D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Praha – Mladá Boleslav – Turnov (I/35)
Odpovědět
martas
Příspěvky: 2466
Registrován: 18.5.2009 20:17:17
Bydliště: Choceň

D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od martas »

Příprava na rozšíření úseku MÚK Satalice - MÚK Radonice začala: https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_OV1227
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: [D10] Opravy a údržba

Příspěvek od 1975 »

..kromě založení záznamu tam nic nevidím:o)
martas
Příspěvky: 2466
Registrován: 18.5.2009 20:17:17
Bydliště: Choceň

Re: [D10] Opravy a údržba

Příspěvek od martas »

1975 píše:..kromě založení záznamu tam nic nevidím:o)
Přibylo tam aktuálně i Oznámení. Tam už toho bude více ;-)
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od 1975 »

Je, děkuji, nastuduji:o) Jen letmo dvě poznámky - pořád je tam navrženo "řešení" MÚK Radonice, které de facto konzervuje současný ne úplně vyhovující stav.
Hluková studie - proč má jen dva měřící body a oba na stranu k Počernicím? Nějaký vliv to rozšíření bude mít i na "naší", radonickou stranu...
Zajímavé také je, že se tam navrhují nějaké ty "IPHO - Individuální protihluková opatření", protože po záměru tam bude hluk mírně přes limit. Ale to už je i nyní a žádné se nedělají:o)
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

Jak to je vlastně s hlukovou studií? Bere to v úvahu třeba vítr?
Tady v Zelenči je třeba pro rozšíření D11 hluk brán jako vyhovující (prakticky bez vlivu), přitom když fouká "správným" směrem (60% času), tak je dálnice slyšet dost.
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od 1975 »

Koukni kdyžtak na ten link, je tam celá.
Nicméně odpověď je, ne.
Počítají s :
1) intenzita dopravy
2) skladba dopravy (OA/NA)
3) rychlost vozidel
4) sklonové a výškové poměry (výšky budov pod 3D modelu a leteckých map)
5) (ne)obměna vozového parku vozidel

U měřených bodů nepočítají s odrazem od fasády.
O větru nic.
martas
Příspěvky: 2466
Registrován: 18.5.2009 20:17:17
Bydliště: Choceň

Re: D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od martas »

Záměr na rozšíření se bude posuzovat dle zákona: https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_OV1227
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od 1975 »

...tak to se asi dalo cekat...no, uvidime, jak to pujde:o)
Aranep_01
Příspěvky: 230
Registrován: 1.4.2018 8:27:37

Re: D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Aranep_01 »

Nový leták na tuto stavbu
odkaz: https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... 7:43:28.33
Součástí stavby je i úprava "D0 v úseku MÚK Satalice - MÚK Chlumecká".
Jen pro info: "V 05/2023 bude dokončena TES pro úsek Chlumecká – Satalice – Radonice. Následně bude zpracována Dokumentace EIA".
Plán: EIA 2024 ZP 2023 SPP 2025 VŘ 2026 ZS 2027 UP 2029
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Aram96 »

https://zdopravy.cz/horni-pocernice-jed ... ic-144776/
Místní z HoPo by chtěli další sjezd do průmyslovky. :D Myslím, že by byl dost nerozum cpát ještě další MÚK do už tak zahuštěného úseku, kde bude proplet mezi dálniční MÚK a odpočívkou a pak odpočívkou a exitem 3. To už by jinak musel podél dálnice vzniknout také kolektor. :? Nebo snad jedině "poloviční" sjezd pouze pro D0-průmyslovka. Tohle by měli určitě na MD či ŘSD zamítnout, zbytek požadavků co se týče silnic mi přijde opodstatněný.

Zajímavé je toto ale:
Dále pak ministerstvo dopravy zadalo po dohodě s ŘSD studii proveditelnosti propojení Horních Počernic z lokality Robotnice ke kruhovému objezdu u obchodního domu Ikea Černý Most. Ministerstvo zároveň zjišťuje možnosti financování stavby ze státních zdrojů mimo městský rozpočet.
Anonym
Příspěvky: 810
Registrován: 24.6.2009 13:34:01

Re: D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Anonym »

Aram96 píše:https://zdopravy.cz/horni-pocernice-jed ... ic-144776/
Místní z HoPo by chtěli další sjezd do průmyslovky. :D Myslím, že by byl dost nerozum cpát ještě další MÚK do už tak zahuštěného úseku, kde bude proplet mezi dálniční MÚK a odpočívkou a pak odpočívkou a exitem 3. To už by jinak musel podél dálnice vzniknout také kolektor. :? Nebo snad jedině "poloviční" sjezd pouze pro D0-průmyslovka. Tohle by měli určitě na MD či ŘSD zamítnout, zbytek požadavků co se týče silnic mi přijde opodstatněný.
V aktuálním územním plánu Prahy MÚK z Bystré je, v Metropolitním plánu již není, takže ono to zase úplně mimo není, když je to v územáku.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Aram96 »

Já jen říkám, že by to mělo ŘSD či MD spíše zamítnout, vzhledem k tomu, jak se vzdálenostmi mezi MÚK či odpočívkami zaklínají všude jinde. Neříkám, že to je úplně mimo, natlačit by se to tam dalo, ale .. :? Byly by tam tři průpletové pruhy za sebou (D0-exit 1, exit 1-odpočívka, odpočívka-exit 3). Představit si to umím, ale tohle kdyby na MD povolili, tak by to byli neskuteční pokrytci. :)

I na D8 se má rušit odpočívka mezi dálničním křížením s okruhem a exitem 1. A to je tam vzdálenost ještě větší.
musklin
Příspěvky: 459
Registrován: 10.11.2013 11:54:33

Re: D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od musklin »

Nový leták je třeba opravit. Věta
""ve špičce dochází k výraznému omezení provozu na dálnici D10 směrem z Prahy. Tato skutečnost je důsledkem pokračujícího rozšiřování průmyslové zóny v Horních Počernicích." má správně znít:
"ve špičce dochází k výraznému omezení provozu na dálnici D10 směrem z Prahy. Tato skutečnost je důsledkem DEMENTNÍHO zrušení bypassu při stavbě KO. A měli za to useknout projektantovi ruku. Což jsem zde psal již před nejméně 5 lety. Doteď je tam uježděná hlína po rozbitém asfaltu. Auta tak díky malému rozměru KO "maji strach" se rozjet do kopce a dávají přednost i provozu Počernice → Ml. Boleslav což samozřejmě nemusí.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Aram96 »

A vyjezdit si ten bypass v hlíně by nešlo ? Když tam projede 100 aut denně, tak je to hned.
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od 1975 »

Nový leták. Jsem laik, ale to řešení MUK Radonice musel nakreslit někdo, kdo tam buď nikdy nebyl, nebo bere něco hodně silného.

https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :11:31.636
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mike »

podle mě je to skoro správně ;)
od Prahy se pojede směr Radonice, na kruháči zpět a je po kolonách na dálnici 8-)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od mapman »

A MUK D0xD10 se v letáku jmenuje Březiněves, to taky někomu lehce ujelo...
pjezek164
Příspěvky: 193
Registrován: 9.7.2012 9:30:55

Re: D10 Satalice - Radonice (km 1-3), zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od pjezek164 »

No, člověk je tvor chybující, ale měl by své chyby napravit a poučit se z nich a neopakovat je.
Odpovědět

Zpět na „D10“