MÚK na R35: Které ano, které ne a proč?

Hradec Králové – Moravská Třebová – Mohelnice – Olomouc – Lipník nad Bečvou
multi
Příspěvky: 575
Registrován: 17.3.2009 16:46:54

Re: MÚK na R35: Které ano, které ne a proč?

Příspěvek od multi »

Celkem by mě zajímal provoz na MÚK Maletín, nestálo by za zvážení její zrušení? Tam bude podle mě provoz naprosto mnimální. :?:
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: MÚK na R35: Které ano, které ne a proč?

Příspěvek od egelebege »

dvs píše: Učebnicový příklad dvou norem odbočení dálniční , rovinka a oblouk dle rychlostní silnice.
No to je právě ten průser, že budoucí hlavní tah na střední a severní moravu bude v kategorii R. Nebo myslíte někdo, když třicetpěkta bude postavena jako PPP že je šance že by se mohla překategorizovat na D?
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: MÚK na R35: Které ano, které ne a proč?

Příspěvek od Lenny »

multi píše:Celkem by mě zajímal provoz na MÚK Maletín, nestálo by za zvážení její zrušení? Tam bude podle mě provoz naprosto mnimální. :?:
Taky bych ji zrušil, z hlediska významu místa, které bude obsluhovat je zbytečná.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
eccevita
Příspěvky: 41
Registrován: 15.11.2010 15:21:59

Re: MÚK na R35: Které ano, které ne a proč?

Příspěvek od eccevita »

Psal jsem o nesmyslných řešeních MÚK- Zde je můj návrh:Každý čtenář pro pochopení necht´ uchopí tužku,list papíru a kružítko s pravítkem.Tím posledně jmenovaným tužkou narýsuje kříž.Do spojnice dvou středových pruhů zabodne kružétko a učiní dvě soustředné kružnice,které představují něco jako okružní křižovatku. Jednu z čar at´vybaví čtyřpruhem přes kružnici.Příčný paprsek pak POD kružnici i první paprsek. Křižovatka ve skutečnosti-stejně jako na modelu bude vypadat takto: spodní paprsek bude patřičně zapuštěn do terénu,zatímco druhý paprsek se povede NAD krohovou vozovkou i prvním paprskem. propojení obou paprsků pomocí oblouků navazujících na kruhovou-vloženou- vozovku. Výtku čekám jen snad pro nutnost delšího- děleného mostu, ale ztratí se "motýlci" či jiná nedořešená provedení MŮK.
eccevita
Příspěvky: 41
Registrován: 15.11.2010 15:21:59

Re: MÚK na R35: Které ano, které ne a proč?

Příspěvek od eccevita »

Snad je pravdou, nestavět MŮK Maletín. Dodnes stačí napojení na 35 takové jaké je. D a R kromě jiného podle normy se musí vyznačovat malým množstvím MŮK, nikoli pláč, že bez MŮK bude odříznut nějaký obchod s nábytkem u H.K.
Naskýtá se otázka -reakce na příspěvek- A proč by se z projektování stavby - 35 - nemohla stát D? Pokud jde jen o peníze..
Pak takové absurdity- ministerstva na konci roku zjistí, že nevyužijí své finance do konce roku, kde vinou ŠPATNÉHO zákona- či čeho- se dají MD aby je UTRATILY!!!! Jako by finance nebylo možno v příštím roce použít na smysluplnější řešení.
Odpovědět

Zpět na „D35“