Právě je 20.11.2018 20:35:57




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
 D35 Litomyšl - Janov 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 1420
Příspěvek D35 Litomyšl - Janov
Tak již leták na samostatný úsek:

https://www.rsd.cz/mapa/attachment/5609 ... 837642.pdf

Na stavbu je vydáno stanovisko EIA , zpracována studie proveditelnosti a hodnocení
ekonomické efektivnosti stavby (pro celý tah Opatovice–Mohelnice), která byla dne 16. 5. 2014 Centrální komisí MD schválena. Byl zpracován záměr projektu, který byl předložen v 06/2014 ke schválení na MD a dne 4. 9. 2014 byl Centrální komisí MD schválen. Je proveden předběžný geotechnický průzkum.
Výběrové řízení na zpracování dokumentace pro územní rozhodnutí a inženýrskou činnost
pro získání rozhodnutí o umístění stavby bylo dokončeno.


30.9.2015 20:05:55
Profil
 

Příspěvky: 1420
Příspěvek Re: R35 Litomyšl - Janov
Tak v letáku nelhali:

Výběrové řízení na zpracování dokumentace pro územní rozhodnutí a inženýrskou činnost pro získání rozhodnutí o umístění stavby bylo dokončeno.

http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/c ... lay/603478

Výherce: Ateliér projektování inženýrských staveb, s.r.o. - vedoucí společník "Společnost pro projektové práce R35 Litomyšl - Janov"

Tak teď rychle územní rozhodnutí, ať se skutečně může v roce 2019 začít.


5.10.2015 17:56:02
Profil
 

Příspěvky: 1420
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
Aktualizovaný leták:

https://www.rsd.cz/mapa/attachment/5609 ... 100365.pdf


10.12.2016 22:13:29
Profil
 

Příspěvky: 71
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
Komplikace u Litomyšle. :-(
http://pardubice.idnes.cz/strakov-chce- ... zpravy_jah


16.12.2016 23:06:58
Profil
 

Příspěvky: 5824
Bydliště: II/480
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
ano o tom bylo v Událostech v regionech viz.
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... al-od-obce

_________________
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...


19.12.2016 9:45:50
Profil
 

Příspěvky: 275
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
Ten zpravodajskej šot...
Starosta má zcela jistě patřičné vzdělání a ví co a jak.
Hlavně, že je ze Strakova :ko: , ale zcela jistě neví, který významný odborník na mostní konstrukce se narodil ve Svitavách... mj. přednášel i na VŠ
Typickej českej člověk :zvraci: , všechno zná , všechno ví....
Tak s takovejma fakt nevyhrajem.
Pravdu má jednoznačně ŘSD :ok:


19.12.2016 12:02:23
Profil
 

Příspěvky: 729
Bydliště: D11 - exit 62
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
O této NIMBY aktivitě víte? Je to velmi neveselé čtení, často plné zjevně nesmyslných argumentů. V podstatě se dá říct, že stačí přečíst sekci "Námitky k současnému vedení D 35" a budete mít jasno :-) V sekci "Ke stažení" jsou (pro mě jako laika) zajímavé koordinační výkresy, otázkou je, jak jsou aktuální.
Web zde: http://dalnicelitomysl.wz.cz/


28.2.2017 22:09:42
Profil
Autor

Příspěvky: 8567
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
Je to aktuální DÚR. Dívám se, že zmizela MÚK Litomyšl-západ s přeložkou silnice II/360.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


28.2.2017 22:27:53
Profil
 

Příspěvky: 729
Bydliště: D11 - exit 62
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
Nemyslíš náhodou Litomyšl-sever?


28.2.2017 22:33:14
Profil
Autor

Příspěvky: 5259
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
1.-6. EIA
7.-10. nepodložené výmysly, taková klasika, EIA se dělat bude, protože tam bude ČSPH
11.-13. EIA
Jinak určitě je lepší stávající dopravní řešení, průjezd Litomyšlí :ok: :kladivo:
S těmito křiklouny se můžeme vrátit zpátky do jeskyní, protože se už nic nepostaví.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


28.2.2017 22:47:30
Profil ICQ
 

Příspěvky: 1756
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
Mě se vždycky líbí, jak všichni požadují vypracování více variant. Když je jasné, že jinudy to lepší nebude, není třeba dělat zbytečně další varianty (kromě subvariant). A co s těmi variantami ? Že si pak vyberou tu nejlepší jako báby na trhu ? Vždyť se jim nelíbí dálnice ani v zářezu ani na náspu a když by kopírovala terén jak chtějí, zase prý nesmí být vidět z okolí :shock: . A co mě dostalo - bod 10, že umístění odpočívky bude mít vliv na kriminalitu v okolí. To jako, že si tu zloděj odstaví auto a půjde do Litomyšle krást ? Anebo zde budou mít stanoviště lapkové, kteří budou přepadávat místní vracející se z litomyšlského trhu ? :lol: Stavět dálnici úplně bez hluku, smradu, zabrání půdy prostě nejde, ale pro občany Litomyšle to bude vždy stokrát lepší varianta než současný průtah městem.

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


1.3.2017 11:03:48
Profil
 

Příspěvky: 196
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
100 let stejná písnička. Víte proč hlavní železniční dráha vede přes Choceň na Ústí podél Orlice? Protože Litomyšl a Vysoké Mýto projektanty dráhy vyhodili, že jim tam ta "smradlavá mašina" nebude jezdit. A tak se holt dráha kroutí dodnes podél Orlice.


1.3.2017 19:45:11
Profil
Autor

Příspěvky: 8567
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
vodouch2000 píše:
Nemyslíš náhodou Litomyšl-sever?

Aha, on to je sever. Prostě ta první už není.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


1.3.2017 20:50:59
Profil
 

Příspěvky: 1756
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
Jakub Šponar píše:
100 let stejná písnička. Víte proč hlavní železniční dráha vede přes Choceň na Ústí podél Orlice? Protože Litomyšl a Vysoké Mýto projektanty dráhy vyhodili, že jim tam ta "smradlavá mašina" nebude jezdit. A tak se holt dráha kroutí dodnes podél Orlice.


Blbost je dědičná ... Co by Ústí nebo Třebová dala za to, kdyby ta dálnice vedla kolem nich, jak původně měla.

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


1.3.2017 22:17:03
Profil
Autor

Příspěvky: 8567
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
K Ústí a České by se spíše hodilo, jak D35 původně neměla a R35 původně měla.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


1.3.2017 22:20:16
Profil
 

Příspěvky: 2510
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
Jakub Šponar píše:
100 let stejná písnička. Víte proč hlavní železniční dráha vede přes Choceň na Ústí podél Orlice? Protože Litomyšl a Vysoké Mýto projektanty dráhy vyhodili, že jim tam ta "smradlavá mašina" nebude jezdit. A tak se holt dráha kroutí dodnes podél Orlice.
Řekl bych, že tohle je jen legenda. Jednak vést železnici údolím řek bylo tehdy zcela běžné. Úsek Litomyšl Třebová by nebyl nejjednodušší. A hlavně se ta trasa stavěla ještě před rokem 1848, takže s pozemky nebyl problém.


2.3.2017 9:35:15
Profil
 

Příspěvky: 1538
Bydliště: MO
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
Ano, skutečnou odpovědí jsou ztracená stoupání. V časech, kdy lokomotivy stále ještě vypadaly spíš jako věci z hračkářství...

_________________
Království a půl princezny za 511.


2.3.2017 9:55:04
Profil
 

Příspěvky: 1548
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
Osobně si myslím, že Litomyšl dělá chybu v tom, že místo toho, aby z dálnice vytěžila řešení svých dopravních problémů (II/360, II/358 s těžkými NA přímo u zámku Unesco), vydala se přesně opačnou cestou. Vypuštění přeložky II/360 u Kornic a konstelace křižovatek múk Řídký a múk Janov poženou veškerou dopravu směr Česká Třebová a Ústí nad Orlicí nadále přes město. S hotovou dálnicí navíc dopravní zatížení jistě stoupne, protože část dopravy I/11 a I/14 převezme právě dálnice D35. V lepším případě se bude z té přeložky II/360 realizovat alespoň múk a část přeložky, na kterou navážou stavby D36 a D38. Ale moc nevěřím ani v to...


Přílohy:
123456.jpg
123456.jpg [ 134.07 KiB | Zobrazeno 10131 krát ]
2.3.2017 11:09:21
Profil
 

Příspěvky: 1558
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
Jakub Šponar píše:
100 let stejná písnička. Víte proč hlavní železniční dráha vede přes Choceň na Ústí podél Orlice? Protože Litomyšl a Vysoké Mýto projektanty dráhy vyhodili, že jim tam ta "smradlavá mašina" nebude jezdit. A tak se holt dráha kroutí dodnes podél Orlice.


navim jak tady, ale obecne je znamo, ze kdyz se v 19 stol stavela zeleznice, tak se obce a podnikatele spise predhaneli, aby trat vedla prave kolem nich.
(srovnej s dnesni snahou o rychly X-G internet vsude, pritom za 150 let muzeme zjistit, ze narust autismu a adhd muze prave souviset s wifi smogem atp).


2.3.2017 15:40:07
Profil
 

Příspěvky: 588
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
No to právě moc obecně známo není. Naopak ze strany mnoha obcí i pozemkových vlastníků byl vůči stavbě spíš odpor. V důsledku toho vede dodnes trať často mimo obce a zástavky jsou někde v loukách. Ve svých důsledcích to vedlo i k postupnému úpadku některých obcí, které se železnici ubránily...


2.3.2017 15:49:08
Profil
 

Příspěvky: 1353
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
Ale prý je to pravda. Podobně i Chrudim.
https://www.cd.cz/old/TCD2005/5_32tune.htm
http://www.e-vsudybyl.cz/clanky/pardubi ... -3772.html


2.3.2017 15:57:18
Profil
 

Příspěvky: 2111
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
Ale není. Železnice se stavěla primárně pro nákladní dopravu a většinou ty první realizoval soukromý kapitál. Proto se stavěla nejkratší trať na Ostravsko od Vídně. Z Olomouce byla odbočka na Prahu, protože tam byl nejschůdnější terén. Doprava lidí byla druhotná, navíc lidem nevadilo, že je zastávka v poli, neboť to zrychlení vlaku oproti jiným způsobům cestování bylo obrovské. Ona se v podstatě všechny nádraží stavěla v polích, těch v městech bylo pár, mě teď napadá jen dnešní Masaryčka.


3.3.2017 9:04:03
Profil
 

Příspěvky: 334
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
Sorry Soso a Václave... ale prostě odmítáte přijmout fakta. To že například Chrudim byla před sto lety větší než Pardubice je fakt. To že Chrudimští zastupitelé odmítli z důvodu strachu ze smradu vedení železnice Chrudimí a nechali dráhu přesměrovat do Pardubic je fakt. To že konečným důsledkem byla likvidace důležitosti Chrudimi a vzestup Pardubic je fakt. Podobných příkladů jsou mraky, tedy i Vysoké Mýto a Litomyšl. Stejně jako dneska u dálnic, i dříve byli lidé, kteří na úkor budoucnosti upřednostnili pohodlnější a příjemnější současnost.

Samozřejmě je těžké občas odhadnout který dnešní ústupek bude a který nebude přínosný, ale obecně u prověřených prvků jako je železnice nebo dálnice se to dnes dá říct téměř s jistotou...


3.3.2017 10:33:39
Profil
Autor

Příspěvky: 5259
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
Pokračujte v tomto prosím jinde, toto už je mimo téma.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


3.3.2017 10:48:10
Profil ICQ
Autor

Příspěvky: 8567
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: D35 Litomyšl - Janov
MÚK Litomyšl-západ byla vyřazena na základě požadavku obcí a rozhodnutí investora. Na jejím místě je plánována odpočívka Kornice.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


5.3.2017 16:39:34
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz