Autor |
Zpráva |
martini
VIP
Příspěvky: 3425 Bydliště: Kladno
|
 Poloviční profil D10 :-)
To jsem ani nevěděl, že od Kořenova po státní hranici máme R10 v polovičním profilu mapy.cz
_________________ Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
|
26.12.2009 10:34:51 |
|
 |
R-13
Příspěvky: 59
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
martini píše: To jsem ani nevěděl, že od Kořenova po státní hranici máme R10 v polovičním profilu mapy.czNe, nemáme. To je jen technická chyba v mapě.
|
26.12.2009 13:26:44 |
|
 |
jannnn
Příspěvky: 753
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
 Tady někomu slovo ironie nic neříká, že? 
|
26.12.2009 15:41:40 |
|
 |
Web
Příspěvky: 410 Bydliště: Praha
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
|
26.12.2009 16:51:31 |
|
 |
Marooned17
Příspěvky: 1074 Bydliště: Praha
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
Mimochodem, byly by někde k sehnání plány, kudy se za socíku plánovala vést R10 na státní hranici? Já si to totiž v některých místech moc nekokážu představit. Či to nepřekročilo fázi čáry na mapě?
|
26.10.2010 17:27:55 |
|
 |
dd
Příspěvky: 1195
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
Spíš bych řekl, že to ani v plánu nebylo. Přes hranice vede D/R11
|
26.10.2010 17:41:42 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 9875 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
Marooned17 píše: Mimochodem, byly by někde k sehnání plány, kudy se za socíku plánovala vést R10 na státní hranici? Já si to totiž v některých místech moc nekokážu představit. Či to nepřekročilo fázi čáry na mapě? Čtyřpruh byl snad plánováný jen po Turnov.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
26.10.2010 17:54:40 |
|
 |
JirkaS
Příspěvky: 2767
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
V nějakých plánech jsem viděl přetrasování tehdejší E14 přes I/35 a dnešní I/65 a I/14. Ale nejspíš jen 2 pruh.
|
26.10.2010 20:30:47 |
|
 |
pp21
Autor
Příspěvky: 1630 Bydliště: Praha
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
Tady k tomu máte i vizualizaci: "Přeložka silnice I/10 Rádelský mlýn - Smržovka" http://www.valbek.cz/cs/reference/vizua ... tchmoving/
|
26.10.2010 21:53:08 |
|
 |
JirkaS
Příspěvky: 2767
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
Zajímavé, že se o tom stále uvažuje. Jak jsem psal, tehdy to bylo ještě v době starého značení E, ten plánek byl tak z poloviny 70. let.
|
26.10.2010 22:15:07 |
|
 |
martini
VIP
Příspěvky: 3425 Bydliště: Kladno
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
Hlavně tedy o tom pořád chtějí uvažovat Poláci, že by tam tu tranzitní trasu přes Krkonoše chtěli v dlouhodobém výhledu zachovat. Stejně tak nám tam přes Krkonoše chtějí plánovat VRT z Varšavy do Norimberka 
_________________ Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
|
27.10.2010 8:35:58 |
|
 |
dd
Příspěvky: 1195
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
Jestli to myslí s VRT vážněji, tak mi přijde při pohledu do mapy rozumnější Varšava-Poznaň-Berlin nebo Varšava-Wroclav-Drážďany. Nemusí překonávat žádné hory a navíc se napojí na Německou síť, která funguje. Na rozdíl od té naší, která hned tak nebude a stejně by vedla v trase Praha-Ostrava (což je jediná zisková relace v rámci ČR).
|
27.10.2010 9:25:58 |
|
 |
pinus
Příspěvky: 200
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
[offtopic] Ale kdepak: http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=147423 ... 152192@z=6U Jelenie Gory se trať zahloubí, podjede Krkonoše a Jizerky a Krušné hory a vyjede někde u Bayreuthu. [/offtopic]
|
28.10.2010 5:07:49 |
|
 |
petrsida
Příspěvky: 204
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
R10 měla původně pokračovat na Harachov na konci 80. let nám to přišlo domu, neb nám to naplánovali přímo přes barák v Tanvaldu co si vybavím, tak to měl být čtyřpruh až na hranice průběh znám od Smržovky, k ní to patrně mělo vést v té variantě, která je ve vizualizaci Valbeku (to jest po 1/65 a souběhem s R35 průběh měl být přibližně tento: http://www.mapy.cz/#q=Tanvald&t=o&x=15. ... 76%22E&u=mDoma máme zákres průběhu v mapě, zkusím to najít jinak ten koridor byl donedávna chráněn územním plánem Tanvaldu, teď už ale naštěstí vypadl, u Harachova bych řekl, že plánovaný obchvat běží po tomto koridoru u Tanvaldu a pak přes Jizeru měly být dva obří mosty (u Tanvaldu by to vyšlo snad na 80 m) I/65 k Jablonci bych řekl, že je polovina plánovaného čtyřpruhu, který se už nikdy nerealizuje (tedy pokud neprojde supersever R35)
|
15.8.2011 21:14:27 |
|
 |
martini
VIP
Příspěvky: 3425 Bydliště: Kladno
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
Ten odkaz na tu trasu se mi zobrazuje nějak špatně 
_________________ Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
|
16.8.2011 7:40:52 |
|
 |
adamos
Příspěvky: 1614 Bydliště: D1, 2,78 km
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
u mě odkaz funguje, tady je zkrácená verze: http://www.mapy.cz/s/1Qep
_________________ Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
|
16.8.2011 8:09:09 |
|
 |
MPMP
Příspěvky: 2733
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
... která nefunguje.  mapy.cz zavedli krásné "vylepšení", které vrací chybu 500. Bohužel tento stav přetrvává již delší dobu a obávám se, že nějaké sdílení odkazů na mapy s vyznačenými trasami asi "vzalo za své" s přechodem na novou verzi.
|
16.8.2011 8:56:33 |
|
 |
mbmat
Příspěvky: 1330
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
Řešením jsou old mapy. Zakreslete to do nich prosím někdo, rád bych se taky kouknul http://old.mapy.cz/
|
16.8.2011 9:16:25 |
|
 |
Bobek
Příspěvky: 1632 Bydliště: MO
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
A co zkusit nějaké jiné zkracovadlo? http://tinyurl.com/3vrkvvu
_________________ Království a půl princezny za 511.
|
16.8.2011 9:23:14 |
|
 |
jannnn
Příspěvky: 753
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
Komu to pořád nejde, tady jsem z toho udělal obrázek: r10.jpg
|
16.8.2011 9:28:58 |
|
 |
mbmat
Příspěvky: 1330
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
Díky jannnn 
|
16.8.2011 9:46:48 |
|
 |
dd
Příspěvky: 1195
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
Té zrušené rezervy budeme v budoucnu litovat. R/D je asi zbytečné, ale kvalitní I, po které se dá jet 100 a bezpečně předjíždět by se tam hodila. I v Rakousku máte do většiny lyžařských středisek příjezd po dálnici + max. 20-30 km po slušné I, a to je považujeme za ekologické fanatiky.
|
16.8.2011 11:46:09 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 9875 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
Nevím, nějak se mi to celé nezdá, v usnesení z 1963 byla řeč o dvoupruhu v úseku Turnov - PLR, nic jiného jsem k tomu neviděl, tak nevím odkud se vzal ten čtyřpruh...
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
16.8.2011 15:58:44 |
|
 |
petrsida
Příspěvky: 204
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
Díky za ten převod obrázku
čtyřpruh, zatím berte s rezervou, ale pamatuju si to ale jasně, táta tenkrát nadával, proč chtějí přes hory táhnout čtyřpruh, ale zeptám se ho na to, ve čtvrtek budu doma v Tanvaldu
jinak to že by si Harachov zasloužil pořádnou silnici, o tom žádná, 1/14 bývá v zimě dost děs
v tomhle koridoru by to dnes bylo ale zcela neprůchodné, samý soukromý pozemek, krajinářsky i z hlediska ochrany přírody šílené (od Tanvaldu celé v CHKO a NP), navíc v koridoru již v devadesátých letech postavili vodojem pro Šumburk, a tak by se dalo pokračovat
to co je potřeba je přeložka 1/14 po Tanvald, a pak už se to musí nějak protáhnout lokálními úpravami údolím
dohledám přesné zákresy do desítek map
ještě k reálnosti celé stavby
od konce osmdesátých let jsme měli na domě stavební úzávěru, a pozemky až do předchozího územního plánu byly vedené jako nezastavitelné, dokonce se na rozhraní 89/90 stavba vyměřovala (tehdy se mluvilo o stavbě do deseti let)
Naposledy upravil petrsida dne 16.8.2011 23:26:14, celkově upraveno 1
|
16.8.2011 17:51:03 |
|
 |
Max
Příspěvky: 317 Bydliště: Praha
|
 Re: Poloviční profil R10 :-)
Treba to uvazovali jako dvoupruh s vyhledem na 2+2 neznamo kdy (a podle toho jak se to klikati na mape asi jako S 22,5/80 nebo neco takovyho).
|
16.8.2011 19:11:34 |
|
|