MÚK D35 x R44 u Mohelnice
Re: MÚK R35 x R44 u Mohelnice
Ta dnešní není zcela ideální z funkčního hlediska. Přeložka I/35 s unikovou zonou se může vybudovat dopředu bez R35.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: MÚK R35 x R44 u Mohelnice
A tato varianta: http://mapy.cz/s/4Vkw taky byla posuzována? Docela se mi líbí. Je jednoduchá a nevyžaduje změnu několika křižovatek a zároveň nechává prostor pro rozvoj Podolí. Jediná změna by musela nastat na těchto místech: http://mapy.cz/s/4VkY
A: vybudovat vysoké protihlukové stěny nebo častečně zakrýt vozovku
B: vybudovat vysoké protihlukové stěny nebo častečně zakrýt vozovku
C: zrušení křižovatky a místní silnici vést do Libivá
Další darianta je, že se na A: zruší křižovatka a na C: vznikne nová z důvodu zklidnění centra.
A: vybudovat vysoké protihlukové stěny nebo častečně zakrýt vozovku
B: vybudovat vysoké protihlukové stěny nebo častečně zakrýt vozovku
C: zrušení křižovatky a místní silnici vést do Libivá
Další darianta je, že se na A: zruší křižovatka a na C: vznikne nová z důvodu zklidnění centra.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: MÚK R35 x R44 u Mohelnice
Ne neposuzovala se v procesu EIA, jestli někdy dříve, tak to by chtělo se podívat do studii od Valbeku z 90. let.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: MÚK R35 x R44 u Mohelnice
Flaky:
Řekl bych, že se to neposuzuje kvůli alešovu mostu (podle mě nejproblemavějšímu místu na silnici v Mohel i když ta křižovatka u tebe C je dost problematická nejvíc prý smrtelných nehod tak se nediv že to chtějí vymyslet jinak...). Mohelnice se chce odstřelit tento obchvat a víc se rozšířit i na druhou stranu než kde je momentálně...
+ bys musel rozšířit silnici Mohelnice k libivá tam vede jen jedno pruhová od bodu C a tím máš stejně 2 sjezdy...
Myslím si tohle Pag3man
Řekl bych, že se to neposuzuje kvůli alešovu mostu (podle mě nejproblemavějšímu místu na silnici v Mohel i když ta křižovatka u tebe C je dost problematická nejvíc prý smrtelných nehod tak se nediv že to chtějí vymyslet jinak...). Mohelnice se chce odstřelit tento obchvat a víc se rozšířit i na druhou stranu než kde je momentálně...
+ bys musel rozšířit silnici Mohelnice k libivá tam vede jen jedno pruhová od bodu C a tím máš stejně 2 sjezdy...
Myslím si tohle Pag3man
Re: MÚK R35 x R44 u Mohelnice
Do vesnice Libivá by vedla nová silnice. Křížení, které tam je nyní by se zrušilo a nahradilo by se to novou MÚK. Ulice Třebovská by nebyla napojena na R35, protože po dobudování R35 dojde k přeznačení silnice z I na II kategorii.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: MÚK R35 x R44 u Mohelnice
Já to bohužel vidím stejně, možná ještě pesimističtěji ... a tak by mě zajímalo, jestli je úplně utopické realizovat tuto MUK a s tím ochvat Libivé, R35 vyvést z Mohelnice a MUK napojit na stávající I35 na Mohelničáku. Tohle by přece mohlo několik let vydržet, než se ze západu dotáhne R35Mario píše: Nevím, kde ..... přišel na to, že se od 2014 začne stavět i od Mohelnice? Na tento úsek myslím ani není ještě hotová E.I.A., kde pak máme územní rozhodnutí, výkupy, stavební povolení... Podívejte se na jiné stavby, kdy se začne stavět... Od Mohelnice bych to tak viděl nejdřív na rok 2020 a ještě se štěstím... Konkrétně, úsek Opatovice - Ostrov, E.I.A. vydána v roce 2006. Po šesti letech (kdy slyšíme jaká je to priorita) máme teprve územní rozhodnutí, začne se nejdříve stavět za 2 roky, takže 2014 - což je 8 let od vydání. A to nesmí být problémy s výkupy a stavebním povolením.... Tak jsem teda zvědav, zda se u Mohelnice ve 2014 začne taky
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
Re: MÚK R35 x R44 u Mohelnice
Letos přeřešení dopravního uzlu v okolí Mohelnice, včetně napojení na I/44. Bude sloužit jako podklad pro dokončení EIA na celý úsek, kde MŽP vrátilo dokumentaci EIA k dopracování mimo jiné s tímto požadavkem.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: MÚK R35 x R44 u Mohelnice
Vzhledem k tomu, že
je to docela nadějné - díkMario píše:Takže když jsem psal, že bude po Ostrov se štěstím hotovo ve 2020, asi jsem měl pravdu... Sakra
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI