České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

Poloviční profil D10 :-)
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=83&t=1429
Stránka 2 z 2

Autor:  petrsida [ 16.8.2011 23:32:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Poloviční profil R10 :-)

To ono se to muselo sakra klikatit, když si uvědomíte, že u Tanvaldu to mělo mít tak 500 m n.m., na Tesařově o 6 kilometrů dál už skoro 900 m. Možná že odsud by mohl vzejít i ten čtyřpruh, nebyl by na takovém spádu i podle tehdejších norem nutný stoupací a klesací pruh, jako dnes na 1/7 u Chomutova?

holt tunely se tehdy neprojektovaly, dnes by to bez nich nešlo

Autor:  Adam108 [ 1.9.2015 18:58:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Poloviční profil R10 :-)

Leták ke stavbě přeložky I/10 mezi Jabloncem a Smržovkou
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/55ae ... 426044.pdf

Tak že by přeci? :D

E: navrhuji toto téma přejmenovat na "Výhledové pokračování I/10 na hranice"

Autor:  JirkaS [ 1.9.2015 22:19:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Poloviční profil R10 :-)

Jen mi s tím nesedí jedna věc. Proč když pokračování mělo být po R35 a pak dál, je křižovatka u Turnova udělaná tak, jako by měla R10 pokračovat rovně.

Autor:  mapman [ 2.9.2015 11:07:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Poloviční profil R10 :-)

Už se projektuje úprava této křižovatky tak, aby směr Praha - Liberec byl průběžný...

Autor:  petrsida [ 8.12.2015 12:15:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Poloviční profil D10 :-)

To JirkaS: původně měla jít 1/10 dál ve stopě dnešního obchvatu Turnova, tedy tak jak běží a pak se uhnout na Dolánky přímo

R35 měla jít víceméně dál v trase, kde je plánovaná i dnes

jenže se vše začalo spožďovat, tak se začal stavět průtah (cca 88), který se na dlouho zasekl v sídlišti v Turnově a tak nakonec v roce 98 propojili nedostavěnou 1/10 na průtah, a o pár let později postavili i obchvat Turnova

už aby pokračování u Jablonce stálo, to by mi tak usnadnilo ježdění domů ...

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/