Trasování D35

Hradec Králové – Moravská Třebová – Mohelnice – Olomouc – Lipník nad Bečvou
Odpovědět
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Trasování R35

Příspěvek od Lenny »

Raději bych zůstal u dnešního číslování. Má to svoji logiku.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: Trasování R35

Příspěvek od dvs »

S tímto přístupem by D1 končila v Brně (nebo Kroměříži).
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Trasování R35

Příspěvek od Mike »

však ona v Brně vždycky končila ;)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Trasování R35

Příspěvek od JirkaS »

Standa píše:Záleží jestli se bude povolovat zdvojení číselných řad (déčka a jedničky - to co se nám vesměs moc nelíbí u I/2 a D2). Pokud ne, nemůže jít na sever od "nové" D11 Praha - Jablunkov původně plánovaná D11 jako D37 kvůli konfliktu s "hradubickou" I/37. Podle téhle logiky jsem ovšem stejně zapomněl přečíslovat celou I/11 od HK až k Třinci...
Zdvojení řad bych opravdu nechtěl. Ale kvůli Hradubické bych si hlavu nelámal, tak z toho uděláme od Opatovic do Hradce I/31 i s okruhem, ať je o zábavu postaráno :-) (spíš bych ji jen trasoval východní částí okruhu, západní je dnes městskou kominikací). V podstatě je Hradubická taková prodloužená městská radiála, původní I/37 stejně vedla přes Opatovice na křížení s I/33.
Naposledy upravil(a) JirkaS dne 22.12.2012 14:22:05, celkem upraveno 1 x.
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Trasování R35

Příspěvek od JirkaS »

dvs píše:S tímto přístupem by D1 končila v Brně (nebo Kroměříži).
S tímto přístupem by především D1 nikdy takto nevedla. 1 byla vyhrazená pro PO. Z Prahy do Bratislavy by vedla D2 a z Brna do Ostravy D47 (a původně na Trenčín D50).
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Trasování R35

Příspěvek od JirkaS »

jonáš píše:To je taky jen z historických důvodů, že D11 vede do spřáteleného socialistického Polska a upevňuje tak tábor míru. Na Moravu by to navíc mělo krásnou logiku D1+D11 .. holt ty relikty bolševismu nám přetrvávaj.
Trasování D11 je ještě z období protektorátu, takže tehdy upevňovala jiné přátelství (a nevedla do Polska) :-)
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Trasování R35

Příspěvek od JirkaS »

adi88 píše:2) Jedno číslo pro 2 různé komunikace se mi taky nelíbí, proto by se muselo udělat něco s I/2 a I/11. Z I/2 bych klidně udělal I/12, přičemž dnešní I/12 bych zařadil do dvojek. Chápu, že to některé možná zvedne ze židle, ale podle mě je to naprosto stejná situace jako u někdejší I/51 na Hodonín. Každý normální člověk dnes jede do Kolína po D11 a mít první třídu pro silnici čistě regionálního významu...
Zařadit I/12 do dvojek je pitomost. Fakticky tam svým stavem i trasováním patří dnešní I/2 (taky to vždycky dvojka byla). A jezdit do Kolína přes D11 mi přijde zbytečné (až na zácpy v Uhříněvsi), když za Prahou je to pěkná silnice s obchvaty. Navíc je to pořád objízdná trasa D1 pro všechny, kteří na D1 nemůžou (třeba kvůli Želivce).
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Trasování R35

Příspěvek od jonáš »

Spíš zácpy od Běchovic do Újezda, Uhříněves a Říčany a celý to "sídliště naležato" kolem Mukařova diskvalifikuje výpadovku na Kutnou horu (I/2 - jestli je něco kandidát na "dvojkový" číslování, tak tohle elitní numero). Já do Kolína taky radši jezdim po starý českobrodský, protože od jihu je to na D11 a zpátky docela velká zajížďka a člověk ani s "cihlou na plynu" moc času neušetří a naftu už vůbec ne, akorát by to chtělo ten kousek "R12" od Běchovic po Úvaly. Pak už je to v pohodě a s obchvatem Kolína už se zase pomalu vyplatí jezdit i na Vysoký Mejto přes Čáslav. 8-)
adi88
Příspěvky: 496
Registrován: 15.3.2009 22:53:30
Bydliště: Brno, kousek od VMO

Re: Trasování R35

Příspěvek od adi88 »

JirkaS píše:Zařadit I/12 do dvojek je pitomost.
Vaše i argumenty jonáše samozřejmě beru, v tamní situaci nejsem až tak zběhlý, napadlo mě i to, že by se dvojkou stala I/2, ale nakonec u mě "zvítězila" I/12, neb je blíže dálnici. Na druhou stranu je pravda, že už podle mapy vypadá, že je I/12 ve výrazně lepších parametrech. Ale za čím si stojím je fakt, že I/2 a zároveň I/12 je vcelku luxus, jako jednička nebo dálnice opravdu nemusí vést na východ od Prahy tři silnice v rozpětí cca 20 km. Ale pokud by se zdejší většina shodla, že to nutné je, pak by šlo číslo I/2 řešit v úseku po Kutnou Horu prodloužením I/17 (abychom zrušili "dvojčíslo" I/2 a D2). Jinak ještě ke změně číslování, myslím, že ta ničemu nevadí. Čísla se měnila v průběhu historie mnohokrát a mezi motoristickou veřejností to obvykle neudělá větší chaos, neb podle čísel zas tolik lidí nejezdí. Narozdíl třeba od přečíslování linek MHD v Praze, Brně či jiných větších městech. Dokonce myslím, že by nějaká reorganizace prospěla a to nejen u I/11, ale typicky na Ústecku (I/13, R63, I/27...)
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: Trasování R35

Příspěvek od kot »

Jinak nejhezčí pojmenování PO je samozřejmě D99 - to pak vypadá, že plánujeme hodně dálnic :-) A je to i hezké číslo, kdy každého hned trkne, že je nečím zvláštní.[/quote]
Chlape, nejenom logické argumenty,ale i HEZKE' číslo!!! Fakt dobrý :ok: :lol:
Odpovědět

Zpět na „D35“