Intenzita dopravy na R35
Intenzita dopravy na R35
Zajímalo by mě, kolik si myslíte, že odvede vozidel rychlostnice R35 z dálnice D1? Když se dívám na mapu intenzity dopravy z roku 2005, tak si myslím, že když by tehdy už R35 byla, mohlo být na D1 asi o 15 až 17 tisíc vozidel méně... Když ale toto číslo přidám ke stávající 1/35 a D11, a připočtu nárust dopravy, tak si myslím, že D11 u Prahy bude mít docela problém, pokud se tam nedostaví třetí pruh...
Re: Intenzita dopravy na R35
neřekl bych, že to bude tolik spíš tak 10tis.
Re: Intenzita dopravy na R35
Řádná predikce budoucích intenzit pro R35 bude provedena až po celorepublikovém sčítání intenzit v roce 2010. Nějaké odhady teď k dispozici určitě někde jsou, ale nebudou příliš aktuální. D11 u Prahy až po exit 8 Jirny je vybudována s rezervou na třetí pruh, takže jeho přidělání je poměrně jednoduché ze stavebního pohledu. Horší to ovšem bude zase s EIA. Územní řízení by se snad dělat ani nemuselo, když je ten pruh přidáván doprostřed na pozemek, který už je jako dálnice veden... V prvním kilometru vedoucím mezi Horními Počernicemi by navíc mělo dojít k zakrytí celého zářezu...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Intenzita dopravy na R35
Toto se kdysi v nějaké studii objevilo. Bylo tam, že R35 odvede z D1 cca 14 % dopravy ... Což není spásné, furt se o tom mluví, pomůže to směru do Olomouce a Ostravy, ale D1 se stejně jako u řady německých dálnic bude muset jednou rozšířit. (2020 až bude R35 třeba)
Re: Intenzita dopravy na R35
D11 u Prahy bude chtít určitě rozšířit na 3+3 nebo také vybudovat dálniční sestřičku směr Kolín, ale u R35 jde taky o to, že někteří brňáci co jedou do Liberce to radši vezmou po D1 na Prahu a pak do Liberce, protože je to prostě rychlejší než po silnici smrti I/43 na Svitavy a pak po přetížené I/35, motat se v Hradci atd. ...
Tj. R35 je nejenom o relacích Praha-Olomouc, ale i Olomouc-Liberec (případně časem i Berlín).
Tj. R35 je nejenom o relacích Praha-Olomouc, ale i Olomouc-Liberec (případně časem i Berlín).
Re: Intenzita dopravy na R35
Jde především o to, jak výše naznačeno, že I/35 přes Vys. Mýto a Litomyšl už dnes patří mezi nejpřetíženější silnice I. třídy u nás. Proto by se výstavba R35 měla maximálně urychlit.
Re: Intenzita dopravy na R35
Samozřejmě, ale víme všichni, že teprve probíhá proces EIA, od Vysokého Mýta dále, dělá se DÚR po Vysoké Mýto. Tyto procesy samozřejmě urychlit moc nelze, odvolávky různých o.s. a tak dáleJarda Š. píše:Jde především o to, jak výše naznačeno, že I/35 přes Vys. Mýto a Litomyšl už dnes patří mezi nejpřetíženější silnice I. třídy u nás. Proto by se výstavba R35 měla maximálně urychlit.
Jakmile toto bude, stavět se už začne max. dva roky poté.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Intenzita dopravy na R35
Já nechápu, že se nic neděje aspoň "s mostem R35 přes Labe" - úsek Opatovice - Zámrsk by už přece bylo možné stavět, ne ? Nebo opravdu jde o to, že by to už stařičká I/35 zvlášť při průjezdu městy "nepobrala" ?Jarda Š. píše:...teprve probíhá proces EIA, od Vysokého Mýta dále...
Takhle přece trpí města jako H.K. a P. , anebo kudy asi kamióny směr Liberec/Praha od Vys.Mýta pojedou ?
Re: Intenzita dopravy na R35
14% dopravy z D1 je cca 5 tis. aut - to skutečně není moc
pokud se dělá DÚR, tak se stavba dá stihnout začít do dvou let, pochopitelně v závislosti na sporech. Ale spíš bych viděl problém v minulosti - I/35 na úseku HK-SY je dlouhodobě nejhorší, resp. do dostavby D11 na HK nejhorší ...
pokud se dělá DÚR, tak se stavba dá stihnout začít do dvou let, pochopitelně v závislosti na sporech. Ale spíš bych viděl problém v minulosti - I/35 na úseku HK-SY je dlouhodobě nejhorší, resp. do dostavby D11 na HK nejhorší ...
Re: Intenzita dopravy na R35
DUR se dělá jen po Ostrov, dál zatím nic a pak 2x EIA.martini píše:Samozřejmě, ale víme všichni, že teprve probíhá proces EIA, od Vysokého Mýta dále, dělá se DÚR po Vysoké Mýto. Tyto procesy samozřejmě urychlit moc nelze, odvolávky různých o.s. a tak dále
Jakmile toto bude, stavět se už začne max. dva roky poté.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Intenzita dopravy na R35
3 pruhy u prahy nejsou tak akutní i když by se mi líbily, problém je především v napojení na další komunikace a způsob tohoto napojení.
ta dálnice defacto nikam nevede, dnes z ní 70% aut pokračuje na Štěrboholskou radiálu a težko se jim bude jednou vysvětlovat, že na D5 je to "vrchem" blíž
jakmile dojde k připojení "něčeho" z R35 u Opatovic na D11, tak se trasa stane ještě oblíbenější a dnešní pondělní kolony na 4km budou stát až k exitu Jirny, kde se rozdělí mezi starou 11 a případný pokus o průjezd na I/12
protože propojení s I/37 nastane dřív než okruh Prahy
ta dálnice defacto nikam nevede, dnes z ní 70% aut pokračuje na Štěrboholskou radiálu a težko se jim bude jednou vysvětlovat, že na D5 je to "vrchem" blíž
jakmile dojde k připojení "něčeho" z R35 u Opatovic na D11, tak se trasa stane ještě oblíbenější a dnešní pondělní kolony na 4km budou stát až k exitu Jirny, kde se rozdělí mezi starou 11 a případný pokus o průjezd na I/12
protože propojení s I/37 nastane dřív než okruh Prahy
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Intenzita dopravy na R35
Jednoduše, pokud centrum bude ucpane a vrch nebude, tak je to pro většinu jasná volba.Mike píše:... a težko se jim bude jednou vysvětlovat, že na D5 je to "vrchem" blíž ...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Intenzita dopravy na R35
Tím bych si nebyl zas tak jist, záleží na důležitosti a hlavně penězích - viz D1 kolem Přerova... Tam je DÚR už 5 let? Nevím přesně...Lenny píše:Jakmile toto bude, stavět se už začne max. dva roky poté.
Re: Intenzita dopravy na R35
0136 - 05/06
0137 - 01/08
musíme být optimisti, jinak by to bylo špatné;)
0137 - 01/08
musíme být optimisti, jinak by to bylo špatné;)
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)