Tím myslíte odklonit provoz ze dvou vesniček (v kterých mimochodem provoz výrazně zeslábl - není tam IAD) doprostřed města? Mimochodem ta 30 v Obědovicích to je fakt nápad, ještě by si tam mohli nainstalovat retardéry...andy píše: A proč to vlastně nejde vyřešit umístěním podobné značky před křižovatku I/37 x I/31, resp. převedením I/11 do této trasy?
D35 Sedlice – Opatovice
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Neznám Hradec, ale soudě podle mapy ten, kdo jede po II/611 aby se vyhnul Miletě, stejně nakonec musí přes město (buď po Pražské třídě, nebo po Antonína Dvořáka).Web píše:Tím myslíte odklonit provoz ze dvou vesniček (v kterých mimochodem provoz výrazně zeslábl - není tam IAD) doprostřed města?
Navíc v těch dvou vesničkách přece IAD nebyla už před otevřením R35 Sedlice - Opatovice, tak mi není jasné, proč by tam měl provoz výrazně zeslábnout. Dovedu si představit, že starosta Nového Města problém poněkud zveličuje, nemyslím si ale, že by neexistoval.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Ad1) Jak už psal člověk nademnou, Gočárovka a Karla IV, která spojuje střed města s nádražím, jsou opravdu tepnami města (ne jenom IAD), ty křížit tranzitem není dobré. Tím pak akorát problém přemístíte (na ještě horší místo).andy píše:Neznám Hradec, ale soudě podle mapy ten, kdo jede po II/611 aby se vyhnul Miletě, stejně nakonec musí přes město (buď po Pražské třídě, nebo po Antonína Dvořáka).
Navíc v těch dvou vesničkách přece IAD nebyla už před otevřením R35 Sedlice - Opatovice, tak mi není jasné, proč by tam měl provoz výrazně zeslábnout. Dovedu si představit, že starosta Nového Města problém poněkud zveličuje, nemyslím si ale, že by neexistoval.
Ad2) O tom nemluvím, ale před otevření D11 jako takové tam byl provoz šílený. Bez D11 by to byla hrůza. Čili se jim situace zlepšila a netuším proč by kvůli dvěma vesničkám (a to druhé snad ani vesnicí označit nejde) mělo trpět město.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Tak ten problém přece nestojí: Nové Město nyní má "dálniční obchvat", tak proč by ho neměly kamiony používat jen kvůli tomu, že HK (přes který většina těch kamionů stejně pojede) ho dosud nemá?Web píše:Ad2) O tom nemluvím, ale před otevření D11 jako takové tam byl provoz šílený. Bez D11 by to byla hrůza. Čili se jim situace zlepšila a netuším proč by kvůli dvěma vesničkám (a to druhé snad ani vesnicí označit nejde) mělo trpět město.
No a i kdyby se citované dilema opravdu mělo řešit, napadají mě hned dva důvody proč:
1) Nepoměrně větší množství vozidel, která přes II/611 tranzitují do HK, než která přes HK tranzitují do Nového Města a dalších sídel podél II/611 (BTW je jich víc než jen dvě).
2) HK disponuje o dost většími možnostmi napomoct vyřešení kauzy L. Havránková než Nové Město. Takže kdybych chtěl použít Vaši logiku, mohl bych se ptát, proč by mělo Nové Město trpět kvůli neschopnosti hradeckého magistrátu účinně jednat s L. Havránkovou a ŘSD a dovést spor ke konsenzu
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Jo, ještě jsem zapomněl Kratonohy, přilepené jednou stranou k silnici. To je taky velkovesnice, osm lidí každej večer v hospodě u Kaštanu a to je tak asi vše Že ty kamiony jedou třeba z větší části směrem Náchod je fuk?andy píše: Tak ten problém přece nestojí: Nové Město nyní má "dálniční obchvat", tak proč by ho neměly kamiony používat jen kvůli tomu, že HK (přes který většina těch kamionů stejně pojede) ho dosud nemá?
No a i kdyby se citované dilema opravdu mělo řešit, napadají mě hned dva důvody proč:
1) Nepoměrně větší množství vozidel, která přes II/611 tranzitují do HK, než která přes HK tranzitují do Nového Města a dalších sídel podél II/611 (BTW je jich víc než jen dvě).
Však ty kamiony na okruh do HK můžou, jenom je tam přímo nevede značka, aby se doprava více rozptýlila a měla menší dopad.andy píše: 2) HK disponuje o dost většími možnostmi napomoct vyřešení kauzy L. Havránková než Nové Město. Takže kdybych chtěl použít Vaši logiku, mohl bych se ptát, proč by mělo Nové Město trpět kvůli neschopnosti hradeckého magistrátu účinně jednat s L. Havránkovou a ŘSD a dovést spor ke konsenzu
Vzhledem k tomu, že cítím nějakou averzi k městům to teda zkusím napsat bez slov "město" a "vesnice". Zkuste si teda vypočíst, kolik lidí ovlivní takový průjezd mezi bloky činžáků v HK (pár tisíc?) a pak třeba Kratonohy, kde je u silnice 10 domků, Obědovice, kde to je zhruba stejně a NM, kde je jich o něco víc. Pak mi řekněte, co vám přijde rozumnější.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Podle mého názoru je ta cedule také špatně, osobně bych zvolil Olomouc-Ostrava-HK dále po D11, Jaroměř/Náchod po 611.
Faktem je že ta Mileta to bude brzdit, ale jinak je to po tom okruhu celkem kousek, těch paneláků v okolí není tolik, kamiony tam teď už stejně jezdí a ty paneláky jsou od okruhu relativně dost vzdálené, navíc chráněné spoustou stromů a zeleně.
Faktem je že ta Mileta to bude brzdit, ale jinak je to po tom okruhu celkem kousek, těch paneláků v okolí není tolik, kamiony tam teď už stejně jezdí a ty paneláky jsou od okruhu relativně dost vzdálené, navíc chráněné spoustou stromů a zeleně.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Moment, můj dotaz byl na I/11 - tzn. směr Šumperk, tak o čem se vlastně bavíme? Na Náchod se teď snad už může normálně po II/333, nebo ne?Web píše:Že ty kamiony jedou třeba z větší části směrem Náchod je fuk?
To je pravda. Ale stejně jako já neberu Hradci právo na jeho "ochrannou" doporučující značku, Vy neberte Obědovicům právo na jejich třicítku.Web píše:Však ty kamiony na okruh do HK můžou, jenom je tam přímo nevede značka, aby se doprava více rozptýlila a měla menší dopad.
Averzí k městům rozhodně netrpím, už proto, že v jednom celý život žiju Ale tvrzení, že si můžu vybrat mezi tranzitem mimo Nové Město a tranzitem mimo činžáky v HK, prostě úplně neodráží realitu. Nebo snad v ulicích A. Dvořáka, M. D. Rettigové, případně na Gočárově třídě žádné činžáky nestojí?Web píše:Vzhledem k tomu, že cítím nějakou averzi k městům to teda zkusím napsat bez slov "město" a "vesnice". Zkuste si teda vypočíst, kolik lidí ovlivní takový průjezd mezi bloky činžáků v HK (pár tisíc?) a pak třeba Kratonohy, kde je u silnice 10 domků, Obědovice, kde to je zhruba stejně a NM, kde je jich o něco víc. Pak mi řekněte, co vám přijde rozumnější.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
1) Nemohou, to by mohli stejně i na Šumperk Tedy nevím jak je to s cestou přes 324. Podle mě je to největší zátěž v NM (o těch dalších dvou vískách mluvit nehodlám, neb jim ty kamiony nenarušují funkci, jezdí po okraji).
2) Holt je rozdíl doporučující smysluplná značka a zákazová nsmyslná. Ale na to může mít každý svůj pohled.
3) Gočárka tranzitem kamionů trpět nemůže, neb podjezd trati A. Dvořáka a M.D. Rettigové mají mnohem menší množství činžáků než Střelecká.
4) Osobně si myslím, že by bylo logická značit směry na Ostravu na obě cesty. Nicméně ani značení Ostrava po dálnici NM nijak zásadně neuleví a není to oč NM běží...
2) Holt je rozdíl doporučující smysluplná značka a zákazová nsmyslná. Ale na to může mít každý svůj pohled.
3) Gočárka tranzitem kamionů trpět nemůže, neb podjezd trati A. Dvořáka a M.D. Rettigové mají mnohem menší množství činžáků než Střelecká.
4) Osobně si myslím, že by bylo logická značit směry na Ostravu na obě cesty. Nicméně ani značení Ostrava po dálnici NM nijak zásadně neuleví a není to oč NM běží...
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Aha, to jsem netušil Měl jsem za to, že II/333 tranzit nesměl používat kvůli tomu, že by ji zatížil nadměrečnou intenzitou, zatímco po otevření R35 se proudy rozdělily, takže by to šlo povolit. V tom případě odvolávám, co jsem odvolal..Web píše:1) Nemohou, to by mohli stejně i na Šumperk
OK, pořád je mi ale trochu divný, že stejné množství aut, které NM zásadně neuleví, je schopno vyvolat kolaps na Miletě..Web píše:4) Osobně si myslím, že by bylo logická značit směry na Ostravu na obě cesty. Nicméně ani značení Ostrava po dálnici NM nijak zásadně neuleví a není to oč NM běží...
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Souhlas. Ono je to hlavně tím, že je tam nájezdů moc, díky čemuž tam nebylo a nebude možné ty sjezdy/nájezdy namalovat Kdyby to byl jenom kruháč čtyř směrů je to pohoda... Prostě když mám moc silnic a neumím udělat pořádnou křižovatku, dám tam kruhák, ten řeši všecko a sám Jsem na to zvědav, podle mě tam budou intenzity velmi slušné, neb to spojuje největší radiály z center HK+P s Prahou...Nosorožec píše:- nájezdy a výjezdy z kruháku na MÚK Opatovice jsou opravdu hodně strmé a výhled je nedostatečný, takže to chce hodně přibrzdit. Myslím, že tato MÚK bude v budoucnosti úzké hrdlo - možná by stálo za úvahu přemalovat pruhy tak, že by byl jen jeden pruh okružní (vnitřní) a ty vnější by byly připojovací a odbočovací...
Ten sjezd z D11 na R35 ani nekomentuju, jestli někdo myslí že takhle vypadá dělení dálnic, respektive že dělení dálnic nepotřebuje nic lepšího než třeba sjezd do Dobřenic ...
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Web - Nepředpokládám, že by tam byla tak enormě vysoká intenzita dopravy, že tohle uspořádeání nebude stačit, ale máš pravdu, že to šlo postavit trochu velkoryseji.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Ke kruháku Opatovice: Byl jsem z počátku skeptický, ale co jsem měl tu čest si jej několikrát projet, tak to nebude s těmi intenzitami tak hrozné.
Prostě se tam vjíždí na dvojku a rozhled díky rozhledovým rozšířením je dostatečný. Auta po kruháku taky nemůžou jed zas moc rychle, takže se tam vjed dá v pohodě. Podle mne ej lepší, že nájezd a poloměr kruháku je takovýto, protože se to dá projed bezpečně a plynule. Ve 130km/h to fakt nepůjde. Přes křižovatku bude jezdit doprava Hradec-Pardubice po Hradubické a tam je to komfort. Směr Pardubice - D11 bude využívat dálková doprava. Krajská doprava Pardubic zůstane na I/35. Doprava D11 Hradec se podle mne rozděluje na na křižovatce Sedlice podle toho jak se to komu hodí.
Směr R35 na Moravu bude v pohodě po mostě přes kruhák.
Co je příjemné: Kruhák je osvětlený:) Jenom se zase trochu ušetřilo a napojení z kruháku na R35 z budoucího mostu už není. Zatím tam není potřeba, ale časem by to stálo za to.
Křižovatka Sedlice je podle mne poplatná chybné koncepci. Hlavní tah D11 do polí ... a odbočka na pouhou R35 (tam ten rozdíl mezi dálnicí a R pozná i neznalec). Na stejné ploše za stejné peníze to šlo postavit lépe.
Prostě se tam vjíždí na dvojku a rozhled díky rozhledovým rozšířením je dostatečný. Auta po kruháku taky nemůžou jed zas moc rychle, takže se tam vjed dá v pohodě. Podle mne ej lepší, že nájezd a poloměr kruháku je takovýto, protože se to dá projed bezpečně a plynule. Ve 130km/h to fakt nepůjde. Přes křižovatku bude jezdit doprava Hradec-Pardubice po Hradubické a tam je to komfort. Směr Pardubice - D11 bude využívat dálková doprava. Krajská doprava Pardubic zůstane na I/35. Doprava D11 Hradec se podle mne rozděluje na na křižovatce Sedlice podle toho jak se to komu hodí.
Směr R35 na Moravu bude v pohodě po mostě přes kruhák.
Co je příjemné: Kruhák je osvětlený:) Jenom se zase trochu ušetřilo a napojení z kruháku na R35 z budoucího mostu už není. Zatím tam není potřeba, ale časem by to stálo za to.
Křižovatka Sedlice je podle mne poplatná chybné koncepci. Hlavní tah D11 do polí ... a odbočka na pouhou R35 (tam ten rozdíl mezi dálnicí a R pozná i neznalec). Na stejné ploše za stejné peníze to šlo postavit lépe.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Pres mesto pochopitelne musi, vsak problem je ten, ze v takovem pripade se jezdi pres severni cast mestskeho okruhu. Ktery pozadovanou intenzitu dopravy umoznuje. Po prazske tride nakladni doprava nejezdi, jiz dlouha leta vyuziva ulici Dvoraka. Na milete neni ani tak problem s bytovou zastavbou, ale s kapacitou vozovky. Pred otevrenim Opatovic byla intenzita dopravy cca 32-35 tisic. Coz je na hranici unosnosti. Miletu vyuziva nejlidnatejsi predmesti (pripadne i nejlidnatejsi ulice, fakultni nemocnice, univerzita...) Hradce jako cestu do centra a dale do mesta (mileta vsak neni nejfrektovanejsi krizovatkou v meste, jak tu nekdo uvedl). Jiz pred otevrenim tam byl problem s prujezdnosti, nastesti se intenzita prilis nezvedla. Ridici stale vyuzivaji starou silnici na Hradec. Bohuzel se paradoxne dopravni situace v Hradci vybudovanim dalnice zhorsila. Dokud nebude dostavena tak si salon republiky neulevi.andy píše: Neznám Hradec, ale soudě podle mapy ten, kdo jede po II/611 aby se vyhnul Miletě, stejně nakonec musí přes město (buď po Pražské třídě, nebo po Antonína Dvořáka).
Navíc v těch dvou vesničkách přece IAD nebyla už před otevřením R35 Sedlice - Opatovice, tak mi není jasné, proč by tam měl provoz výrazně zeslábnout. Dovedu si představit, že starosta Nového Města problém poněkud zveličuje, nemyslím si ale, že by neexistoval.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Přesně tak. Anebo udělat přeložku I/36 Pardubice-Holice.MartinD píše:Pres mesto pochopitelne musi, vsak problem je ten, ze v takovem pripade se jezdi pres severni cast mestskeho okruhu. Ktery pozadovanou intenzitu dopravy umoznuje. Po prazske tride nakladni doprava nejezdi, jiz dlouha leta vyuziva ulici Dvoraka. Na milete neni ani tak problem s bytovou zastavbou, ale s kapacitou vozovky. Pred otevrenim Opatovic byla intenzita dopravy cca 32-35 tisic. Coz je na hranici unosnosti. Miletu vyuziva nejlidnatejsi predmesti (pripadne i nejlidnatejsi ulice, fakultni nemocnice, univerzita...) Hradce jako cestu do centra a dale do mesta (mileta vsak neni nejfrektovanejsi krizovatkou v meste, jak tu nekdo uvedl). Jiz pred otevrenim tam byl problem s prujezdnosti, nastesti se intenzita prilis nezvedla. Ridici stale vyuzivaji starou silnici na Hradec. Bohuzel se paradoxne dopravni situace v Hradci vybudovanim dalnice zhorsila. Dokud nebude dostavena tak si salon republiky neulevi.andy píše: Neznám Hradec, ale soudě podle mapy ten, kdo jede po II/611 aby se vyhnul Miletě, stejně nakonec musí přes město (buď po Pražské třídě, nebo po Antonína Dvořáka).
Navíc v těch dvou vesničkách přece IAD nebyla už před otevřením R35 Sedlice - Opatovice, tak mi není jasné, proč by tam měl provoz výrazně zeslábnout. Dovedu si představit, že starosta Nového Města problém poněkud zveličuje, nemyslím si ale, že by neexistoval.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Tento týden jsem jezdil do Prahy z Pardubic denně a všíml jsem si že pořád větší množství kamionů jezdí na Opatovice, zřejmě si uvědomili že tam není zákaz... Nebo se jen díky horšímu počasí vyhýbají horší trase a jedou raději po dálnici.. Mimochodem, žádný z kamionů nejel z Opatovic na Pardubice ale směrem na Hradec..
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Uffffff...Mario píše:Tento týden jsem jezdil do Prahy z Pardubic denně a všíml jsem si že pořád větší množství kamionů jezdí na Opatovice, zřejmě si uvědomili že tam není zákaz... Nebo se jen díky horšímu počasí vyhýbají horší trase a jedou raději po dálnici.. Mimochodem, žádný z kamionů nejel z Opatovic na Pardubice ale směrem na Hradec..
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Dopravní kolaps se nekoná, křižovatka nápor ustála
hradecky.denik.cz píše:Ministerstvo dopravy ale už slíbilo, že dálniční cedule, neurčitě navádějící tranzit na starou silnici, vymění do dvou měsíců za nové, kde bude jednoznačné rozdělení do dvou směrů: Náchod a Trutnov přes Nové Město, Ostrava, Svitavy a Olomouc ale nově dál po dálnici do Opatovic. „Snad se pak pod náporem kamionů nerozloží doprava na jižní větvi hradeckého městského okruhu,“ doufá šéf východočeské dopravní policie Karel Bušta.
Re: R35 Sedlice - Opatovice
to je asi to jediné, co dokáže s někým pohnoutSnad se pak pod náporem kamionů nerozloží doprava na jižní větvi hradeckého městského okruhu,“ doufá šéf východočeské dopravní policie Karel Bušta.
ne že bych to hradeckým přál, ale tak nějak mi uvázlo v hlavě, že za nedohodu ohledně pozemků pod D11 může Hradecké ŘSD....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: R35 Sedlice - Opatovice
Plně souhlasím s Nosorožcem. Bohužel jsem si nepřečetl varování, projel jsem si to ... a nechápu. Jak může někdo naprojetkovat kulaťák dvoupruh, na sloupech, o poloměru přes 100 metrů, tedy drahý jako prase a přitom s napojeními a sjezdy, jako by šlo o minikulaťák někde na sídlišti To už by bylo lepší nedělat ho jako dvoupruh a raději dát šikmější nájezdy a sjezdy - bylo by to bezpečnější, rychlejší a ještě by se ušetřio ...Nosorožec píše:ten kruháč není principiálně špatný, ale to stavební provedení a řešení pruhů ano.
Re: R35 Sedlice – Opatovice
Tak nás prohlásili za nesvéprávné...
Na konci R35 před křižovatkou Sedlice je povinná 100km/h a následně 80km/h. Doporučená 60km/h se posunula blíž.
Na konci R35 před křižovatkou Sedlice je povinná 100km/h a následně 80km/h. Doporučená 60km/h se posunula blíž.
Re: R35 Sedlice – Opatovice
parně se jedná o nově nalezený a velmi nebezpečný úsek, který bude třeba pravidelně osazovat hlídkou vykonovájící dozor nad dodržováním rychlostních limitů.
OT:ten konec je v HK nebo PCe kraji ?
OT:ten konec je v HK nebo PCe kraji ?
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: R35 Sedlice – Opatovice
v Pardubickém kraji
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: R35 Sedlice – Opatovice
Důvodem asi budou řidiči piloti. Už dva kolegové byli velmi překvapeni tím "prudkým" klesáním ke kruháči. Kolega tvrdí, že při první námraze to tam bude vrakoviště.dvs píše:Tak nás prohlásili za nesvéprávné...
Na konci R35 před křižovatkou Sedlice je povinná 100km/h a následně 80km/h. Doporučená 60km/h se posunula blíž.
Je pravda, že kdo to tam nezná tak asi dost zírá. Ten nájezd na ten kruháč stojí fakt za prd.
Re: R35 Sedlice – Opatovice
Ja bych dal uz od Osic ctyricitku, zakaz predjizdeni, pricne prahy po padesati metrech a celodenni usekove mereni rychlosti. Sichr je sichr : o )
Re: R35 Sedlice – Opatovice
to je nekoncepčníAF-1 píše:Ja bych dal uz od Osic ctyricitku, zakaz predjizdeni, pricne prahy po padesati metrech a celodenni usekove mereni rychlosti. Sichr je sichr : o )
dnešní standard je zůžit tak na 1,8m a vedle udělat cyklostezku + vyhrazený BUS pruh
to se dá alespoň mediálně prodat, 40 jsou plné vesnice
2 lenny: tak to mnohé vysvětluje, vždyť oni tam kluci moc rychlostních silnic nemaj a u Rosic pod mostem už jsou profláklí
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit