Já nevím, proto se na to sám ptámAram96 píše: Maximálně bude vybetonováno, nic víc bych neočekával, ne ?
[D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
To "ne?" bylo tak trochu řečnické. Snad někdo přijde a potvrdí/vyvrátí.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Odpočívka bude s hlavní trasou, v dubnu 2022 by měla začít stavba ČSPH.
Situace odpočívky Osice P nebo Křenovic už se snad nebude opakovat, vždy se otevře odpočívka aspoň provizorně, pokud by nebyla ČSPH či jiné obslužné zařízení, viz Osek na D1.
Situace odpočívky Osice P nebo Křenovic už se snad nebude opakovat, vždy se otevře odpočívka aspoň provizorně, pokud by nebyla ČSPH či jiné obslužné zařízení, viz Osek na D1.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Tak to je paráda. Že nebude hned ČSPH, to už bylo jasné úplně.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Ne, plán je zprovoznit zároveň ČSPH. Připomínám, že odpočívka je součástí úseku Časy - Ostrov.
Zatím to vypadá, že ČSPH bude čekat na dálnici...
Zatím to vypadá, že ČSPH bude čekat na dálnici...
R48 -> D48 se podařilo!
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Ježiš pardon, já jsem vůl, jsem už otevíral celou D35 letos.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Naposledy upravil(a) redpower3 dne 28.11.2021 17:34:39, celkem upraveno 1 x.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Ten sníh je na objednávku. Aby nebyly vidět nedodělky...
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Když jsem minulé úterý ráno (byly -3°) viděl, jak u nás lejou zálivku do spár po opravě kanalizace, tak jsem přemýšlel, jak supertrvanlivý a kvalitní bude ten povrch, co se pokládá (třeba zrovna) na finišujícím úseku D35...
Strávil jsem skoro 4 roky v Německu a NIKDY jsem neviděl, že by se něco dělalo při teplotách pod 5°... (jasně, Německo je veliké a já nebyl všude, ok )
Strávil jsem skoro 4 roky v Německu a NIKDY jsem neviděl, že by se něco dělalo při teplotách pod 5°... (jasně, Německo je veliké a já nebyl všude, ok )
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
vide za říjen
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Věřím, že se takové věci nedějí ani v "DDR". U nás se to děje, ale možná s jakýmsi pocitem provinění.Dusanh píše:... jak supertrvanlivý a kvalitní bude ten povrch, co se pokládá (třeba zrovna) na finišujícím úseku D35...
Strávil jsem skoro 4 roky v Německu a NIKDY jsem neviděl, že by se něco dělalo při teplotách pod 5°... (jasně, Německo je veliké a já nebyl všude, ok )
Zato v Polsku jsem viděl finišer s prosklenou kabinou, která neměla jiný účel než ochranu strojníka před chladem. Bylo to před pár lety na obstarožním finišeru, takže nepředpokládám, že se jednalo o kabinu klimatizovanou, která by strojníka chránila před horkem. Jinými slovy: na pokládku při nízkých teplotách se nepohlíží (nepohlíželo) jako na přešlap, ale na problém, s kterým je třeba se popasovat.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
D35 Opatovice-Časy (dokumentace stavby 11/2021)
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Takové práce ještě, a teď je to pod sněhem...
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Koukám, že na MUK Opatovice se na VLKP značí Hradec Králové v modrém poli (čas 0:16). To mi přijde dost ujeté, když na MUK Sedlice je "Hr. Králove - centrum" jako místní cíl. Logicky by to mělo být stejné.vondr píše:D35 Opatovice-Časy (dokumentace stavby 11/2021)
Vím, že kdysi se tomu ŘSD nepochopitelně bránilo. Prý, že do HK je to hodně daleko (necelé 4 km) a jsou tam ještě Opatovice (do těch se nedá z I/37 sjet). Ustoupili tlaku města až po několika letech a zrušení MUK Bukovina.
Přitom na D5 před MUK s I/26 (Exit 67) se "Plzeň-centrum" značila už tenkrát a je to tam dosud. A to je to cca 4,5km a jsou tam i 2 MUK, kde se dá sjet do dalších vesnic.
Chtělo by to trochu konzistence v řešení cílů na dopravním značení. Rozpor mezi MUK Sedlice a MUK Opatovice je do očí bijící.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Na MÚK Sedlice je HK-centrum doprava, protože rovně je HK-Kukleny a pak Plotiště. Ale na I/37 z Pardubic do HK je značený jen modrý cíl HK, takže značit na D35 Opatovice jen modrý cíl HK dává smysl z hlediska návaznosti na značení na I/37. Teoreticky se k modrému cíli dá ještě doplnit samostatně symbol centra v bílé subploše, ale je to zbytečné... Takže tenhle "do očí bijící rozpor" je z pohledu návaznosti na značení na I/37 naprosto v pořádku.
U Plzně je to podobný případ. Plzeň-centrum značím proto, že rovně je Plzeň-Černice, ale hned za sjezdem už je zase jen modrá Plzeň.
U Plzně je to podobný případ. Plzeň-centrum značím proto, že rovně je Plzeň-Černice, ale hned za sjezdem už je zase jen modrá Plzeň.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Ok, vzhledem k I/37 to dává smysl.mapman píše:Na MÚK Sedlice je HK-centrum doprava, protože rovně je HK-Kukleny a pak Plotiště. Ale na I/37 z Pardubic do HK je značený jen modrý cíl HK, takže značit na D35 Opatovice jen modrý cíl HK dává smysl z hlediska návaznosti na značení na I/37. Teoreticky se k modrému cíli dá ještě doplnit samostatně symbol centra v bílé subploše, ale je to zbytečné... Takže tenhle "do očí bijící rozpor" je z pohledu návaznosti na značení na I/37 naprosto v pořádku.
U Plzně je to podobný případ. Plzeň-centrum značím proto, že rovně je Plzeň-Černice, ale hned za sjezdem už je zase jen modrá Plzeň.
Jenže z hlediska uživatelského je to prostě divný. V Sedlicích odbočím na centrum v bílé ploše a na další MUK, kde mám sjet už to očekáváné centrum chybí. Klidně si někdo může řict, že to centrum bude na dalši křižovatce. U Plzně sjedu, hned tam mám tu IS6b s modrou Plzní, ale až do města už nikam neodbočuju, takže si toho pomalu nikdo ani nevšimne (zvlášť když se dál cíl Plzeň neopakuje). Navíc tu jsou i jíné cíle než Plzeň, takže ta modrá dává smysl. V Opatovicích sjedu a už si můžu vybrat jen jestli pojedu do centra nebo Březhradu, obojí je HK.
Ono i na té I/37 to není úplně ideální. Když sjíždím z rondelu na HK, tak je tam nejřív IP15a a za ní zapomenutá B20a "80". Pak tedy 2x IS8b s cílem HK + IS6b před MUK Březhrad. Tam by klidně mohlo všude být HK centrum v bílé subploše. Ale jelikož to vznikalo, ještě před tím přídáním HK centra na Sedlice, tak to tam logicky není. Pak IS6g a za ní následuje IS7a, která je úplně blbě, nesedí velikost a ještě by měla být celá bílá. U MUK u Tesca pro jistotu IS6g a IS7a není vůbec, což by taky nebylo od věci.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
https://krkonossky.denik.cz/z-regionu/n ... nitka.html
Tak asi historicky první nehoda na tomto úseku...
Tak asi historicky první nehoda na tomto úseku...
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Dopravní nehoda to ještě není, protože komunikace není veřejnou. Takže do statistik nepůjde a "vítězství" si odnese někdo jiný.
Tenhle expert však vyhrál první metu v blbosti.
Tenhle expert však vyhrál první metu v blbosti.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Já teda nejsem právník, ale podle mě to je pozemní komunikace účelová (§7, odst. 2 Zákona). Ale třeba se pletu a nechám se rád poučit.Honey72 píše:Dopravní nehoda to ještě není, protože komunikace není veřejnou...
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
Trochu je, ale vlastně není. Je to stavba dálnice jako budoucí veřejné pozemní komunikace, ale pořád jen stavba, u níž není povoleno její obecné užívání, ale pouze staveništní provoz. Takže tam pravidla určuje dopravně provozní řád staveniště.
Re: [D35] Opatovice – Časy – Ostrov
První "oficiální" střet bude možná se zvěří, viz dnešní reportáž: https://www.ceskatelevize.cz/porady/101 ... deo/880157