Už jsem po několikáté jel touto křižovatkou. Dneska jsem konečně našel podobnou, která tam mohla stát křížení A75xA750 (spojka do Montepelier na jihu Francie). Dálnice A75 je stavěná úsporně a na té křižovatce to je vidět. Nesrovnávám s variantami v Itálii apod (viz diskuse hádej kde... )
Možná, že někdo řekne, že ta franzouská zabírá větší plochu, ale podle mne to není o moc. Na rampách je jeden pruh s odstavným. Navíc je tam jeden most. Takže cena bude srovnatelná.
PS: Dopravní inženýr by měl mít 3 letou praxi v kamiónu po Evropě, než začne navrhovat naše křižovatky.
MUK Sedlice možné varianty na stejné ploše (kdyby....).
MUK Sedlice možné varianty na stejné ploše (kdyby....).
- Přílohy
-
- A75xA750france.JPG (117.04 KiB) Zobrazeno 24723 x
-
- D11xR35Sedlice.JPG (67.81 KiB) Zobrazeno 24723 x
Re: MUK Sedlice možné varianty na stejné ploše (kdyby....).
No jo, ale tam se počítá ještě s prodloužením R35
Re: MUK Sedlice možné varianty na stejné ploše (kdyby....).
Nene, R35 má jít okolo Hradce peáží s D11 a severozápadním směrem se oddělí až na MÚK Plotiště.Svatosp píše:No jo, ale tam se počítá ještě s prodloužením R35
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14.3.2009 14:59:22
- Bydliště: Stěžery / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MUK Sedlice možné varianty na stejné ploše (kdyby....).
Je pravda, že když jsme tudy jeli poprvé od Opatovic na Prahu, byla tma, mlha a trochu mrholilo. Řešení této křižovatky mě až vyděsilo Nejdřív člověk pořádně ani neví, kam má jet, hlavní směr na Prahu by mohl být klidně napsán i na silnici. Pak přišlo to zúžení do jednoho pruhu a prudká zatáčka doleva. Ta 70 (která tam je myslím jen doporučená), by tam podle mě měla být natvrdo, jinak se tam v mlze ještě někomu podaří vylítnout.
Re: MUK Sedlice možné varianty na stejné ploše (kdyby....).
Je třeba si uvědomit, že třicetpětka je jen rychlostní silnice (což je podle mě velkej prů..r), takže je to vlastně jen luxusnější výjezd z dálnice. Teď je otázka, kdyby R35 byla D, jestli by ta křižovatka nevypadala stejně
Re: MUK Sedlice možné varianty na stejné ploše (kdyby....).
V inženýrech bych problém neviděl. Oni umí navrhnout pěkné rozsáhlé stavby, ale nikdo neni schopnej je zaplatit. Poslanci dojíždějí do práce jen pár km po Praze a na větší vzdálenosti jim platíme letenky, takže tohle je tolik netrápí. Aspoň že u Hulína roste snad pěkná křižovatka. Tak uvidíme, až se tam projedemdvs píše: PS: Dopravní inženýr by měl mít 3 letou praxi v kamiónu po Evropě, než začne navrhovat naše křižovatky.