České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=83&t=2243
Stránka 6 z 6

Autor:  petrsida [ 2.11.2020 14:17:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi

Už ten levej kruhák a zrušení připojováku od Nymburka by výrazně situaci pomohlo

mimochodem, všimli jste si, že tahle křižovatka je vlastně paskvil neumožňující odbočení směrem od Prahy?

ale na prvním místě udělat pořádek ve značkách, ta 110 tam byla průběžně, jenže pak někdo osadil ještě značku dálnice bez známky, která ji ruší, že to nikomu nepřijde divné, když to schvaluje

Autor:  Jirka95 [ 4.11.2020 9:21:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi

To se tu už dříve řešilo. Jediný sjezd pro všechna auta jedoucí od Prahy je do Bezděčína, potom musíte prokličkovat obytnou zónou, vystát šraňky A NEBO udělat to, co dělá každý, a to rovnou ze sjezdu vzít doleva na nájezd a projet tím připojovacím pruhem na sjezd Mělník/Nymburk, což generuje další provoz v tom připojováku. Jel jsem tu včera a ze tří aut která od Bezděčína jela rovně všechna tři zase sjela, protože ta ulice v Bezděřčíně teď prochází opravami a je zavřená. Úplně stejně je to ale v opačném směru. Pro celou oblast je jenom jeden nájezd.

A ještě je to stejně jako celá D10 těsně nalepené ke všem překážkám v okolí, aby se co nejméně zmenšil prostor na nějaké lehké úpravy.

Rozum nad tím zůstává stát.

Autor:  Jirka95 [ 4.11.2020 13:53:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi

Takhle nějak bych to upravil na plnohodnotnou osmičku s tím, že ve směru na Mladou Boleslav by ten připojovací pruh pokračoval až ke sjezdu do Bezděčína.

Obrázek

Autor:  Geo [ 4.11.2020 14:22:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi

Citace:
Rozum nad tím zůstává stát.

Ani tak ne, vzhledem k dobe vzniku (68-75) a pojeti celeho useku, kdy to bylo staveno jako zlepseni tehdejsi I/10 (obchvat MB). Podobne je na tom D4, ale treba D11 vypada uz od zacatku jako dalnice.

Zajimavy je take pohled an orto z '03, kdy je MUK jeste docela v pustine. Tehdy bych jako reseni jeste videl zruseni sjezdu do Bezdecina a doplneni vetvi. Dnes uz ten sjezd nikdo nezrusi. Takze jako skutecne reseni bych videl posun MUK o 200m jizne. Nebo spis o 2km jizne, protoze obchvat Jezerniho Vtelna na I/16 jsem uz nekde zahlid.

Autor:  Aram96 [ 4.11.2020 21:21:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi

V dokumentaci EIA na rozšíření na 6-pruh jsou 3 varianty této křižovatky, ale ve 2 ze 3 se uvažuje o zrušení těch větví exitu 40 (ponechána by byla podle všeho jen rampa Turnov-Bezděčín, v jedné pak i ještě Bezděčín-Turnov). Jak je to tedy s potřebou této MÚK (exit 40) ? Je nutné ji ponechat ? :?:

Každopádně všechny 3 varianty vypadají velmi hrozivě, ve všech je směr MB-I/38 veden minimálně přes jednu OK nebo s odbočením doleva, někdy i kombinací více věcí naráz. :evil: Nevím, ale ta silnice přenáší cca 10 000 vozidel v roce 2016 a převážná část této dopravy míří buď do škodovky nebo na Liberec nebo dál na I/38, 90-95% dopravy zde jede na D10 směr Boleslav, nechápu, proč se tomu nepřizpůsobí tvar té MÚK. :roll: Podobně tak I/16 > D10/Škoda/I/16. Nejsmutnější na tom je, že současný stav je víceméně lepší než všechny navržené varianty :crazy: Samozřejmě po vyřešení nevyhovujících krátkých přídatných pruhů. Jedna varianta je navíc v komplet jiném místě, ale se dvěma OK. :crazy:
Očekával bych třeba jako řešení přesun MÚK s I/16 a I/38 někde do kilometru 36, vyřešily by se tím i obchvaty těch 2 obcí na I/16 a MÚK Bezděčín by mohla zůstat jak je, pouze s úpravou ramp na normový stav. Když už plánuji 6-pruh, tak asi čekám obecně nárůst dopravy a nevím co tam tedy v té MÚK dělají kruháče a nebo levá odbočení pro primární směry :ko: Pokud ve stávajícím místě, tak by se konečný stav měl blížit čtyřlístku nebo jeho obdobě s tím, že samotné propojení I/16 a I/38 je zde až jako druhotná potřeba.

Autor:  Jirka L [ 12.12.2020 13:50:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi

Aktuální stav před zahájením výkupů pozemků pro přímou větev MÚK Bezděčín:
Příloha:
D10 prima vetev MUK Bezdecin 2020-12-12.jpg
D10 prima vetev MUK Bezdecin 2020-12-12.jpg [ 313.24 KiB | Zobrazeno 1775 krát ]

Autor:  martas [ 13.2.2021 11:42:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi

Příprava akce "Propojení MÚK Kosmonosy a MÚK Bezděčín - chybějící úsek II/610" může dále pokračovat, včera vydán závěr zjišťovacího řízení EIA: Nepodléhá dalšímu posuzování (odkaz: https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/E ... 40?lang=cs)

Stránka 6 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/