- 25.9.2022 Městec
- 308801309_852297536181330_3762649035400070128_n.jpg (253.12 KiB) Zobrazeno 3987 x
[D35] Opatovice – Časy – Ostrov
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Při pohledu na tu křižovatku s provizorním příjezdem k dálnici u Ostrova, respektive na krátký odbočovací pruh doleva do Ostrova a dál do Chrudimi, se obávám, že to tu bude věčně ucpané. Přes silný provoz z dálnice nebude snadné od Vysokého Mýta odbočit a do pruhu se vejde kamion plus dva osobáky a konec. Zbytek zůstane trčet v proudu, do kterého doufám nikdo nenapálí.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Třebas budou mít kamiony přes Ostrov zákaz a budou muset jet kousek po dálnici a zpět na I/17 přes MÚK Ostrov. Ale uznávám, že je to nepravděpodobné.Honey72 píše:Při pohledu na tu křižovatku s provizorním příjezdem k dálnici u Ostrova, respektive na krátký odbočovací pruh doleva do Ostrova a dál do Chrudimi, se obávám, že to tu bude věčně ucpané. Přes silný provoz z dálnice nebude snadné od Vysokého Mýta odbočit a do pruhu se vejde kamion plus dva osobáky a konec. Zbytek zůstane trčet v proudu, do kterého doufám nikdo nenapálí.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Hezká práce redpowere, díky ! Je vidět, že využíváš dokonale příznivého letového počasí...
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Ze zvedavosti jsem se zastavil, protoze jsem na podobne akci jeste nebyl. Byl to, necekane, spis detsky den, takze pokud mate deti, pak to urcite stoji za navstevu. Holt oceni stavebni stroje, vic nez dospeli. Mimo to, 6km dlouhy pruh asfaltu, kde se muzou rozbit akorat o svodidla, jen tak nenajdete. A to je urcite vetsi atrakce nez skakaci hrady.
Jana Rydla jsem pak poznal hned podle projevu, kdyz jsem prochazel okolo stanku RSD. Takze pokud chce nekdo ulovit nejake informace, tak ma na podobnych akci dobrou prilezitost.
Jana Rydla jsem pak poznal hned podle projevu, kdyz jsem prochazel okolo stanku RSD. Takze pokud chce nekdo ulovit nejake informace, tak ma na podobnych akci dobrou prilezitost.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Copak se to děje na estakádě přes Labe...?
https://zdopravy.cz/rsd-po-necelem-roce ... 35-128611/
https://zdopravy.cz/rsd-po-necelem-roce ... 35-128611/
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
„Harmonika“ nehraje. Stavbaři musí opravit dilataci na zánovní dálnici https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/d ... zpravy_mvo
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Aby to hrálo, když to je plné bordelu
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
No to je dobře, že funguje TDI. O tomto by se ani nemělo psát, tohle by mělo být normální, že něco ŘSD nepřevezme. Samozřejmě že omezení provozu je vidět a proto se o tom píše. Na druhou stranu - dilatace a změny nivelety u mostních opěr jsou problémové. Na D8 se měnily všechny dilatační závěry na mostu přes Ohři. Pak ta jižní opěra estakády Prackovice těsně před zprovozněním.
Co mě posledních několik let hodně vadí je pokles vnitřní části bránické opěry Barrandovského mostu směr do centra - levý pruh úplně vlevo. Tam je to několik cm a asi to souvisí se stavem mostu. Ale to je TSK nikoli ŘSD.
Co mě posledních několik let hodně vadí je pokles vnitřní části bránické opěry Barrandovského mostu směr do centra - levý pruh úplně vlevo. Tam je to několik cm a asi to souvisí se stavem mostu. Ale to je TSK nikoli ŘSD.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Měl by nějaký insider více info proč se budou ty dilatace měnit? Vadné kusy, špatný postup (práce kvapná...), špatný projekt...?
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Michale věřím, že se s tím ŘSD pochlubí, aby ukázalo svoji kompetenci.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Záběry do "těla" mostu jsou ve včerejší reportáži ČT (čas 1:16): https://www.ceskatelevize.cz/porady/101 ... 000141010/
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Popis závad je uveden v reportáži od ČT, jsou tam ještě nějaké další, ale ty nejsou tak důležité.
Příčín může být několik. Sednutí opěry mostu (shodně jako na Prackovicích). Popřípadě špatná výroba/montáž. Na chybu projektu bych to úplně neviděl, jedná se typizovaný výrobek "běžně" používaný. Projektant zadá zhotoviteli rozsah pohybů a tím, to pro něho končí.
Schválně píšu běžně do úvozovek, protože mostní závěry u takto dlouhých estakád jsou složité mechanismy a jsou vždy zdrojem problémů. Jsou náchylné na výše zmíněné (výroba, montáž, pokles podpor) a zejména potřebují pravidelnou údržbu (2x za rok), což se opravdu neděje.
Příčín může být několik. Sednutí opěry mostu (shodně jako na Prackovicích). Popřípadě špatná výroba/montáž. Na chybu projektu bych to úplně neviděl, jedná se typizovaný výrobek "běžně" používaný. Projektant zadá zhotoviteli rozsah pohybů a tím, to pro něho končí.
Schválně píšu běžně do úvozovek, protože mostní závěry u takto dlouhých estakád jsou složité mechanismy a jsou vždy zdrojem problémů. Jsou náchylné na výše zmíněné (výroba, montáž, pokles podpor) a zejména potřebují pravidelnou údržbu (2x za rok), což se opravdu neděje.