|
Právě je 6.12.2019 9:49:31
|
Zobrazit aktivní témata | Zobrazit nové příspěvky
Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
Autor |
Zpráva |
martini
VIP
Příspěvky: 3232 Bydliště: Kladno
|
 Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
jonáš píše: Ono to pak vede k jevům jako R10 u Boleslavi, kde se prej jednou bude přistavovat 3. pruh a stejně tam furt bude stovka, protože skrze to motání lokální dopravy s tranzitem se to rychlejc nedá. Když během 3 km naroste intenzita na trojnásobek a u Kosmonos klesne zpátky na třetinu. Provoz musí bejt aspoň trochu homogenní, aby byla komunikace bezpečná. Bezesporu může vzniknout zajímavá diskuse. Pokud někdo dokážete sumarizovat připravované projekty v oblasti, hoďte to sem, ať můžeme navázat na konkrétno. Zatím díky.
_________________ Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
|
26.8.2010 7:12:59 |
|
 |
mapman
Autor
Příspěvky: 4563
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Co si představuješ pod pojmem něco konkrétního? Podle mě jedinou záchranou je od MÚK Bezděčín po MÚK Kosmonosy vybudovat 1) paralelní komunikaci nebo 2) kolektory v celé délce. Ještě je možnost 3) dobudovat třetí jízdní pás v každém směru, ale ani to se neobejde bez přestavby křižovatek a napojení benzinek a navíc neumožní zpoplatnit průjezd po R10 tak, aby se dalo projet po I/38 nebo I/16 bez poplatku. Pak je tu ještě var.0) nechat to tak jak to je, ta je bezpochyby nejhorší ale na příštích deset let naprosto samozřejmá 
|
26.8.2010 8:23:48 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 9335 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Žádné omezení rychlosti tam není, pokud si dobře pamatuji.
Připravuje se přeložka silnice I/16 Kosmonosy - Židněves. V ÚP VÚC Mladoboleslavsko je i návrh na propojení silnic I/16 a I/38 jižně od MÚK Bezděčín, asi to souvisí se zjednodušením MÚK Bezděčín.
Jak není možnost projet bez poplatku, ať jedou po staré cestě.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
26.8.2010 8:32:56 |
|
 |
Mike
Příspěvky: 3394
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
před sjezdem Bezdečín - samozřejmě od Prahy - je 110kmh myslím,že nájezdem to omezení končí - on tam defacto není připojovací pruh a sjezdxvýjezd jsou dost u sebe
_________________ Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
|
26.8.2010 9:10:38 |
|
 |
egelebege
Příspěvky: 643 Bydliště: dálnice v eu
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
mapman píše: kolektory v celé délce to by se mi líbilo ale...
|
26.8.2010 10:19:14 |
|
 |
jonáš
Příspěvky: 4041
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Omezení je u Bezděčína je snad i ve směru do Prahy, instalaci protihlukovek se to tam náležitě "zpřehlednilo". Na hlavní MUK s Jičínskou teď nevim, možná aktuálně není, ale slušelo by .. omezuju tam samovolně, pokud neni brzo ráno nebo pozdě v noci.
Preferoval bych samostatný obchvat 16 a 38 východně od R10 .. nebo pro to využít stávající část R10 a budoucí D10 protáhnout východněji do města. Ale už je to tam ucpaný obchodní zónou .. než rozšíření 2x3 nebo kolektory 4x2 by možná stačilo přistavět třetí jízdní pás a mosty pro místní provoz (dvojpruh), jako je to jižně od Bezděčína, a nově vyřešit křižovatky.
|
26.8.2010 10:54:46 |
|
 |
T.o.m.m.i.
Příspěvky: 13
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Rychlostní omezení jsou na MÚK Bezděčín a MÚK s I/16 oba směry 110 km/h. Někde jsem četl, že v plánu je jen rozšíření na 3+3 a samozřejmě přestavba MÚK Bezděčín, protože to je fakt šílenost co se tam vybudovalo. Kolektory by byli vynikající řešení, Ale jsou tam dvě Benzinky a parkoviště obchoďáku co stojí v cestě rozšíření.
|
26.8.2010 11:02:01 |
|
 |
egelebege
Příspěvky: 643 Bydliště: dálnice v eu
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
T.o.m.m.i. píše: Kolektory by byli vynikající řešení, Ale jsou tam dvě Benzinky a parkoviště obchoďáku co stojí v cestě rozšíření. Nevim jak parkoviště, ale benzinky by se daly vzřešit jako v Barceloně na A7 Příloha:
AP-7.JPG [ 84.3 KiB | Zobrazeno 21646 krát ]
_________________ http://www.youtube.com/egelebege
|
26.8.2010 11:25:04 |
|
 |
MPMP
Příspěvky: 2438
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Daly, nebýt jedné "maličkosti": nejseme ve Španělsku, ale v Čechách. 
|
26.8.2010 12:46:52 |
|
 |
dd
Příspěvky: 1099
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Tak to je i na můj vkus trochu moc betonu a křižovatek. A to opravdu nejsem ekofanatik. Nevím, jak to tam vypadá, ale co třeba udělat "okruh MB" jako I/něco tady a tady ?
|
26.8.2010 12:54:02 |
|
 |
jonáš
Příspěvky: 4041
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
dd píše: co třeba udělat "okruh MB" Když nevíte, přepněte si aspoň na turistickou ať vidíte terén. Západem je to KO, ale východní spojka v souběhu s dálnicí by určitě prošla, jen by se musel udělat přes 16 do Jičína trochu delší most a nějak to zapojit do křižovatky.
|
26.8.2010 13:15:37 |
|
 |
dd
Příspěvky: 1099
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Jenomže jednička vedle dálnice toho moc nevyřeší. Většina lidí má známku a tak pojedou po dálnici, když to bude stejně daleko a rychleji.
|
26.8.2010 13:58:03 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 9335 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Východně od R10 je částečně u ni přírodní park.
A proč vůbec se nevyužija stará I/10, resp. I/38?
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
26.8.2010 14:02:37 |
|
 |
jonáš
Příspěvky: 4041
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Přírodní park neni zeď. Zvlášť bezprostředně za pankejtem dálnice .. trocha papírování, který teď nový ŘSD s novym ředitelem a pod Bártovym laskavym dohledem zvládne levou zadní do vánoc Starou 10/38 myslíte hlavní městskou třídu? Dost neprůchodný, často i neprůjezdný víc jak krokem. Už to tvrdim dýl, že R/D nemůžou suplovat funkci obchvatů měst na jedničkách, tim se to celý zasekává. Ono jednou dojde i na ten Chlumec na 611 a Velemín na 608 nebo jak se ty trasy budou jmenovat. Nemluvě o tom, že budou regradovány a upgradovány zpět na jedničky .. pak se každej diví, že nejde půl dne dojet k Brnu při jednom ťuknutí na dálnici 
|
26.8.2010 14:45:01 |
|
 |
martini
VIP
Příspěvky: 3232 Bydliště: Kladno
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
V minulosti jsme se tu bavili hlavně o těch kolektorech. Přestože by se mi líbili nejvíc, přemýšlel jsem krátce o tom a vypadla mi z toho právě lépe, resp. ekonomicky přijatelněji, právě výstavba paralelní komunikace mezi exitem Bezděčín a Kosmonosy, tak jsem chtěl znát názory ostatních a mapman to "provaří" hned v první odpovědi Jedinou chybkou toho řešení je překonání té obchodní zóny a trati + křižovatka v tomto místě. A toho přírodního parku jsem si tedy také nevšiml, to se přiznávám, ale kdo ví, kde přesně je hranice, teď se mi to nechce zjišťovat. EDIT: A samozřejmě ještě ta spojka na Židněves, co mi ji Lenny potvrdil, protože o její přípravě jsem také již slyšel.
_________________ Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
|
26.8.2010 17:39:53 |
|
 |
martini
VIP
Příspěvky: 3232 Bydliště: Kladno
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Počínaje rokem 2011 se začíná ze SFDI předfinancovávat též akce " Severovýchodní tangenta v Mladé Boleslavi", jejímž faktickým investorem je kraj. Jedná se o tento úsek, který vytvoří obchvat centra města a měl by odvést dopravu z přetížených ulic Václava Klementa, T.G. Masaryka a Jičínská. Nevíte někdo, v jakém stavu se ta akce nyní fakticky nachází?
_________________ Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
|
30.8.2010 7:17:20 |
|
 |
T.o.m.m.i.
Příspěvky: 13
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Kus Severovýchodní tangenty je postaven asi 300 metrů od tř. Václava Klementa kvůli napojení autobusového stanoviště a nákupního centra http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=134204256+137128992+7056-3248@x=134212608@y=137126576@z=16" jinak na zbytek se nešáhlo snad ještě křižovatka u Intersparu http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=134251808+137099696+208+4672@x=134251776@y=137100464@z=16 Jsem rád, že už se to konečně bude stavět už to chvíli slibujou, že to postaví.Doprava tam bude stát dál dokud se neprodlouží 4 pruh I/16 aspoň k Řepovu a ze světelných se stanou MÚK a železniční křížení zmizí. Ale cestu městem to výrazně zkrátí mimo špičky  Jinak všechno je připravený hned jak budou peníze začne se stavět.
|
30.8.2010 8:31:20 |
|
 |
jonáš
Příspěvky: 4041
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
K té spojce od Židněvsi by patřilo ještě přestavět MUK Kosmonosy (km 46) aby rozumně pobrala provoz od Jičína na Prahu. Aspoň vratnou rampu.
|
30.8.2010 11:05:32 |
|
 |
Jarda Š.
Příspěvky: 857
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Nebylo by řešením vybudovat západní obchvat zhruba takto: http://www.mapy.cz/#mm=ZP@dm=134153856+ ... 00288@z=11 ?
|
30.8.2010 14:36:54 |
|
 |
jannnn
Příspěvky: 754
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Jako nejlepší (a bohužel nejdražší) řešení mi přijde vytvoření kolektorů mezi MÚK Kosmonosy a Bezděčín, s tím, že na MÚK Kosmonosy by šlo vjet/sjet jak na R10, tak do kolektoru. Zbylé MÚK pouze do kolektoru. A samozřejmě postavit onu přeložku Židněves-Kosmonosy + zjednodušení MÚK Bezděčín a MB-Střed. Pak si myslím, že západní obchvat by ani nebyl třeba. Jistě levnější by byla doprovodná komunikace, jak píše martini, ale tam mi přijde relativně složité ji bezpečně začlenit do současných MÚK. Rozšíření na 3+3 toho dle mého moc neřeší, pořád se to tam bude mlít 
|
30.8.2010 15:01:31 |
|
 |
arnold
Příspěvky: 35 Bydliště: u D10 nedaleko Mladé Boleslavi
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Ministerstvo dopravy uvažuje, že by od 1.1.2011 zpoplatnilo doposud nezpoplatněné úseky dálnic a silnic pro motorová vozidla. Týkalo by se to samozřejmě i R10 v úseku Bezděčín (exit 39/40)- MB průmyslová zóna (exit 46). Magistrát MB s tímto nesouhlasí, přimejmenším do dostavby Severovýchodní tangenty (od Intersparu k Bondy).
|
18.11.2010 20:40:48 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 9335 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
MÚK Bezděčín má zajímavý tvar, vlastně jde o 2 křižovatky v těsné blízkosti, neznáte někdo důvody co k tomu vedly? Divné na tom celém je, že to šlo postavit daleko jednodušeji.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
17.3.2013 20:24:53 |
|
 |
arnold
Příspěvky: 35 Bydliště: u D10 nedaleko Mladé Boleslavi
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
A nemůže být jedním z důvodů křížení s žel. tratí MB- Nymburk? Toto řešení umožňuje mimoúrovňové křížení ze všech směrů.
|
17.3.2013 22:40:53 |
|
 |
pinus
Příspěvky: 194
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
Zeleznicni prejezd v Bezdecine je velmi neprehledny, takhle se mu muze doprava, zejmena nakladni, zcela vyhnout.
|
18.3.2013 0:27:21 |
|
 |
petrsida
Příspěvky: 193
|
 Re: Řešení peáže I/38, I/16 a R10 u Mladé Boleslavi
On je to docela paskvil, protože pro oba jedničkové směry nutí auta najet na dálnici, i kdyby měla po chvíli zase sjet podle mě jde o to, že se tím řešil úrovňový přejezd na původní I/38, který je dnes zrušen koukněte na starou mapu sem http://kontaminace.cenia.cz/ten přejezd, který je dnes v obci, byl původně na I/16 a zároveň bylo třeba napojit i I/16 (dnes II/610) v místě, kde vede železnice tohle místo je kvůli extrémně krátkým připojovacím pruhům docela o hubu a zasloužilo by předělat podle současných norem hlavně řešení nájezdu na směr na Turnov je ukázka vrholu nedomyšlenosti, ano, máme bezkomfliktní odpojení na I/38 jak ve směru od Nymburka, tak ve směru od I/16, ale ve výsledku ten konflikt přenášíme na R10, když už nechceme odbočení vlevo, tak bych místo vratné rampy udělal toto http://www.mapy.cz/#!d=ward_6745_1&x=14 ... SjH7Ow4EQfjinak řešení peáže je dvojí hodně vyřeší nové trasování I/16 na křižovatku v Kosmonosích, je to v územních plánech, velká část provozu vede právě sem, neb škodovka má druhý závod ve Vrchlabí druhá a monhem dražší část by byla o stavbě třetího pruhu od Bezděčína ke Kosmonosům a hlavně o předělání jak Bezděčínské, tak Boleslavské křižovatky, v tuhle chvíli jsou zbytečně složité se zbytečnými připojováky a nenormové (Bezděčín jsou vlastně dvě křižovatky vzdálené od sebe 200 m Bezděčínskou křižovatku bych řešil tím, že bych severní část zrušil, jižní předěla na normovanou křižovatku se všemi směry (z I/16 dnes na R10 nenajedete) a II/610 bych řešil napojením na I/16 pomocí nového obchvatu Bezděčína
|
4.7.2013 23:41:03 |
|
|
Zobrazit aktivní témata | Zobrazit nové příspěvky
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|