[D10] obecně
Re: R10 obecně
Predpokladam, ze se to drive nebo pozdeji vyresi kruhakem na ul.Pocernicka x Do certous a pak tam budou fronty ze vsech stran...
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: R10 obecně
Znamená to, že přímému sjezdu R10-Počernice taky brání normy na vzdálenost čerpací stanice/odpočívky a MÚK? Protože pozemky podle všeho patří té logistické zóně, tak v tom by problém být neměl. Anebo je to o penězích? Nebo ještě o něčem jiném? Ta situace je tam podobná jako u Zdib...
Re: R10 obecně
spíš to bylo postavené na úplně jinou zátěž a nikdo před 30 lety nepočítal s tímhle provozem
benzínka bych si tipl je mladší
edit: je to tak
benzínka ve směru od Prahy nestojí v roce 1989, stojí v roce 1996, ta ve směru do Prahy vznikla mezi 1996 a 2001
viz http://mpp.praha.eu/OrtofotoArchiv/default.aspx
benzínka bych si tipl je mladší
edit: je to tak
benzínka ve směru od Prahy nestojí v roce 1989, stojí v roce 1996, ta ve směru do Prahy vznikla mezi 1996 a 2001
viz http://mpp.praha.eu/OrtofotoArchiv/default.aspx
Re: R10 obecně
Ha! Na R10 jsem zaznamenal na km 54,5 vpravo, že na IS8b je již "10" na červeném podkladu. Že nám to sem někdo na té D10 vyfotíte? Prosím. Byl jsem z toho tak vedle, že jsem nestihl tasit foťák:)
Re: R10 obecně
Dnes ráno radiožurnál hlásil nehodu na 3.km R10 - nevím sice kterým směrem (buď jsem to přeslechl, nebo to tam nebylo), ale jal jsem se cestou do Prahy sledovat staničení a zaujalo mne, že km 0 této silnice je cca 200-300m západně od železniční tratě - asi v těchto místech.
Nevíte někdo proč? Nepřijde mi to jako nějak významný bod.
Nevíte někdo proč? Nepřijde mi to jako nějak významný bod.
Re: R10 obecně
R10 začínala kdysi na Černém Mostě. Po otevření Vysočanské radiály byl začátek logicky přejmenovýán na Pražský okruh, kilometráž R10 byla natažena na R10, aby se nemuselo měnit staničení celé R10.
Obdobně Pražský okruh měl být staničen od D1. Po odsunutí okruhu do současné stopy za Průhoince se nultý kilometr ocitl kdesi za Jesenicí...
Obdobně Pražský okruh měl být staničen od D1. Po odsunutí okruhu do současné stopy za Průhoince se nultý kilometr ocitl kdesi za Jesenicí...
Re: R10 obecně
Díky, to mě nenapadlo. A přitom se to přímo nabízí.adamos píše:R10 začínala kdysi na Černém Mostě. Po otevření Vysočanské radiály byl začátek logicky přejmenovýán na Pražský okruh, kilometráž R10 byla natažena na R10, aby se nemuselo měnit staničení celé R10.
Obdobně Pražský okruh měl být staničen od D1. Po odsunutí okruhu do současné stopy za Průhoince se nultý kilometr ocitl kdesi za Jesenicí...
Re: R10 obecně
při výjezdu k D8 jsou dokonce kilometrovniky s minusem
ačkoli tam se okruhu nikdy nedočkáme
ačkoli tam se okruhu nikdy nedočkáme
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: R10 obecně
Pro všechny vzývače "norma nepustí", "sjezdy blízko sebe", "ekonomicky to nevýjde" "bude to vadit EU" v Budějovicích a jinde
-----------
MD se zavazuje odlehčit dopravní zatížení exitu 3 komunikace R10, tím že
zajistí provedení stavby sjezdu a nájezdu u přemostění ulice Bystrá, a to sice
sjezdu ze směru od Prahy na nájezd směrem do Prahy.
Zdroj: Memorandum (asi ještě nepodepsané?)
k výstavbě Amazonu
----------
začíná se naplňovat co jsem zde již x krát uvedl...
sloučení tranzitu a "místní dopravy" + dopravy z logistických center u Prahy na D0 povede pouze k tomu, že ve výsledku si tranzit nepomůže a 100 mld bude v háji.
Postupně se blížíme ke stavu v USA kde má dálnice průchodem města exity co 1/2 míle a plní funkci místní komunikace rozšířená na x pruhů. Na R10 to budou 3 exity na 3 km ? K tomu Benzinka...
Všechno to navedem na okruh na Černý most a do Suchdola... a budeme tomu říkat tranzitní komunikace s evropským významem
-----------
MD se zavazuje odlehčit dopravní zatížení exitu 3 komunikace R10, tím že
zajistí provedení stavby sjezdu a nájezdu u přemostění ulice Bystrá, a to sice
sjezdu ze směru od Prahy na nájezd směrem do Prahy.
Zdroj: Memorandum (asi ještě nepodepsané?)
k výstavbě Amazonu
----------
začíná se naplňovat co jsem zde již x krát uvedl...
sloučení tranzitu a "místní dopravy" + dopravy z logistických center u Prahy na D0 povede pouze k tomu, že ve výsledku si tranzit nepomůže a 100 mld bude v háji.
Postupně se blížíme ke stavu v USA kde má dálnice průchodem města exity co 1/2 míle a plní funkci místní komunikace rozšířená na x pruhů. Na R10 to budou 3 exity na 3 km ? K tomu Benzinka...
Všechno to navedem na okruh na Černý most a do Suchdola... a budeme tomu říkat tranzitní komunikace s evropským významem
Re: R10 obecně
To memorandum není podepsané a ani nebude v tomto znění podepsané, protože je pro MD nepřijatelné, tak proč to sem sakra cpete? Citujete jen návrh developera...
Re: R10 obecně
no může to být nepřijatelné, nicméně se tam vyskytuje x bagrů a náklaďáků a makají jak diví na místě budoucí haly
Současně již dnes 8,01 (bez amazonu) stála na exitu 3 kolona zasahující až do pravého pruhu R10.
Takže to jaxi nevypadá na plynulý nájezd/ sjezd na dokonale naplánovanou D0.
A to tam chybí budoucí haly naproti P3 na straně Radonic a vedle P3 u kruháče.
Třeba by to někoho mohlo zajímat.
Současně již dnes 8,01 (bez amazonu) stála na exitu 3 kolona zasahující až do pravého pruhu R10.
Takže to jaxi nevypadá na plynulý nájezd/ sjezd na dokonale naplánovanou D0.
A to tam chybí budoucí haly naproti P3 na straně Radonic a vedle P3 u kruháče.
Třeba by to někoho mohlo zajímat.
Re: R10 obecně
Jediná papírově reálná možnost je kolektor souběžný s R10, na nějž se napojí ulice Bystrá, benzinka a na koncích okruh a exit 3. Současný stav je více než tristní, ale řešitelný...
Re: R10 obecně
jako na konci kolektoru bude průplet v místě obočení z R10 na exit 3 a nájezdu z kolektoru na R10 ?
No potěš pánbůh.
Se nám tu tvoří projektantská "výzva"
Se nechám překvapit .. hlavně jak to bude řešit směr log. centrum -> D0 to je to oč tu běží
No potěš pánbůh.
Se nám tu tvoří projektantská "výzva"
Se nechám překvapit .. hlavně jak to bude řešit směr log. centrum -> D0 to je to oč tu běží
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: R10 obecně
Protože my v Radonicích je nechceme a nepovolíme:o)musklin píše: A to tam chybí budoucí haly naproti P3 na straně Radonic.
Třeba by to někoho mohlo zajímat.
Ta kolona tam občas po ránu je, čistě subjektivně mnohem méně často než "před výstavbou kruháče", ale souhlas, že ideální to není.
Jak s tím ale souvisí D0?
Re: R10 obecně
Potřebujete naprostou většinu dopravy z P3 parku dostat na R10 směrem do Prahy= na D0. Přitom ta doprava samozřejmě nejede do Prahy.
areál v Jirnech dtto.
proto je v tom memorandu uvedeno "sjezdu ze směru od Prahy na nájezd směrem do Prahy"
Asi těžko neleznete evidentnější důkaz života, který ukazuje jak nesmyslné je trasování D0, kdy slučujete trasy logistických center s desetisíci zaměstnanců, tisíci náklaďáku z a do Evropy s trasou lidi co jedou do nákupáku a do Prahy do práce, k doktorovi atd.
Protě vám na R10 před D0 začíná vznikat špunt.
areál v Jirnech dtto.
proto je v tom memorandu uvedeno "sjezdu ze směru od Prahy na nájezd směrem do Prahy"
Asi těžko neleznete evidentnější důkaz života, který ukazuje jak nesmyslné je trasování D0, kdy slučujete trasy logistických center s desetisíci zaměstnanců, tisíci náklaďáku z a do Evropy s trasou lidi co jedou do nákupáku a do Prahy do práce, k doktorovi atd.
Protě vám na R10 před D0 začíná vznikat špunt.
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 18.12.2009 14:15:01
Re: R10 obecně
Nechápu, proč by jedna kapacitně blbě naprojektovaná úrovňová křižovatka u MÚK měla nutně dokazovat nesmyslnost trasování D0. To je řešitelné - spousta úrovňových křížení zvládá výrazně vyšší zátěž. Chybu bych tedy hledal v tom kruháku, sice novém, ale bohužel nesjpíš ne zcela funkčním.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: R10 obecně
Hezká Fillerovina, až na to, že občasný špunt se jaksi tvoří na směru Z PRAHY, nikoli DO PRAHY...musklin píše:Potřebujete naprostou většinu dopravy z P3 parku dostat na R10 směrem do Prahy= na D0. Přitom ta doprava samozřejmě nejede do Prahy.
areál v Jirnech dtto.
proto je v tom memorandu uvedeno "sjezdu ze směru od Prahy na nájezd směrem do Prahy"
Asi těžko neleznete evidentnější důkaz života, který ukazuje jak nesmyslné je trasování D0, kdy slučujete trasy logistických center s desetisíci zaměstnanců, tisíci náklaďáku z a do Evropy s trasou lidi co jedou do nákupáku a do Prahy do práce, k doktorovi atd.
Protě vám na R10 před D0 začíná vznikat špunt.
Re: R10 obecně
je to jednoduché
kapacitní komunikace přiláká výstavbu
nové provozy přilákají zaměstnance a zákazníky
to generuje dopravu
čili je to jen o tom, že
" někde někdo něco povolí, aniž by u toho myslel dál, než do konce funkčního období "
kapacitní komunikace přiláká výstavbu
nové provozy přilákají zaměstnance a zákazníky
to generuje dopravu
čili je to jen o tom, že
" někde někdo něco povolí, aniž by u toho myslel dál, než do konce funkčního období "
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: R10 obecně
Hezky vám to vysvětlil přípěvek nad vašim.1975 píše: Hezká Fillerovina, až na to, že občasný špunt se jaksi tvoří na směru Z PRAHY, nikoli DO PRAHY...
Je to zcela logické, protože všechny auta jedoucí do Prahy (na okruh) blokují na kruháči auta jedoucí z Prahy, které tím pádem tvoří kolonu.
Vzhledem k tomu, že ten kruháč je tam rok a je tak blbě udělaný ..opravdu se těším až projektant dostane za úkol další nápravu.
Každopádně se nemůžu dočkat situace kdy na cestě zpoza Mladé Boleslavi do Schladmingu na lyže budou na cestě dva naprosto shodně zbytečné špunty - D0 a Linec.
Prostě ať si tam ŘSD postaví rampu, další exit, kolektor nebo něco jiného výsledek bude naprosto zbytečné přivedení tranzitu do husté "místně vyvolané dopravy", na což se bude ex post reagovat rozšiřováním na 3 pruhy jako u D11 atd. atd.
Každý kdo tam jezdí tak prostě vidí už dnes, že před exitem 3 směrem do prahy se to už teď zpomaluje.. a není to jen tím prudkým odbočením R10-D0, nějaké plynulé pokračování z R10 na D0 za 15 let je sen..
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: R10 obecně
Jasně, když nesouhlasí fakta s mou teorií, tím hůř pro fakta, že? .o)
Směr do Prahy se sice ráno (8-9) zahušťuje, protože mnoho Středočechů jede za prací do Prahy, žádný transit... a už vůbec ne vliv toho kruháče. Kdybyste tam opravdu jezdil, takový blábol byste nevypustil.
Ten směr do Prahy se sice zahustil, ale rozhodně na něm nejsou kolony (když není nehoda, samozřejmě).
Což je právě i zásluhou D0, která i tento zhuštěný provoz zvládne - ať už 510, nebo Vysočanskou radiálou - problém jsou vždy jen zúžená místa, jako je právě ostrá zákruta na 510, kterou někteří piloti mají tendenci projíždět třicítkou, anebo nájezd na Kbelskou, kde to je podobné.
Směr do Prahy se sice ráno (8-9) zahušťuje, protože mnoho Středočechů jede za prací do Prahy, žádný transit... a už vůbec ne vliv toho kruháče. Kdybyste tam opravdu jezdil, takový blábol byste nevypustil.
Ten směr do Prahy se sice zahustil, ale rozhodně na něm nejsou kolony (když není nehoda, samozřejmě).
Což je právě i zásluhou D0, která i tento zhuštěný provoz zvládne - ať už 510, nebo Vysočanskou radiálou - problém jsou vždy jen zúžená místa, jako je právě ostrá zákruta na 510, kterou někteří piloti mají tendenci projíždět třicítkou, anebo nájezd na Kbelskou, kde to je podobné.
Re: R10 obecně
A kolik se má jezdit v nájezdu na VR, když je tam omezení 30 km/h?1975 píše:...kterou někteří piloti mají tendenci projíždět třicítkou, anebo nájezd na Kbelskou, kde to je podobné.
Re: R10 obecně
A jaké to má podle Vás řešení ? Postavit okruhy dva ? Nebo nepovolovat výstavbu skladů, nákupních center, továren atd. ? Nebo nepovolovat jejich napojení na okruh ?musklin píše:začíná se naplňovat co jsem zde již x krát uvedl...
sloučení tranzitu a "místní dopravy" + dopravy z logistických center u Prahy na D0 povede pouze k tomu, že ve výsledku si tranzit nepomůže a 100 mld bude v háji.
Nenapadá mě, jak to racionálně řešit - tedy kromě nějákých místních kolektorů, zkapacitnění nájezdů apod. Není to však důvod proti okruhu.
Re: R10 obecně
Nekdy najizdim na exitu 3 na R10, smer Turnov. Tak jednou za tyden tam fronta k tomu kruhaci saha az na R10. Pomineme li to, ze ten kruhac sel udelat inteligentneji (napr. dvoupruhove usporadani, jeden pruh na kruhac a druhy na direktni vetev) tak vetsinou hlavni pricinou te fronty je jelito za volantem kamionu, ktere soucasne smskuje, ohriva si v mikrovlnce snidani a sjizdi film na notasu a uz nejak nestiha drzet krok s tim posunujicim se strudlem ktery mu davno ujel a pred nim je ted 100-200metrova mezera. Ti za nim to netusi, protoze mu do kabiny nevidi. Ti co jedou proti nemu to vidi... To s nejakym okruhem nema moc co spolecneho...
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: R10 obecně
Myšleno samozřejmě nájezd "nahoru", na Ústí, kde 30 není, jsou dva pruhy a přesto tam mnozí brzdí více než by museli... A kde je samozřejmě převaha toho provozu, který z Vysočanské radiály přijel...MPMP píše:A kolik se má jezdit v nájezdu na VR, když je tam omezení 30 km/h?1975 píše:...kterou někteří piloti mají tendenci projíždět třicítkou, anebo nájezd na Kbelskou, kde to je podobné.
Re: R10 obecně
Podle streetview je tam "40" resp. byla v červenci 2014, což není o moc víc. A mám pocit, že tam ta "30" snad kdysi byla, možná doporučená, ale nevím jestli si to s něčím nepletu.