Stránka 1 z 1

R7 Letiště Praha - MÚK s I/61 na Kladno (opravy a úpravy)

Napsal: 1.9.2009 9:06:29
od martini
Oprava silnice R7 v úseku Praha - Knovíz, km 2,672 - 18,988 pravá i levá strana za 228.223.000 Kč.
http://www.isvzus.cz/usisvz/usisvz01005 ... 3536102001

Je to nějaký divoký. Směr do Prahy v úseku Kladno - Kneževes dostal novou obrusnou vrstvu nedávno, je to tak 3 roky zpátky. Pravda, koleje už tam jsou znova, ale to oprava za tyto peníze nemá šanci vyřešit...

Re: Opravy R7

Napsal: 1.9.2009 13:57:54
od banjo
hmmmm, prachy v lufte... :?

Re: Opravy R7

Napsal: 1.9.2009 15:06:11
od Lukasek
kdyby za ty peníze radši dostavěli/upravili u MÚK v tomto úseku připojovací a odpojovací pruhy...

Re: Opravy R7

Napsal: 2.9.2009 4:07:32
od Fox Mulder
Lukasek píše:kdyby za ty peníze radši dostavěli/upravili u MÚK v tomto úseku připojovací a odpojovací pruhy...
Souhlasim, ty (ne)připojovací pruhy jsou tragédie.. MÚKy na R7 moc neznám, já obvykle jedu Most-Praha, takže, nikde neodbočuju. :) I když jo, znám MÚK u letiště a ta je opravdu brutální. Ale ta se bude (naštěstí!!) velkoryse přestavovat, takže ta bude přímo ukázková. ;)

Re: Opravy R7

Napsal: 2.9.2009 6:58:00
od mikeyb
tak si nejsem jist, zda vubec existuje nejaka koncepce v postupu vystavby R7. velkorysa oprava spis nasvedcuje tomu, ze penize jsou, ale najednou se zjisti, ze neni projekt, kde by je bylo mozno utratit(si myslim). Napriklad usek Postoloprty-MUK Bitozeves ma odhad nakladu na cca 514 000 000,- Kc. Takze oprava tvori temer polovinu nakladu vystavby 3.7 km noveho useku.

Re: Opravy R7

Napsal: 2.9.2009 12:37:13
od hh
Povrch vozovky bude v opravovaném místě od km 2,672 po km 18,988 vyfrézován do 50 mm s reprofilací včetně odvozu recyklátu, po očištění bude proveden spojovací postřik modifikovaný TAC-PE a na takto provedený podklad bude nově položena obrusná vrstva modifikovaná SMA 11 S tl. 50 mm. Následně bude provedeno nové vodorovné dopravní značení stříkaným plastem, V4 v šířce 0,250 mm, V2a šířky 0,125 mm.
Nehodová místa a jízdní pás s porušenou ložnou vrstvou, vykazující projeté koleje budou provedeny následovně: dojde k odstranění živičných vrstev frézováním do 120 mm s odvozem recykláži, následovat bude technologie recyklace za studena na místě (SROSM) podle TP 162 v tloušťce do 200 mm, na takto upravený podklad bude proveden spojovací postřik. Jako ložná vrstva bude položen ACL 16 S tl. 50mm a jako obrusná vrstva bude použit opět SMA 11 s tl. 50 mm. Vodorovné dopravní značení bude stejné jako v předchozím případě. Pracovní spáry budou prořezány a zality modifikovanou zálivkou.

Re: Opravy R7

Napsal: 20.9.2009 17:52:10
od mapman
Jeden pohled za západní hranice na to, jak může v roce 2009 vypadat rekonstruovaná dálnice v Německu - konkrétně A11 Berlín - Štětín:

http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1149

Všimněte si hlavně šířky trasy, mostů a toho jak vypadají připojováky a odpojováky, R7 tím pádem pak nevypadá zas jako taková super výjimka :)

P.S. jen porovnávám, rozhodně ji neobhajuju :D

Re: Opravy R7

Napsal: 23.9.2009 10:31:17
od Mikulik
Ty sjezdy a připojováky jsou za trest. Docela se bojím jet od pumpy směr Praha. Zlatý letiště.

Re: Opravy R7

Napsal: 18.11.2009 16:36:54
od Bobek
Je někomu znám výsledek toho VŘ?

Re: Doprovodná komunikace

Napsal: 9.10.2010 9:51:07
od kalanis
Ještě by to chtělo rejpnout do připojováků u Středokluk a Tuchoměřic (jelikož 100% půjdou překopat ty u letiště), protože ty stopky (ku Praze) jsou hodně drsné. Ale to by šlo udělat při nějaké pořádné reko R7.

Re: Doprovodná komunikace

Napsal: 9.10.2010 11:45:47
od martini
kalanis píše:Ještě by to chtělo rejpnout do připojováků u Středokluk a Tuchoměřic (jelikož 100% půjdou překopat ty u letiště), protože ty stopky (ku Praze) jsou hodně drsné. Ale to by šlo udělat při nějaké pořádné reko R7.
Hlavně mě totálně nas...lo, že když se cca před 5 lety (možná je to už víc...) předělávali mosty v těchto MÚK, že se rovnou neudělali širší pro možnost tam ty připojováky udělat. Teď už k tomu v následujících několika pětiletkách nedojde, bohužel. Opravdu to tam není dobré, ale silnici používají většinou pravidelní uživatelé, takže "vědí" a dávají pozor. Nehodovost tam není nějak extrémně vysoká.

Re: Opravy R7

Napsal: 1.11.2010 18:48:33
od Lenny
Tato rychlostní silnice je zrálá komplet na generální rekonstrukci. Je to rychlostní silnice s nejhorším povrchem. K tomu ještě nedostatečné připojovací pruhy. Když vidím krásnou I/27 u Šlovic nebo I/35 u Liberce, tak mi je smutno .

Re: Opravy R7

Napsal: 6.11.2010 15:36:36
od martini
Největší průšvih je, že se oprava mostů v MÚK Středokluky a MÚK Kněževes provedla v minulých letech bez rozšíření pro možnost vybudování těch připojováků. Někde jsem to už psal celkem nedávno.

Po snížení intenzit mezi Kladnem a Prahou způsobených dostavbou R6 jsem však nemám zcela jasno ohledně nutnosti rekonstrukce, resp. kompletní přestavby R7 mezi letištěm a Kladnem na 3+3 pruhy. Ty nové mosty teď také nikdo rozšiřovat nebude. Čili já doufám, se nám podaří dosáhnout komplet výměny povrchu a co se týče těch připojení, tak bych tam na hlavní trasu dal omezení na 110 km/h a značku o napojení bez připojováku a tím bych to asi "dočasně" skončil.

Alternativní možností je vybudování doprovodné komunikace takto(pouhých 2,6 km) a komplet uzavření obou těch MÚK, to by bylo nejbezpečnější. U benzínky u Středokluk by stačilo jen prodloužit připojovák směrem na Slaný a půlka MÚK by asi mohla zůstat (po zkušenostech s GH a spol.).

Re: R7 Letiště Praha - MÚK s I/61 na Kladno (opravy a úpravy)

Napsal: 6.11.2010 20:08:33
od Jarda Š.
V ÚP VÚC Pražský Region je plánována přestavba těchto křižovatek v souvislosti s vybudováním nové silnice mezi MÚK Tuchoměřice a MÚK Úžice na D8.

Re: R7 Letiště Praha - MÚK s I/61 na Kladno (opravy a úpravy)

Napsal: 6.11.2010 23:48:28
od MiT
Jestli je ten ÚP odtud http://www.wmap.cz/vucprazskyregion/, tak jsem klidný. Tam je víc nesmyslů :roll:

Re: R7 Letiště Praha - MÚK s I/61 na Kladno (opravy a úpravy)

Napsal: 8.11.2010 9:56:21
od martini
Jarda Š. píše:V ÚP VÚC Pražský Region je plánována přestavba těchto křižovatek v souvislosti s vybudováním nové silnice mezi MÚK Tuchoměřice a MÚK Úžice na D8.
V této souvislosti by se dalo spekulovat o tom, zda-li to kdy vznikne, ale MÚk by se na to mohly připravit. Otázka, jak by fungovaly bez navazujících staveb a jejich kompletní přestavba by asi také nebyla žádná láce, navíc by se už nutně muselo počítat s rozšířením na 3+3.

Dnes ráno jsem na to během jízdy koukal a trochu jsem to přehodnotil. Dalším možným "dočasným" řešením by mohla být pouze dostavba připojovacích a odpojovacích pruhů bez nutnosti předělávat znova mosty. Rampa v MÚK Středokluky ve směru na Prahu by mohla být vybudována takto. Prodloužení odpojováku od Kladna na Středokluky také nic fyzicky nebrání, stejně tak jako prodloužení připojováku od benzínky na Kladno. Krátký odpojovák od Prahy k benzíně a do MÚK, by asi mohl zůstat, případně ho lze dostavět identicky jako na druhé straně.

V MÚK Kněževes by řešení dtto také mohlo být prosaditelné, resp. fyzicky mu nic nebrání v realizaci.