Právě je 22.10.2018 22:22:41




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi 
Autor Zpráva
VIP

Příspěvky: 3204
Bydliště: Kladno
Příspěvek Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
jonáš píše:
Ono to pak vede k jevům jako R10 u Boleslavi, kde se prej jednou bude přistavovat 3. pruh a stejně tam furt bude stovka, protože skrze to motání lokální dopravy s tranzitem se to rychlejc nedá. Když během 3 km naroste intenzita na trojnásobek a u Kosmonos klesne zpátky na třetinu. Provoz musí bejt aspoň trochu homogenní, aby byla komunikace bezpečná.
Bezesporu může vzniknout zajímavá diskuse. Pokud někdo dokážete sumarizovat připravované projekty v oblasti, hoďte to sem, ať můžeme navázat na konkrétno. Zatím díky.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


26.8.2010 8:12:59
Profil
Autor

Příspěvky: 4222
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Co si představuješ pod pojmem něco konkrétního? Podle mě jedinou záchranou je od MÚK Bezděčín po MÚK Kosmonosy vybudovat 1) paralelní komunikaci nebo 2) kolektory v celé délce. Ještě je možnost 3) dobudovat třetí jízdní pás v každém směru, ale ani to se neobejde bez přestavby křižovatek a napojení benzinek a navíc neumožní zpoplatnit průjezd po R10 tak, aby se dalo projet po I/38 nebo I/16 bez poplatku. Pak je tu ještě var.0) nechat to tak jak to je, ta je bezpochyby nejhorší ale na příštích deset let naprosto samozřejmá ;)


26.8.2010 9:23:48
Profil
Autor

Příspěvky: 8480
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Žádné omezení rychlosti tam není, pokud si dobře pamatuji.

Připravuje se přeložka silnice I/16 Kosmonosy - Židněves. V ÚP VÚC Mladoboleslavsko je i návrh na propojení silnic I/16 a I/38 jižně od MÚK Bezděčín, asi to souvisí se zjednodušením MÚK Bezděčín.

Jak není možnost projet bez poplatku, ať jedou po staré cestě.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


26.8.2010 9:32:56
Profil
 

Příspěvky: 2903
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
před sjezdem Bezdečín - samozřejmě od Prahy - je 110kmh
myslím,že nájezdem to omezení končí - on tam defacto není připojovací pruh a sjezdxvýjezd jsou dost u sebe

_________________
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit


26.8.2010 10:10:38
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 643
Bydliště: dálnice v eu
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
mapman píše:
kolektory v celé délce
to by se mi líbilo ale...


26.8.2010 11:19:14
Profil
 

Příspěvky: 3990
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Omezení je u Bezděčína je snad i ve směru do Prahy, instalaci protihlukovek se to tam náležitě "zpřehlednilo". Na hlavní MUK s Jičínskou teď nevim, možná aktuálně není, ale slušelo by .. omezuju tam samovolně, pokud neni brzo ráno nebo pozdě v noci.

Preferoval bych samostatný obchvat 16 a 38 východně od R10 .. nebo pro to využít stávající část R10 a budoucí D10 protáhnout východněji do města. Ale už je to tam ucpaný obchodní zónou .. než rozšíření 2x3 nebo kolektory 4x2 by možná stačilo přistavět třetí jízdní pás a mosty pro místní provoz (dvojpruh), jako je to jižně od Bezděčína, a nově vyřešit křižovatky.


26.8.2010 11:54:46
Profil
 

Příspěvky: 13
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Rychlostní omezení jsou na MÚK Bezděčín a MÚK s I/16 oba směry 110 km/h. Někde jsem četl, že v plánu je jen rozšíření na 3+3 a samozřejmě přestavba MÚK Bezděčín, protože to je fakt šílenost co se tam vybudovalo. Kolektory by byli vynikající řešení, Ale jsou tam dvě Benzinky a parkoviště obchoďáku co stojí v cestě rozšíření.


26.8.2010 12:02:01
Profil
 

Příspěvky: 643
Bydliště: dálnice v eu
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
T.o.m.m.i. píše:
Kolektory by byli vynikající řešení, Ale jsou tam dvě Benzinky a parkoviště obchoďáku co stojí v cestě rozšíření.
Nevim jak parkoviště, ale benzinky by se daly vzřešit jako v Barceloně na A7
Příloha:
AP-7.JPG
AP-7.JPG [ 84.3 KiB | Zobrazeno 16797 krát ]

_________________
http://www.youtube.com/egelebege


26.8.2010 12:25:04
Profil
 

Příspěvky: 2189
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Daly, nebýt jedné "maličkosti": nejseme ve Španělsku, ale v Čechách. :(


26.8.2010 13:46:52
Profil
 

Příspěvky: 986
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Tak to je i na můj vkus trochu moc betonu a křižovatek. A to opravdu nejsem ekofanatik.

Nevím, jak to tam vypadá, ale co třeba udělat "okruh MB" jako I/něco tady a tady ?


26.8.2010 13:54:02
Profil
 

Příspěvky: 3990
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
dd píše:
co třeba udělat "okruh MB"

Když nevíte, přepněte si aspoň na turistickou ať vidíte terén. Západem je to KO, ale východní spojka v souběhu s dálnicí by určitě prošla, jen by se musel udělat přes 16 do Jičína trochu delší most a nějak to zapojit do křižovatky.


26.8.2010 14:15:37
Profil
 

Příspěvky: 986
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Jenomže jednička vedle dálnice toho moc nevyřeší. Většina lidí má známku a tak pojedou po dálnici, když to bude stejně daleko a rychleji.


26.8.2010 14:58:03
Profil
Autor

Příspěvky: 8480
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Východně od R10 je částečně u ni přírodní park.

A proč vůbec se nevyužija stará I/10, resp. I/38?

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


26.8.2010 15:02:37
Profil
 

Příspěvky: 3990
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Přírodní park neni zeď. Zvlášť bezprostředně za pankejtem dálnice .. trocha papírování, který teď nový ŘSD s novym ředitelem a pod Bártovym laskavym dohledem zvládne levou zadní do vánoc ;)

Starou 10/38 myslíte hlavní městskou třídu? Dost neprůchodný, často i neprůjezdný víc jak krokem. Už to tvrdim dýl, že R/D nemůžou suplovat funkci obchvatů měst na jedničkách, tim se to celý zasekává. Ono jednou dojde i na ten Chlumec na 611 a Velemín na 608 nebo jak se ty trasy budou jmenovat. Nemluvě o tom, že budou regradovány a upgradovány zpět na jedničky .. pak se každej diví, že nejde půl dne dojet k Brnu při jednom ťuknutí na dálnici 8-)


26.8.2010 15:45:01
Profil
VIP

Příspěvky: 3204
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
V minulosti jsme se tu bavili hlavně o těch kolektorech. Přestože by se mi líbili nejvíc, přemýšlel jsem krátce o tom a vypadla mi z toho právě lépe, resp. ekonomicky přijatelněji, právě výstavba paralelní komunikace mezi exitem Bezděčín a Kosmonosy, tak jsem chtěl znát názory ostatních a mapman to "provaří" hned v první odpovědi 8-)

Jedinou chybkou toho řešení je překonání té obchodní zóny a trati + křižovatka v tomto místě. A toho přírodního parku jsem si tedy také nevšiml, to se přiznávám, ale kdo ví, kde přesně je hranice, teď se mi to nechce zjišťovat.

EDIT: A samozřejmě ještě ta spojka na Židněves, co mi ji Lenny potvrdil, protože o její přípravě jsem také již slyšel.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


26.8.2010 18:39:53
Profil
VIP

Příspěvky: 3204
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Počínaje rokem 2011 se začíná ze SFDI předfinancovávat též akce "Severovýchodní tangenta v Mladé Boleslavi", jejímž faktickým investorem je kraj. Jedná se o tento úsek, který vytvoří obchvat centra města a měl by odvést dopravu z přetížených ulic Václava Klementa, T.G. Masaryka a Jičínská.

Nevíte někdo, v jakém stavu se ta akce nyní fakticky nachází?

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


30.8.2010 8:17:20
Profil
 

Příspěvky: 13
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Kus Severovýchodní tangenty je postaven asi 300 metrů od tř. Václava Klementa kvůli napojení autobusového stanoviště a nákupního centrahttp://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=134204256+137128992+7056-3248@x=134212608@y=137126576@z=16" jinak na zbytek se nešáhlo snad ještě křižovatka u Intersparuhttp://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=134251808+137099696+208+4672@x=134251776@y=137100464@z=16 Jsem rád, že už se to konečně bude stavět už to chvíli slibujou, že to postaví.Doprava tam bude stát dál dokud se neprodlouží 4 pruh I/16 aspoň k Řepovu a ze světelných se stanou MÚK a železniční křížení zmizí. Ale cestu městem to výrazně zkrátí mimo špičky ;) Jinak všechno je připravený hned jak budou peníze začne se stavět.


30.8.2010 9:31:20
Profil
 

Příspěvky: 3990
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
K té spojce od Židněvsi by patřilo ještě přestavět MUK Kosmonosy (km 46) aby rozumně pobrala provoz od Jičína na Prahu. Aspoň vratnou rampu.


30.8.2010 12:05:32
Profil
 

Příspěvky: 798
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Nebylo by řešením vybudovat západní obchvat zhruba takto: http://www.mapy.cz/#mm=ZP@dm=134153856+ ... 00288@z=11 ?


30.8.2010 15:36:54
Profil
 

Příspěvky: 731
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Jako nejlepší (a bohužel nejdražší) řešení mi přijde vytvoření kolektorů mezi MÚK Kosmonosy a Bezděčín, s tím, že na MÚK Kosmonosy by šlo vjet/sjet jak na R10, tak do kolektoru. Zbylé MÚK pouze do kolektoru. A samozřejmě postavit onu přeložku Židněves-Kosmonosy + zjednodušení MÚK Bezděčín a MB-Střed. Pak si myslím, že západní obchvat by ani nebyl třeba.

Jistě levnější by byla doprovodná komunikace, jak píše martini, ale tam mi přijde relativně složité ji bezpečně začlenit do současných MÚK.

Rozšíření na 3+3 toho dle mého moc neřeší, pořád se to tam bude mlít :)


30.8.2010 16:01:31
Profil
 

Příspěvky: 32
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Ministerstvo dopravy uvažuje, že by od 1.1.2011 zpoplatnilo doposud nezpoplatněné úseky dálnic a silnic pro motorová vozidla. Týkalo by se to samozřejmě i R10 v úseku Bezděčín (exit 39/40)- MB průmyslová zóna (exit 46). Magistrát MB s tímto nesouhlasí, přimejmenším do dostavby Severovýchodní tangenty (od Intersparu k Bondy).


18.11.2010 21:40:48
Profil
Autor

Příspěvky: 8480
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
MÚK Bezděčín má zajímavý tvar, vlastně jde o 2 křižovatky v těsné blízkosti, neznáte někdo důvody co k tomu vedly? Divné na tom celém je, že to šlo postavit daleko jednodušeji.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


17.3.2013 21:24:53
Profil
 

Příspěvky: 32
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
A nemůže být jedním z důvodů křížení s žel. tratí MB- Nymburk? Toto řešení umožňuje mimoúrovňové křížení ze všech směrů.


17.3.2013 23:40:53
Profil
 

Příspěvky: 178
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Zeleznicni prejezd v Bezdecine je velmi neprehledny, takhle se mu muze doprava, zejmena nakladni, zcela vyhnout.


18.3.2013 1:27:21
Profil
 

Příspěvky: 181
Příspěvek Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
On je to docela paskvil, protože pro oba jedničkové směry nutí auta najet na dálnici, i kdyby měla po chvíli zase sjet

podle mě jde o to, že se tím řešil úrovňový přejezd na původní I/38, který je dnes zrušen

koukněte na starou mapu sem http://kontaminace.cenia.cz/

ten přejezd, který je dnes v obci, byl původně na I/16

a zároveň bylo třeba napojit i I/16 (dnes II/610) v místě, kde vede železnice


tohle místo je kvůli extrémně krátkým připojovacím pruhům docela o hubu a zasloužilo by předělat podle současných norem

hlavně řešení nájezdu na směr na Turnov je ukázka vrholu nedomyšlenosti, ano, máme bezkomfliktní odpojení na I/38 jak ve směru od Nymburka, tak ve směru od I/16, ale ve výsledku ten konflikt přenášíme na R10, když už nechceme odbočení vlevo, tak bych místo vratné rampy udělal toto

http://www.mapy.cz/#!d=ward_6745_1&x=14 ... SjH7Ow4EQf


jinak řešení peáže je dvojí

hodně vyřeší nové trasování I/16 na křižovatku v Kosmonosích, je to v územních plánech, velká část provozu vede právě sem, neb škodovka má druhý závod ve Vrchlabí

druhá a monhem dražší část by byla o stavbě třetího pruhu od Bezděčína ke Kosmonosům a hlavně o předělání jak Bezděčínské, tak Boleslavské křižovatky, v tuhle chvíli jsou zbytečně složité se zbytečnými připojováky a nenormové (Bezděčín jsou vlastně dvě křižovatky vzdálené od sebe 200 m

Bezděčínskou křižovatku bych řešil tím, že bych severní část zrušil, jižní předěla na normovanou křižovatku se všemi směry (z I/16 dnes na R10 nenajedete) a II/610 bych řešil napojením na I/16 pomocí nového obchvatu Bezděčína


5.7.2013 0:41:03
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz