Trasování D35
Re: Trasování R35
No tak z toho, že jsou nějaké třecí plochy už teď, se dá očekávat, že by se nějaké protesty objevily v rámci územního nebo stavebního řízení. MŽP de fakto říká "napřed se dohodněte a my Vám to posvětíme", což mi přijde jako rozumnější postoj než hledat nějaké "odvety". A to, že chce ministerstvo záměr posoudit v širším kontextu, bych taky neviděl tak černě - prostě se snaží předejít zneužití oblíbené "salámové" metody.
Re: Trasování R35
Koncepci posuzuje proces SEA. A jednotlivé záměry pak EIA, jak již psal mapman.
Jaká salámová metoda? Posuzovat najednou 60 km je snad malý kousek? Kdyby to byla údajná salámová metoda tak je to rozsekáno na šest staveb třebas. Přivadeče do Chocně, Ústí n. O. a České Třebové jsou solo akce, sice s návazností na R 35 ale nejsou její nutnou podmínkou. Stejně tak budou zprovozněny až po zprovoznění R 35.
Nebyl to jeden z argumentů odpůrců severu, že u jižní půjde příprava jednodušejí?
Jaká salámová metoda? Posuzovat najednou 60 km je snad malý kousek? Kdyby to byla údajná salámová metoda tak je to rozsekáno na šest staveb třebas. Přivadeče do Chocně, Ústí n. O. a České Třebové jsou solo akce, sice s návazností na R 35 ale nejsou její nutnou podmínkou. Stejně tak budou zprovozněny až po zprovoznění R 35.
Nebyl to jeden z argumentů odpůrců severu, že u jižní půjde příprava jednodušejí?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Trasování R35
Odveta může příjít v podobě změny zákonů, např. jak tady psal martini sloučit proces EIA s územním řízení dohromady apod. Mnozí z poslanců nejsou hluší vůči takovému to jednání.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Možnosti etapizace v úseku Opatovice - Mohelnice
Obce Borek a Rokytno budou obětovány pokroku http://www.mapy.cz/#mm=ZP@x=136395776@y=136045568@z=12 nebo to mají na mapy.cz jen špatně zakreslený?
Re: Trasování R35
může mi někdo vysvětlit, co tam dělá ta kapsa ?
to je ta ptačí oblast nebo ?
jinak logická trasa by byla tudy
http://www.mapy.cz/#mm=ZP@dm=136495616+ ... 94848@z=11
to je ta ptačí oblast nebo ?
jinak logická trasa by byla tudy
http://www.mapy.cz/#mm=ZP@dm=136495616+ ... 94848@z=11
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Trasování R35
Ano.Mike píše:může mi někdo vysvětlit, co tam dělá ta kapsa ?
to je ta ptačí oblast nebo ?
http://www.r35.ecn.cz/varianty/r35_Komarov.jpg
PS: Výsledná varianta je ta zelená.
Re: Trasování R35
Ano, rybník Lodrant těsně vedle Vaší trasy je úplný ráj ptáků. Pamatuji si, jak jsem byl udivený jako malý kluk, kolik jich tam vždy bylo. A v minulém roce, kdy jsem ho navštívil po dlouhé době, mě připadá, že je jich tam ještě více.Mike píše:může mi někdo vysvětlit, co tam dělá ta kapsa ?
to je ta ptačí oblast nebo ?
Re: Trasování R35
Takhle nějak měla vést v 70. letech dálnice D 35.Mike píše:může mi někdo vysvětlit, co tam dělá ta kapsa ?
to je ta ptačí oblast nebo ?
jinak logická trasa by byla tudy
http://www.mapy.cz/#mm=ZP@dm=136495616+ ... 94848@z=11
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Trasování R35
hmm, tenkrát měli holt rozum - nejkratší a nejblíž Holicům
takže pro mě je už v tuto chvíli R35 nezajímavá, pro cesty do Orl.hor.
budu tedy stále trpět průjezdem HK.
snad tam nechají alespoň ty 70, ne jako v Praze
takže pro mě je už v tuto chvíli R35 nezajímavá, pro cesty do Orl.hor.
budu tedy stále trpět průjezdem HK.
snad tam nechají alespoň ty 70, ne jako v Praze
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Trasování R35
Jasně, však v Praze měli rozum taky, co nejkratší magisrála a co nejblíž kolem Muzea. Škoda že ty další magisrály a tangenty už nestihli, že
Re: Trasování R35
v kontextu tehdejší doby a intenzit dopravy byla magistrála logickým prvkem.
stejně by jste to mohl tvrdit o Jižní spojce.
a kdy bychom bez těchto komunikací dnes byli ?
nebo mohli už tenkrát postavit okruh vedoucí Kyjemi a nadávalo by se na to.
jsou to kdyby a na ty se nehraje.
to že se dnes "evropsky" upravuje spousta kapacitních komunikací vedoucích sídlišti, jen proto aby chodci nemuseli přes vybudované nadchody ani nemluvě.
stejně by jste to mohl tvrdit o Jižní spojce.
a kdy bychom bez těchto komunikací dnes byli ?
nebo mohli už tenkrát postavit okruh vedoucí Kyjemi a nadávalo by se na to.
jsou to kdyby a na ty se nehraje.
to že se dnes "evropsky" upravuje spousta kapacitních komunikací vedoucích sídlišti, jen proto aby chodci nemuseli přes vybudované nadchody ani nemluvě.
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Trasování R35
Mike: A v čem bude o tolik horší jet po R35 a upravené I/36 do Orlických hor než poskakování po Hradci?
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Trasování R35
no a nebylo by teda na čase je začít rovnou "evropsky" stavět? Nemůžeme věčně zůstat součástí Asie čili zaplať pámbu, že ta R35 pude od Holic a cennýho přírodního území o kousek dál, i když to pro vás bude cestou do Říček jistě nepříjemný. Stejně jako bude pro spoustu pasantů jistě nepříjemná "evropská" úprava toho masakru u Muzea nebo na Spořilově .. teď ještě aby to vyšlo i v Českym ráji a Posázaví ..Mike píše:se dnes "evropsky" upravuje spousta kapacitních komunikací ..
Re: Trasování R35
ona se čeká nějaká výrazná úprava třeba v Borohrádku ?
a Evropsky stavět ?
bohužel se tu propásla doba výstavby nebo aspoň realistických ÚP
dnes na polích rostou "rezidenční čtvrti" a tedy léta plánované dálnice musí jinudy.
a vrcholem jsou třeba právě Holice, kde nejprve vznikne obchvat a pak o "kus" dál "dálnice"
přitom logické bylo postavit jen dálnici.
to je jako kdyby se před 5 lety udělal obchvat Chlumce a teď se jezdí okolo po dálnici.
stejný případ je obchvat Vamberka a snad zanedlouho budovaný obchvat Doudleb.
při troše myšlení, se to mohlo vyhnout oběma a najednou
takhle tam zas vyroste kruháč, ideálně s 50 nebo nečím podobně "důležitým z hlediska bezpečnosti"
apropo, do Říček nene, na Dolní MOravu
a Evropsky stavět ?
bohužel se tu propásla doba výstavby nebo aspoň realistických ÚP
dnes na polích rostou "rezidenční čtvrti" a tedy léta plánované dálnice musí jinudy.
a vrcholem jsou třeba právě Holice, kde nejprve vznikne obchvat a pak o "kus" dál "dálnice"
přitom logické bylo postavit jen dálnici.
to je jako kdyby se před 5 lety udělal obchvat Chlumce a teď se jezdí okolo po dálnici.
stejný případ je obchvat Vamberka a snad zanedlouho budovaný obchvat Doudleb.
při troše myšlení, se to mohlo vyhnout oběma a najednou
takhle tam zas vyroste kruháč, ideálně s 50 nebo nečím podobně "důležitým z hlediska bezpečnosti"
apropo, do Říček nene, na Dolní MOravu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Trasování R35
jo a zapoměl jsem na tu přírodu.
kdo pamatuje D11 k Bříství nebo i později k Sadské, jak se jelo opravdu korytem hnědé, jílové barvy, kde byly od vody vymletá koryta, ten obrovský průsek Kerskem.
to byla opravdu hrůza
a dnes ?
¨všude stromy, keře, zeleno.
ona si s tím příroda nakonec poradila
kdo pamatuje D11 k Bříství nebo i později k Sadské, jak se jelo opravdu korytem hnědé, jílové barvy, kde byly od vody vymletá koryta, ten obrovský průsek Kerskem.
to byla opravdu hrůza
a dnes ?
¨všude stromy, keře, zeleno.
ona si s tím příroda nakonec poradila
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Trasování R35
Však ten obchvat Chlumce se připravuje ono se totiž nedá všecko nahnat na dálnici. Vamberk i Doudleby jsou od R35 pěknej kus, a dost neprůjezdnym terénem, však se tam někdy vydejte. Tam jim bude nějaká R35 na jihu celkem na prd. Dokonce i kdyby vedla v severní trase. Mi to přijde legrační, R35 odsunutá o dva kiláky od Holic je pro vás nepoužitelná, ale jinde byste to řešil bez obchvatu erkem, patnáct kiláků daleko po okreskách? Asi mi něco uniklo ..
Re: Trasování R35
nene, jsi to nepochopil
Vamberk samo s R35 nesouvisí, to jsem uváděl jako příklad zvládnuté koncepce
jinak jezdím tam minimálně 1 měsíčně
Vamberk samo s R35 nesouvisí, to jsem uváděl jako příklad zvládnuté koncepce
jinak jezdím tam minimálně 1 měsíčně
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Trasování R35
Při jízdě po R35 z Olomouce do Mohelnice jsem zjistil,že je asi 15km renonc mezi kilometráží a kilometry,které jsou značeny na exitech.Myslel jsem,že v tom dělá binec okruh okolo Olomouce,ale to je nesmysl,protože staničení začíná na druhé straně.Tak je to tedy kvůli nevyjasněnému trasování?
V tom případě se to snad mělo předělat,až bude trasa definitivně daná,ne?Dyt se to může ještě x-krát měnit.
V tom případě se to snad mělo předělat,až bude trasa definitivně daná,ne?Dyt se to může ještě x-krát měnit.
Re: Trasování R35
To je dané historicky. Dnešní R35 v tomto úseku neměla být součástí plánované D35 a i silnice I/35 začínala jinde než dnes.viky píše:Při jízdě po R35 z Olomouce do Mohelnice jsem zjistil,že je asi 15km renonc mezi kilometráží a kilometry,které jsou značeny na exitech.Myslel jsem,že v tom dělá binec okruh okolo Olomouce,ale to je nesmysl,protože staničení začíná na druhé straně.Tak je to tedy kvůli nevyjasněnému trasování?
V tom případě se to snad mělo předělat,až bude trasa definitivně daná,ne?Dyt se to může ještě x-krát měnit.
Re: Trasování R35
Staničení je počítáno z hraničnío přechodu Habartovice, kam dnes vede I/13.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Trasování R35
Pardubický kraj může pokračovat v trasování silnice R35
Pardubice - Pardubický kraj může pokračovat v trasování rychlostní silnice R35. Nejvyšší správní soud (NSS) v Brně odmítl návrh soukromého zemědělce Jana Vaňouse z Bohuňovic u Litomyšle na zrušení části Zásad územního rozvoje Pardubického kraje. Vaňous se bránil proti plánovanému koridoru budoucí silnice. ČTK o tom informovala mluvčí kraje Magdalena Navrátilová.
Reklama
"Opačné rozhodnutí by nás postavilo zase na úplný začátek celého procesu a vše by se značně protáhlo. Takhle se můžeme plně soustředit na hledání řešení zbývajícího sporného úseku trasy R35 kolem Litomyšle, mezi obcemi Řídký a Strakov," uvedl hejtman Radko Martínek (ČSSD).
Rychlostní komunikace R35 za Litomyšlí je už schválená v územním plánu. Jde o koridor, který je široký 700 metrů a jeho přesné vedení se může ještě měnit. Naopak asi desetikilometrový úsek před Litomyšlí musel kraj přepracovat. Vzdálenější trasu od Litomyšle už krajské zastupitelstvo jednou schválilo, ozval se ale soukromý zemědělec Jan Vaňous, který tam vlastní pozemky, a se svými požadavky uspěl u soudu. Nové vymezení koridoru dané zásadami územního rozvoje se mu však už zrušit nepodařilo.
Radnice v Litomyšli vzdálenější trasu prosazuje, jinak by se město údajně nemohlo dál rozvíjet. Radnice nedávno uvedla, že tuto variantu doporučil také posudek o vlivech záměru na životní prostředí (EIA). Konečné rozhodnutí musí vynést krajské zastupitelstvo.
http://www.financninoviny.cz/zpravodajs ... r35/761512
Pardubice - Pardubický kraj může pokračovat v trasování rychlostní silnice R35. Nejvyšší správní soud (NSS) v Brně odmítl návrh soukromého zemědělce Jana Vaňouse z Bohuňovic u Litomyšle na zrušení části Zásad územního rozvoje Pardubického kraje. Vaňous se bránil proti plánovanému koridoru budoucí silnice. ČTK o tom informovala mluvčí kraje Magdalena Navrátilová.
Reklama
"Opačné rozhodnutí by nás postavilo zase na úplný začátek celého procesu a vše by se značně protáhlo. Takhle se můžeme plně soustředit na hledání řešení zbývajícího sporného úseku trasy R35 kolem Litomyšle, mezi obcemi Řídký a Strakov," uvedl hejtman Radko Martínek (ČSSD).
Rychlostní komunikace R35 za Litomyšlí je už schválená v územním plánu. Jde o koridor, který je široký 700 metrů a jeho přesné vedení se může ještě měnit. Naopak asi desetikilometrový úsek před Litomyšlí musel kraj přepracovat. Vzdálenější trasu od Litomyšle už krajské zastupitelstvo jednou schválilo, ozval se ale soukromý zemědělec Jan Vaňous, který tam vlastní pozemky, a se svými požadavky uspěl u soudu. Nové vymezení koridoru dané zásadami územního rozvoje se mu však už zrušit nepodařilo.
Radnice v Litomyšli vzdálenější trasu prosazuje, jinak by se město údajně nemohlo dál rozvíjet. Radnice nedávno uvedla, že tuto variantu doporučil také posudek o vlivech záměru na životní prostředí (EIA). Konečné rozhodnutí musí vynést krajské zastupitelstvo.
http://www.financninoviny.cz/zpravodajs ... r35/761512
Re: Trasování R35
Trasování okolo MÚK Maletín a Janova už je vyřešené?
Re: Trasování R35
Maletín je až navazující úsek Staré Město - Mohelnice. Tam je stav, že byla k připomínkám rozeslána přepracovaná dokumentace EIA, následovat bude zpracování posudku. U předchozího úseku Ostrov - Staré Město dokumentace i posudek EIA doporučili od Janova oddálenější variantu a je to i v návrhu stanoviska. Definitivní stanovisko na tento úsek Ostrov - Staré Město by MŽP mělo vydat v řádu dní...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Trasování R35
Stanjura žádá silnici přes Český ráj, pro odpůrce je zbytečná a uškodí
Nový vládce ministerstva dopravy Zbyněk Stanjura chce prosadit stavbu rychlostní silnice R35, tedy spojení Čech s Moravou přes Hradec Králové a Liberec. Silnice by však vedla přes chráněné území Českého ráje. Odpůrci silnice se bojí zničení přírody a zdejšího genia loci.
Zdroj: http://liberec.idnes.cz/stanjura-chce-s ... -zpravy_tm
Si myslim, že Stanjurova priorita určitě nebude dálnice mezi Turnovem a D11.
Nový vládce ministerstva dopravy Zbyněk Stanjura chce prosadit stavbu rychlostní silnice R35, tedy spojení Čech s Moravou přes Hradec Králové a Liberec. Silnice by však vedla přes chráněné území Českého ráje. Odpůrci silnice se bojí zničení přírody a zdejšího genia loci.
Zdroj: http://liberec.idnes.cz/stanjura-chce-s ... -zpravy_tm
Si myslim, že Stanjurova priorita určitě nebude dálnice mezi Turnovem a D11.