České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

[D10] obecně
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=83&t=2720
Stránka 10 z 10

Autor:  1975 [ 21.12.2020 19:39:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: [D10] obecně

Mosquit píše:
Jo, a ti stejní se pak chtějí vrátit zpátky do Prahy (resp. D0) a ten most musejí přejet... a tam bude semafor a kyvadlový provoz. Pokud kolona naroste až ke kruháči (což nebude tak těžké) tak bude stát i dálnice.

No uvidíme...


Před pár dny byl most opět zprůjezdněn pro oba směry, pro letošek mají zřejmě hotovo. Je tam tedy "ryna" mezi starou a opravenu částí, tak jezděte s rozumem, ať nám ho neblokujete :o)

Autor:  Aram96 [ 23.3.2021 16:17:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: [D10] obecně

Na YT se objevilo video ohledně určité modernizace D10. Včetně vah přímo na dálnici. :ok:
https://www.youtube.com/watch?v=C_tiJtQ_agA&ab_channel=%C5%98EDITELSTV%C3%8DSILNICAD%C3%81LNIC%C4%8CR

Autor:  Mosquit [ 23.3.2021 17:40:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: [D10] obecně

Já doufám, že ty brány, SOS hlásky apod se budou realizovat rovnou s vidinou 3+3

Aby nezakopali kabely, a za 5 let je zase nepřekládali o kus vedle...

Autor:  mapman [ 23.3.2021 18:10:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: [D10] obecně

Ne, buduje se to bez rezervy na 3+3. Kabely jsou v SDP, takže tam je to jedno. SOS hlásky se musí postavit na stávající stav. Pro 3+3 se musí vykupovat a nelze tudíž objekty jako hlásky, teploměry nebo portály s PDZ postavit tak, aby respektovaly šestipruh. Navíc, kdy bude 3+3, za 10 let?

Autor:  MPMP [ 24.3.2021 11:57:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: [D10] obecně

Já bych se zeptal jinak: do kdy 3+3 rohodně nebue? No přece dokud bude sloužit stávající rekonstrukce. Přece to za pár let nebudeme předělávat. :(

Autor:  Aram96 [ 24.3.2021 11:58:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: [D10] obecně

A já bych řekl, že tak je to správně. Prostě až dojde stav do potřeby nějaké větší rekonstrukce, tak aby ten 6-pruh byl připraven a rovnou se rozšiřovalo. A ne aby to dopadlo jako na D1. :roll: Čili za 10 let+, nevidím v tom problém, do té doby je třeba stejně finance rvát spíše do nových dálnic než do 6-pruhů. Výjimka je snad 510, 515 a D1 kolem Brna. A potřebnější 6-pruhy jsou stejně spíše na D5 a D8.

Autor:  Mosquit [ 31.3.2021 6:42:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: [D10] obecně

1975 píše:
Druhý v pořadí oprav "našich tří mostů" přes D10 :o)

Píšou, že:
V rámci opravy dojde k zhotovení nových závěrných zdí, bude provedeno osazení nových mostních odvodňovačů a mostních závěrů, zhotovení ŽB chodníkových říms, položení celoplošné izolace mostu a vozovkového souvrství, osazení nového zábradlí a sanace podhledu a boků nosné konstrukce a spodní stavby. V rámci stavby bude dále provedena obnova dopravního značení.

Třeba to má vydržet jen do rozšíření na 3+3...což je tedy de facto dlouho:o)


A podobně jako most Ve Žlíbku, i most Bystrá bude podepřen. https://bit.ly/3fuJlmr
Citace:
ÚDRŽBA MOSTU X525 V ULICI BYSTRÁ

Vzhledem k tomu, že stále probíhají jednání mezi TSK a ŘSD o budoucí podobě mostu, která musí respektovat záměr budoucího zkapacitnění D10, tak není možné provést demolici stávajícího mostu a postavit nový. TSK tedy z důvodu prodloužení životnosti mostního objektu před plánovanou kompletní rekonstrukcí provede v rámci běžné údržby podepření konstrukce.



Podepření je navrženo pomocí ocelových profilu a základů ze železobetonu. Nosná konstrukce bude podepřena v každém poli pomocí ocelových HEB profilů, kde každý z jedenácti prefabrikovaných nosníků nosné konstrukce mostu bude podélně samostatně podepřen. Podélné nosníky jsou navrženy tak, aby byl dodržen minimální průjezdný prostor dálnice výšky 4,95 m. Délka podélných nosníků bude 8 m v krajních polích a 14 m ve středních polích z důvodu přemostění dálnice D10. Podélné nosníky budou na koncích podepřeny příčnými nosníky, které budou roznášet zatížení rovnoměrně do ocelových věží.


Dopravní omezení D10 viz odkaz.

Autor:  pp21 [ 16.4.2021 17:53:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: [D10] obecně

V Praze jsou teď v kurzu cyklostezky, takže se pozvolna chystá lávka přes D10 cca v km 1,3. Jde o cyklostezku A50 Horní Počernice - Ctěnice - Ďáblice, která se napojuje na poslední dobou hodně skloňovanou severovýchodní cyklomagistrálu. Dá se tedy předpokládat, že bude postavena dřív než MÚK Bystrá, rozšíření D10 na 3pruh či dokonce D0 520 (která tu cyklostezku bude také nějak muset vykřížit).
Investor Městská část Praha-Vinoř (stavba se ale nachází na území MČ Satalice a MČ Horní Počernice) vypsal veřejnou zásilku na zhotovení projektové dokumentace pro sloučené územní a stavební řízení, která má respektovat variantu obloukové konstrukce lávky z dříve zpracované studie proveditelnosti. Detaily jsou ke stažení zde (netuším jak moc je link permanentní).
Příloha:
03_Oblouková konstrukce - přehledný výkres - výřez.png
03_Oblouková konstrukce - přehledný výkres - výřez.png [ 198.36 KiB | Zobrazeno 284 krát ]

Příloha:
vizu.jpg
vizu.jpg [ 52.13 KiB | Zobrazeno 284 krát ]

Autor:  Lenny [ 18.4.2021 8:52:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: [D10] obecně

Počítá ten návrh s rozšířením D10 na šestipruh?

Stránka 10 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/