešovičky? Přes rok jsem jezdil kolem zavřeného úseku, se kterým nedělali ale vůbec nic, přičemž mohl být už hotový. Přišlo mi to, že hranice kraje je něco jako jiná země... přece se nedá kopnout zároveň ve dvou krajích...
Nicméně historicky, když D7 potažmo tehdy R7 "rozsalámovala", tak původně ten úsek od PT až ke Knovízi byl jeden úsek (přes 16 km). Pak se na ŘSD zamysleli a rozhodli, že tento kus salámu je moc velký a rozdělili ho na další 3. Důvodem byla obava, že budou problémy získat ÚR přímo u Slaného, tak aby se tím nezdržel zbytek trasy, který mohl být připraven.