Stránka 1 z 2

Poloviční profil D10 :-)

Napsal: 26.12.2009 10:34:51
od martini
To jsem ani nevěděl, že od Kořenova po státní hranici máme R10 v polovičním profilu :o :lol: mapy.cz

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 26.12.2009 13:26:44
od R-13
martini píše:To jsem ani nevěděl, že od Kořenova po státní hranici máme R10 v polovičním profilu :o :lol: mapy.cz
Ne, nemáme. To je jen technická chyba v mapě.

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 26.12.2009 15:41:40
od jannnn
:lol: Tady někomu slovo ironie nic neříká, že? :D

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 26.12.2009 16:51:31
od Web
:roll: :lol:

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 26.10.2010 17:27:55
od Marooned17
Mimochodem, byly by někde k sehnání plány, kudy se za socíku plánovala vést R10 na státní hranici? Já si to totiž v některých místech moc nekokážu představit. Či to nepřekročilo fázi čáry na mapě?

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 26.10.2010 17:41:42
od dd
Spíš bych řekl, že to ani v plánu nebylo. Přes hranice vede D/R11

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 26.10.2010 17:54:40
od Lenny
Marooned17 píše:Mimochodem, byly by někde k sehnání plány, kudy se za socíku plánovala vést R10 na státní hranici? Já si to totiž v některých místech moc nekokážu představit. Či to nepřekročilo fázi čáry na mapě?
Čtyřpruh byl snad plánováný jen po Turnov.

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 26.10.2010 20:30:47
od JirkaS
V nějakých plánech jsem viděl přetrasování tehdejší E14 přes I/35 a dnešní I/65 a I/14. Ale nejspíš jen 2 pruh.

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 26.10.2010 21:53:08
od pp21
Tady k tomu máte i vizualizaci: "Přeložka silnice I/10 Rádelský mlýn - Smržovka"
http://www.valbek.cz/cs/reference/vizua ... tchmoving/

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 26.10.2010 22:15:07
od JirkaS
Zajímavé, že se o tom stále uvažuje. Jak jsem psal, tehdy to bylo ještě v době starého značení E, ten plánek byl tak z poloviny 70. let.

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 27.10.2010 8:35:58
od martini
Hlavně tedy o tom pořád chtějí uvažovat Poláci, že by tam tu tranzitní trasu přes Krkonoše chtěli v dlouhodobém výhledu zachovat. Stejně tak nám tam přes Krkonoše chtějí plánovat VRT z Varšavy do Norimberka :-)

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 27.10.2010 9:25:58
od dd
Jestli to myslí s VRT vážněji, tak mi přijde při pohledu do mapy rozumnější Varšava-Poznaň-Berlin nebo Varšava-Wroclav-Drážďany. Nemusí překonávat žádné hory a navíc se napojí na Německou síť, která funguje. Na rozdíl od té naší, která hned tak nebude a stejně by vedla v trase Praha-Ostrava (což je jediná zisková relace v rámci ČR).

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 28.10.2010 5:07:49
od pinus
[offtopic]
Ale kdepak:
http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=147423 ... 152192@z=6
U Jelenie Gory se trať zahloubí, podjede Krkonoše a Jizerky a Krušné hory a vyjede někde u Bayreuthu.
[/offtopic]

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 15.8.2011 21:14:27
od petrsida
R10 měla původně pokračovat na Harachov

na konci 80. let nám to přišlo domu, neb nám to naplánovali přímo přes barák v Tanvaldu
co si vybavím, tak to měl být čtyřpruh až na hranice

průběh znám od Smržovky, k ní to patrně mělo vést v té variantě, která je ve vizualizaci Valbeku (to jest po 1/65 a souběhem s R35

průběh měl být přibližně tento:

http://www.mapy.cz/#q=Tanvald&t=o&x=15. ... 76%22E&u=m

Doma máme zákres průběhu v mapě, zkusím to najít

jinak ten koridor byl donedávna chráněn územním plánem Tanvaldu, teď už ale naštěstí vypadl, u Harachova bych řekl, že plánovaný obchvat běží po tomto koridoru

u Tanvaldu a pak přes Jizeru měly být dva obří mosty (u Tanvaldu by to vyšlo snad na 80 m)

I/65 k Jablonci bych řekl, že je polovina plánovaného čtyřpruhu, který se už nikdy nerealizuje (tedy pokud neprojde supersever R35)

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 16.8.2011 7:40:52
od martini
Ten odkaz na tu trasu se mi zobrazuje nějak špatně :-(

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 16.8.2011 8:09:09
od adamos
u mě odkaz funguje, tady je zkrácená verze: http://www.mapy.cz/s/1Qep

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 16.8.2011 8:56:33
od MPMP
adamos píše:u mě odkaz funguje, tady je zkrácená verze: http://www.mapy.cz/s/1Qep
... která nefunguje. :( mapy.cz zavedli krásné "vylepšení", které vrací chybu 500. Bohužel tento stav přetrvává již delší dobu a obávám se, že nějaké sdílení odkazů na mapy s vyznačenými trasami asi "vzalo za své" s přechodem na novou verzi.

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 16.8.2011 9:16:25
od mbmat
Řešením jsou old mapy. Zakreslete to do nich prosím někdo, rád bych se taky kouknul :)
http://old.mapy.cz/

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 16.8.2011 9:23:14
od Bobek
A co zkusit nějaké jiné zkracovadlo? http://tinyurl.com/3vrkvvu

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 16.8.2011 9:28:58
od jannnn
Komu to pořád nejde, tady jsem z toho udělal obrázek: r10.jpg

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 16.8.2011 9:46:48
od mbmat
Díky jannnn :)

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 16.8.2011 11:46:09
od dd
Té zrušené rezervy budeme v budoucnu litovat. R/D je asi zbytečné, ale kvalitní I, po které se dá jet 100 a bezpečně předjíždět by se tam hodila. I v Rakousku máte do většiny lyžařských středisek příjezd po dálnici + max. 20-30 km po slušné I, a to je považujeme za ekologické fanatiky.

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 16.8.2011 15:58:44
od Lenny
Nevím, nějak se mi to celé nezdá, v usnesení z 1963 byla řeč o dvoupruhu v úseku Turnov - PLR, nic jiného jsem k tomu neviděl, tak nevím odkud se vzal ten čtyřpruh...

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 16.8.2011 17:51:03
od petrsida
Díky za ten převod obrázku

čtyřpruh, zatím berte s rezervou, ale pamatuju si to ale jasně, táta tenkrát nadával, proč chtějí přes hory táhnout čtyřpruh, ale zeptám se ho na to, ve čtvrtek budu doma v Tanvaldu

jinak to že by si Harachov zasloužil pořádnou silnici, o tom žádná, 1/14 bývá v zimě dost děs

v tomhle koridoru by to dnes bylo ale zcela neprůchodné, samý soukromý pozemek, krajinářsky i z hlediska ochrany přírody šílené (od Tanvaldu celé v CHKO a NP), navíc v koridoru již v devadesátých letech postavili vodojem pro Šumburk, a tak by se dalo pokračovat

to co je potřeba je přeložka 1/14 po Tanvald, a pak už se to musí nějak protáhnout lokálními úpravami údolím

dohledám přesné zákresy do desítek map

ještě k reálnosti celé stavby

od konce osmdesátých let jsme měli na domě stavební úzávěru, a pozemky až do předchozího územního plánu byly vedené jako nezastavitelné, dokonce se na rozhraní 89/90 stavba vyměřovala (tehdy se mluvilo o stavbě do deseti let)

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 16.8.2011 19:11:34
od Max
Treba to uvazovali jako dvoupruh s vyhledem na 2+2 neznamo kdy (a podle toho jak se to klikati na mape asi jako S 22,5/80 nebo neco takovyho).