Stránka 2 z 2

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 16.8.2011 23:32:43
od petrsida
To ono se to muselo sakra klikatit, když si uvědomíte, že u Tanvaldu to mělo mít tak 500 m n.m., na Tesařově o 6 kilometrů dál už skoro 900 m. Možná že odsud by mohl vzejít i ten čtyřpruh, nebyl by na takovém spádu i podle tehdejších norem nutný stoupací a klesací pruh, jako dnes na 1/7 u Chomutova?

holt tunely se tehdy neprojektovaly, dnes by to bez nich nešlo

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 1.9.2015 18:58:27
od Adam108
Leták ke stavbě přeložky I/10 mezi Jabloncem a Smržovkou
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/55ae ... 426044.pdf

Tak že by přeci? :D

E: navrhuji toto téma přejmenovat na "Výhledové pokračování I/10 na hranice"

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 1.9.2015 22:19:54
od JirkaS
Jen mi s tím nesedí jedna věc. Proč když pokračování mělo být po R35 a pak dál, je křižovatka u Turnova udělaná tak, jako by měla R10 pokračovat rovně.

Re: Poloviční profil R10 :-)

Napsal: 2.9.2015 11:07:49
od mapman
Už se projektuje úprava této křižovatky tak, aby směr Praha - Liberec byl průběžný...

Re: Poloviční profil D10 :-)

Napsal: 8.12.2015 12:15:06
od petrsida
To JirkaS: původně měla jít 1/10 dál ve stopě dnešního obchvatu Turnova, tedy tak jak běží a pak se uhnout na Dolánky přímo

R35 měla jít víceméně dál v trase, kde je plánovaná i dnes

jenže se vše začalo spožďovat, tak se začal stavět průtah (cca 88), který se na dlouho zasekl v sídlišti v Turnově a tak nakonec v roce 98 propojili nedostavěnou 1/10 na průtah, a o pár let později postavili i obchvat Turnova

už aby pokračování u Jablonce stálo, to by mi tak usnadnilo ježdění domů ...