Přesně tak, kraji se jakékoliv zpoždění výstavby (ostatně i přípravy dalších úseků) nesmírně hodí. Nicméně trochu k tématu přemostění, dnešní reportáž s exkluzivními interními záběry zde: https://www.ceskatelevize.cz/porady/101 ... deo/861417Mike píše:třeba věděl, že na přivaděče bude mít - zatím - půlrok navíc
[D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Zrovna dávali na Zoom dokument, jak ve Stockholmu stavěli dálniční most přes podobný železniční koridor jako u Uherska. S tím rozdílem, že jejich most byl mnohem mnohem delší, pole přes kolejiště také a proto je z předjatého betonu. Dělalo se to téměř klasickou technologií posuvného bednění. A celé to museli stihnout během tří týdnů, kdy trať mohla stát. Včetně času na sundávání a znovunatažení trolejí.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
11.9. Den otevřených dveří. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... 3lTz6MLU4m
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Snad funkční odkaz:Haward píše:11.9. Den otevřených dveří. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... 3lTz6MLU4m
https://fb.me/e/1L3tCY7rn
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Viděl jsem totéž a přesně souvislost s naším mostem mně napadla....Honey72 píše:Zrovna dávali na Zoom dokument, jak ve Stockholmu stavěli dálniční most přes podobný železniční koridor jako u Uherska. S tím rozdílem, že jejich most byl mnohem mnohem delší, pole přes kolejiště také a proto je z předjatého betonu. Dělalo se to téměř klasickou technologií posuvného bednění. A celé to museli stihnout během tří týdnů, kdy trať mohla stát. Včetně času na sundávání a znovunatažení trolejí.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Podstatná podmínka - 3 týdny výluka.
Už vidím jak na I. tranzitním koridoru bude 3 týdny výluka, nehledě na náklady s ní spojené.
Už vidím jak na I. tranzitním koridoru bude 3 týdny výluka, nehledě na náklady s ní spojené.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Co jsou 3 týdny proti roční kompletní výluce, která bude příští rok mezi Adamovem a Brnem ? A jde o stejný koridor, byť s nižším provozem.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
To se nedá moc srovnávat... Nápověda zde. U Brna navíc mnohem větší podíl provozu tvoří regionální doprava, která se dá (i když obtížně) přesunout do NAD.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
no, aktuálně je průjezd Blanskem "lahůdkou"
takže ta NaAD má kliku, že tam teď nemusí...
takže ta NaAD má kliku, že tam teď nemusí...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 1052
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Stejný koridor?Aram96 píše:Co jsou 3 týdny proti roční kompletní výluce, která bude příští rok mezi Adamovem a Brnem ? A jde o stejný koridor, byť s nižším provozem.
Chceš říct, že Třebová - Brno je na tom stejně jak Pardubice - celá Morava?
O železnici toho asi moc nevíš, podívej se kolik vlaků projíždí přes dejme tomu Blansko a kolik mezi Pardubicemi a Třebovou.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Proto jsem asi nejspíš napsal tu větu “byť s nižším provozem”. Samozřejmě ne stejně. Ale rok před Brnem vs 3 týdny před Pardubicemi zní jako dost obdobné. Nemělo by to jít tady i lépe objet ? Koridor před Brnem doslova není kama.
Ale je jasné, že u Brna se to mnohem snadněji řeší zase autobusy.
Výluka také ne vždy znamená nickolejný provoz.
Ale je jasné, že u Brna se to mnohem snadněji řeší zase autobusy.
Výluka také ne vždy znamená nickolejný provoz.
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Nemohu najít, o jak důležitý koridor šlo u Stockholmu. Každopádně, česko-moravský koridor je sice nejdůležitější v Česku, ale nestaví se přes něj snad první most? Jak se tedy stavěly jiné nadjezdy přes koridor, také se musely otáčet?
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Ty se hazely pred vlak, ale nebylo to moc kladne prijato.
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Jožko, Jožko .
Třeba by mne zajímalo, jak to bylo u Bělotína, kde dálnice D48 přetíná železniční koridor hned dvakrát a obojí také šikmo. Jasný, kolejí je u Uherska 2,5x víc.
Třeba by mne zajímalo, jak to bylo u Bělotína, kde dálnice D48 přetíná železniční koridor hned dvakrát a obojí také šikmo. Jasný, kolejí je u Uherska 2,5x víc.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
V posledních letech se nad koridorem opravovalo několik nadjezdů a všechno se zvládalo v nočních výlukách se zastavením provozu, respektive si nepamatuji, kdyby to nestačilo. Výjimkou jsou ale třeba teď práce u Dluhonic, kdy se to řeší cca pětihodinovou víkendovou výlukou přes den (důvod, proč to nejde v noci, neznám).
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Se podivejte do vlakna o mostu na II/272 v Lyse. Anebo to mate tady rozvedene do epicke sire.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Nadjezdy přes železnici jsou z prafa nosníků, které lze uložit v nočních výlukách.
V Uhersku je kolmá šířka přes kolej je cca 36 m, šikmá cca 50 m. A máte takové předpjaté nosníky, které by umožnily takový rozpětí.
V Uhersku je kolmá šířka přes kolej je cca 36 m, šikmá cca 50 m. A máte takové předpjaté nosníky, které by umožnily takový rozpětí.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
pohled na most v km 14,685 - 7.9.
- Přílohy
-
- 20210907_125547.jpg (344.2 KiB) Zobrazeno 2679 x
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
most na přeložce sil. I/36 - 3.9.
- Přílohy
-
- 20210903_120224.jpg (154.44 KiB) Zobrazeno 2679 x
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
a stejný most 9.9. - pohled směr Sezemice
- Přílohy
-
- 20210909_120549.jpg (464.99 KiB) Zobrazeno 2678 x
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
a ještě pohled směr Holice, izolace pod římsami a upevněné kotvy říms - 9.9.
- Přílohy
-
- 20210909_120715.jpg (419.83 KiB) Zobrazeno 2680 x
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Dle toho prvního fota je jasné, že zítřejší prohlídka nebude až po Časy. Tedy alespoň ne celá po asfaltu.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
pokládka 1.vrstvy VMT v pravém jízdním pásu v km cca 15,0 - 7.9.
- Přílohy
-
- 20210907_130621.jpg (326.15 KiB) Zobrazeno 2680 x
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
a ještě jednou pokládka VMT, pohled směr Rokytno - 9.9.
- Přílohy
-
- 20210907_131320.jpg (295.76 KiB) Zobrazeno 2678 x
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
To nebude, někde jsem slyšel, že pouze část od Opatovického MUKu. Celá stavba není ještě ani průjezdná. Někde nejsou dodělané přechodové oblasti mostů. Ale podrobnosti neznám.martas píše:Dle toho prvního fota je jasné, že zítřejší prohlídka nebude až po Časy. Tedy alespoň ne celá po asfaltu.