Asi ne, protože je moc nízko. Navíc by bylo potřeba přistavovat podpěrné pilíře pro stavbu, jelikož musí být na všech normálních pilířích ložiska.Majkii píše:Estakádu nelze vybetonovat letmo?
D35 Sedlice – Opatovice
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Nevidím důvod proč omezovat provoz. Když to jde přes železnici a velké řeky, proč by to nešlo i tady?
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Protožr řeku "omezit" nemůžete, zatímco auta ano. A s omezením to bude podstatně levnější. A o peníze jde přece až v první řadě, ne?Mario píše:Nevidím důvod proč omezovat provoz. Když to jde přes železnici a velké řeky, proč by to nešlo i tady?
Re: R35 Sedlice - Opatovice
když ti spadne šroubovák do řeky... co se dá dělat
když do kolejí, jde taky o prd, navíc si ho můžeš dojít sebrat
ovšem když propadne čelním sklem jedoucího auta
když do kolejí, jde taky o prd, navíc si ho můžeš dojít sebrat
ovšem když propadne čelním sklem jedoucího auta
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Tak nemusíš ani nikam chodit, řidič Ti jej osobně donese sámMike píše:když ti spadne šroubovák do řeky... co se dá dělat
když do kolejí, jde taky o prd, navíc si ho můžeš dojít sebrat
ovšem když propadne čelním sklem jedoucího auta
Re: R35 Sedlice - Opatovice
A když spadne most do kolejí, tak si ho taky můžeš dojít sebrat...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Zitra se tam konečně projedu tak jsem zvědavej
Re: R35 Sedlice - Opatovice
tak jsem si o víkendu projel tento úsek a mé pocity jsou následující:
- povrch v pohodě včetně dilatací (navzdory mnoha negativním názorům jsem nezaznamenal žádné závady a to mám hodně tuhé pérování - jel jsem ve směru Sedlice-Opatovice)
- nájezdy a výjezdy z kruháku na MÚK Opatovice jsou opravdu hodně strmé a výhled je nedostatečný, takže to chce hodně přibrzdit. Myslím, že tato MÚK bude v budoucnosti úzké hrdlo - možná by stálo za úvahu přemalovat pruhy tak, že by byl jen jeden pruh okružní (vnitřní) a ty vnější by byly připojovací a odbočovací...
Myslím, že v současné podobě je tato MÚK hrubě poddimenzovaná vzhledem ke svému významu (tj. křížení dvou de facto dálnic).
- povrch v pohodě včetně dilatací (navzdory mnoha negativním názorům jsem nezaznamenal žádné závady a to mám hodně tuhé pérování - jel jsem ve směru Sedlice-Opatovice)
- nájezdy a výjezdy z kruháku na MÚK Opatovice jsou opravdu hodně strmé a výhled je nedostatečný, takže to chce hodně přibrzdit. Myslím, že tato MÚK bude v budoucnosti úzké hrdlo - možná by stálo za úvahu přemalovat pruhy tak, že by byl jen jeden pruh okružní (vnitřní) a ty vnější by byly připojovací a odbočovací...
Myslím, že v současné podobě je tato MÚK hrubě poddimenzovaná vzhledem ke svému významu (tj. křížení dvou de facto dálnic).
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Nemohu souhlasit, že je to poddimenzováno... Největší intenzita je mezi HK a PCE, až se dostaví R35, bude vysoká intenzita ve 3. patře. Ale stále bude minimum vozidel, které budou využívat rondel... Auta z Pardubic mají na Prahu dvě možné silnice, které mohou použít (+Lázně Bohdaneč), Přibude tam pouze několik vozidel směřujících z Hradce na východ, plus z Pardubic na sever... Takže křižovatka bohatě stačí.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
to Mario: Souhlasím, že hlavní tranzit pojede v přímých směrech, ale napojení dvou velkých krajských měst na budoucí hlavní východo-západní tepnu si podle mě zaslouží něco víc než skoro pravúhlé nájezdy bez připojováků. Nehledě na to, že se dá očekávat postupné zahuštění skladových areálů mezi HK a PCE, a tím pádem vysoká frekvence kamionů na kruháči. Bojím se, že to bude druhý Barranďák.
Opakuju - ten kruháč není principiálně špatný, ale to stavební provedení a řešení pruhů ano. Srovnávám to např. s kruhákem na konci R35 u Olomouce, který lze projet víceméně plynule.
Opakuju - ten kruháč není principiálně špatný, ale to stavební provedení a řešení pruhů ano. Srovnávám to např. s kruhákem na konci R35 u Olomouce, který lze projet víceméně plynule.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Ano to chápu... Ale kruháč u Olmíku je jen kruháč, u Opatovice je těch silnic více, je tam vesnice, a ten chráněný Opatovický kanál... No teď už s tím asi nic neuděláme, příštích několik desítek let se to asi nezmění.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Takže dneska jsem na tomto úseku měl premieru. Jen chci upozornit, že jsem jel kamionem, takže se na silnice dívám trochu z jiného úhlu (i výšky ) než většina z vás.
Sedlice:
Na této křižovatce mi trochu vadí ostřejší zatáčky na výjezdech a nájezdech z D11. Zbytečné brždění na hlavní trase Praha-s.Morava plynulosti s.p. moc nepřidá.
R35:
No... Je vidět, že je to jen eRko. Skoro bych řekl, že I/37 před Hradcem je širší a víc se podobá dálnici. Nevim, možná jsem to přehlídl, ale nikde jsem neviděl označení silnice 35. Někdo tu psal, že silnice musí vést od někud někam aby mohla být označená. Na tomto úseku jsou kilometrovníky s hodnotami něco přes 120km, takže ta silnice (i když ne fyzicky) od někud někam vede.
Opatovice:
Myslim, že ta křižovatka je vyřešená obstojně. Větší pořádná křižovatka by se tam asi moc nevešla. Co se týče výhledu z kabiny ve 3 metrech nad zemí nebyl problém. Po dokončení estakády to už bude asi horší. Vodorovné značení by nejspíš potřebovalo nějak inteligentně přemalovat. I když jsem se snažil, v nájezdu i výjezdu z kruh. objezdu jsem se nedokázal udržet v jízdním pruhu a sem tam jsem nějakou tu čáru přejel.
Když tyto stavby (a nejen tyto) srovnám s tím, jak se staví v evropě, tak je to slabota. Na české poměry to ale docela ujde. Po přečtení některých názorů jsem se radši připravil na nejhorší, ale nakonec jsem byl celkem mile překvapenej. V každém případě je potřeba R35 aspoň o kus co nejdřív protáhnout. Po bezproblémové jízdě z Prahy jsem se v Hradci pěkně zasekl. Na druhou stranu jako pražák bych měl být zvyklý . Praha je totiž snad největší brzda evropy ale to už sem nepatří
Sedlice:
Na této křižovatce mi trochu vadí ostřejší zatáčky na výjezdech a nájezdech z D11. Zbytečné brždění na hlavní trase Praha-s.Morava plynulosti s.p. moc nepřidá.
R35:
No... Je vidět, že je to jen eRko. Skoro bych řekl, že I/37 před Hradcem je širší a víc se podobá dálnici. Nevim, možná jsem to přehlídl, ale nikde jsem neviděl označení silnice 35. Někdo tu psal, že silnice musí vést od někud někam aby mohla být označená. Na tomto úseku jsou kilometrovníky s hodnotami něco přes 120km, takže ta silnice (i když ne fyzicky) od někud někam vede.
Opatovice:
Myslim, že ta křižovatka je vyřešená obstojně. Větší pořádná křižovatka by se tam asi moc nevešla. Co se týče výhledu z kabiny ve 3 metrech nad zemí nebyl problém. Po dokončení estakády to už bude asi horší. Vodorovné značení by nejspíš potřebovalo nějak inteligentně přemalovat. I když jsem se snažil, v nájezdu i výjezdu z kruh. objezdu jsem se nedokázal udržet v jízdním pruhu a sem tam jsem nějakou tu čáru přejel.
Když tyto stavby (a nejen tyto) srovnám s tím, jak se staví v evropě, tak je to slabota. Na české poměry to ale docela ujde. Po přečtení některých názorů jsem se radši připravil na nejhorší, ale nakonec jsem byl celkem mile překvapenej. V každém případě je potřeba R35 aspoň o kus co nejdřív protáhnout. Po bezproblémové jízdě z Prahy jsem se v Hradci pěkně zasekl. Na druhou stranu jako pražák bych měl být zvyklý . Praha je totiž snad největší brzda evropy ale to už sem nepatří
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Včera sem tama jel prvně, z HK do Pardubic, zajímavé a velké to tam je, to jako jo, taky mě v tom popsaném směru docela překvapil mírně vlnitý povrch. Spíš jak tu byla ta otázka, jak jet dál směr Mohelnice, tak v Sezemicích na křižovatce směr Časy byla poměrně slušná řada a směrem do Holic pak dost silný provoz. Tam se jednou vysype dodávka do příkopy a bude to zasekané až po Opatovice, dost nešťastná cesta. Ještě na jaře sem tudy jezdil a potkal jsem tak dvě, tři auta na té trase, teď se to tam pohybuje víceméně v koloně.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Mně tam přišlo nedořešený hlavně to napojení vjezdu na kruhák nakolmo (při velkym poloměru, to je snad i tady na Chodově lepší) -- měli kromě "rozhledovýho" vinglu udělat na druhý straně i "připojovací", takhle se tam musí zastavit stát a pak vpravo vbok .. za pochodu to některý jedinci nezvládnou. Škoda.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
pod tohle bych se podepsal, bohužel třeba napojení od HK je tak krátké, že je nemožné se do středního kruhu dostat.Nosorožec píše: - možná by stálo za úvahu přemalovat pruhy tak, že by byl jen jeden pruh okružní (vnitřní) a ty vnější by byly připojovací a odbočovací...
a velmi - nemile - mě překvapilo napojení R35 na D11, stáhnout to do jednoho pruhu, když celý most je dvouproudý
to se příliš nepovedlo
super je to v navigaci, kde se člověk zatím pohybuje napříč poli a lesem rychlostí 135kmh
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Na 68. km D1 je stále značen sjezd pro nákladní dopravu směr Hradec a všechny kamiony tam sjíždí.. To silničáří nestačili odstranit tabule, nebo i nadále ja v plánu jezdit na Hradec "zadem" a ne po R35?
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Je tam od zprovoznění R35 nová značka, která má jen doporučující význam, nezakazuje dojet až do Opatovic a pak jet nahoru... Obce na staré 11ce ale řvou a nechtějí to tam tak mít...
- Přílohy
-
- 1.JPG (40.13 KiB) Zobrazeno 18605 x
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Nemůžu si pomoct, ale na mě ta značka vysloveně působí jako objížďka s tím že se ani jinudy jet nedá...Být řidičem náklaďáku tak ani nepřemýšlím o tom, jet jinudy. Navíc když okolo toho projíždíte, tak ani nemáte tolik času se na to dívat a přemýšlet jako tady. Otázka je jak to udělat. Asi byhc se vykašlal na nějaké doporučování a normálně poslal vše na Olomouc po D11 a zbytek po I/11. S použitím trasy přes D11 zatíží nákladní doprava menší část okruhu v Hradci než s použitím I/11. A I/37 by snad ten směr Praha-Olomouc taky zkousla. Ale samozřejmě, nejlepší řešení spočívá v tom co nejrychleji dokončit alespoň část R35 Opatovice-Časy a D11 po Plotiště bez MÚK oné slavné osoby.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Zatíží menší část, ale ve více vytíženém úseku. Největší problém je křižovatka Mileta, která je již dnes přetížená. Přes tu tranzit jedoucí severní částí okruhu neprojíždí.adi88 píše:S použitím trasy přes D11 zatíží nákladní doprava menší část okruhu v Hradci než s použitím I/11.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Jo jo, to jsem rád že to tu padlo, hlavním problémem je právě ta Mileta, to je křižovatka u Fakultní nemocnice, je tam silná doprava ze všech 4 směrů a dost špatně to zvládá.
Další diskuse o Miletě prosím sem: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=17&t=1390
Další diskuse o Miletě prosím sem: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=17&t=1390
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Vzhledem k le předpokládám, že to je i účel, aby kamioňáci fakt z dálnice sjeli. Já chytnul kolonu asi 7 kamionů, tak jsem se schválně držel za nima a na tom sjezdu sjeli úplně všichni. Tu doporučenou značku bych dal raději modrou. Ale jinak chápu, že účelem je vyhnout se křižovatce, ale nevím, jestli to stojí za to posílat ty kamiony přes vesnice... Každopádně je vidět, že pokračování směr Časy je asi pro HK i PCE to nejdůležitější, co by měli stavět (nepočítám obchvaty Hradce i Pardubic, které tady měly být už dávno, a teprve teď se začaly možná připravovat (teď myslím Pardubice)....
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Jen doplním, že téma tranzitu Hradcem v souvislosti se stavbou Sedlice - Opatovice rozebíral ještě před jejím otevřením tento článek:
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=75&t=959
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=75&t=959
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Naštěstí si to kamioňáci nepřečetli a kolaps se zatim nekoná
Přestavitelný za provozu bez problémů, místa kolem na přeložky je habaděj, když se sundaj ty dva likusáky. http://www.mapy.cz/#mm=FP@x=136304480@y=136362544@z=16
Přestavitelný za provozu bez problémů, místa kolem na přeložky je habaděj, když se sundaj ty dva likusáky. http://www.mapy.cz/#mm=FP@x=136304480@y=136362544@z=16
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Nj, už se o tom píše i v novinách:mapman píše:Je tam od zprovoznění R35 nová značka, která má jen doporučující význam, nezakazuje dojet až do Opatovic a pak jet nahoru... Obce na staré 11ce ale řvou a nechtějí to tam tak mít...
Nové Město opět hrozí blokádou
A proč to vlastně nejde vyřešit umístěním podobné značky před křižovatku I/37 x I/31, resp. převedením I/11 do této trasy?
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Protože to by pro Hradec byla nejhorší varianta. Tento úsek vede nejrušnější částí města. I/31 má sice funkci okruhu, ale díky asymetrickému rozvoji Hradce v tomto úseku přetíná 2 nejrušnější městské ulice. To už je lepší ta Mileta, tam je okruh od zástavby aspoň trochu oddělen.andy píše:A proč to vlastně nejde vyřešit umístěním podobné značky před křižovatku I/37 x I/31, resp. převedením I/11 do této trasy?