D35 Staré Město - Mohelnice
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Samozřejmě ...
já to myslel tak, že (velmi potřebná) přeložka I44 u Libivé je argumentem pro realizaci úseku D35 u Mohelnice - třebas jen v nějakém omezeném provedení vzhledem ke stavu jeho přípravy
já to myslel tak, že (velmi potřebná) přeložka I44 u Libivé je argumentem pro realizaci úseku D35 u Mohelnice - třebas jen v nějakém omezeném provedení vzhledem ke stavu jeho přípravy
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Nebojte, jak se otevře průjezd mezi Hradcem a Pardubicemi (tedy úsek Opatovice-Časy, případně ještě Časy-Ostrov) tak uvidíte ty nárůsty na D11 a D35.
Uvědomte si, že je dost tras pro které je to tady o dost kratší, ale radši to objedou. Nejšílenší co vím že dost lidí jezdí je Prostějov-Liberec (po D1 přes Brno a Prahu).
Zvýšení provozu pak zatlačí na Vysoké Mýto a Litomyšl a jak dokončí tyto dvě města tak to bude lukrativní i pro spoj Ostrava-Olomouc-Praha (místo průjezdu po D1 přes Brno) a to se bavím i při neexistenci diskutovaného úseku Staré Město - Mohelnice
Uvědomte si, že je dost tras pro které je to tady o dost kratší, ale radši to objedou. Nejšílenší co vím že dost lidí jezdí je Prostějov-Liberec (po D1 přes Brno a Prahu).
Zvýšení provozu pak zatlačí na Vysoké Mýto a Litomyšl a jak dokončí tyto dvě města tak to bude lukrativní i pro spoj Ostrava-Olomouc-Praha (místo průjezdu po D1 přes Brno) a to se bavím i při neexistenci diskutovaného úseku Staré Město - Mohelnice
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Já nevím, co ještě víc může tlačit na Vysoké Mýto a Litomyšl, než aktuálně značně tragický stav na celém úseku Litomyšl - HK. Až z toho bude definitivně parkoviště?
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Nic na ně nezatlačí, ten příběh je stále stejný.
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Multi myslím si, že ttc to vyjádřil velmi dobře. Dva další nově otevřené úseky přivedou hoooodně nového provozu. Nota bene, jízda po "staré" 35 z Hradce směr Olomouc mi přijde nejhorší /nejhůře průjezdná z hlediska předjíždění + délky obcí = 50 km/h/ právě plus mínus po to Vysoké Mýto. Pak mi subjektivně přijde silnice podstatně lepší, umožňující mi výrazně vyšší průměrnou rychlost. Nemluvím o tunelu Hřebeč a sjezdu k Třebové či Mohelničáku. Ale jinak mi to fakt (subjektivně) slušně "odsejpá"...
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Cítím to, kote, podobně.
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Já na I/35 HK-Mohelnice už rezignoval, mimo jiné i z hlediska obavy o bezpečnost rodiny, to co vyvádí někteří řidiči je neskutečné, dvakrát jsme se mohli stát účastníky vážných nehod.
Cestu Praha-Město Albrechtice jedeme přes Týniště, Pastviny, a Jeseník. Kupodivu je to i kratší aji rychlejší.
Až se dostaví D35 do Holic, pojedu na Čestice.
Cestu Praha-Město Albrechtice jedeme přes Týniště, Pastviny, a Jeseník. Kupodivu je to i kratší aji rychlejší.
Až se dostaví D35 do Holic, pojedu na Čestice.
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Ono to, co tady velice přesně v úvodu příspěvku nastínil ttc (dramatický nárůst provozu na zbytku I/35 po otevření D35 do Ostrova), se může projevit ještě velice negativně a úplně opačně. Jestli si toto zavčasu uvědomí i v tom Litomyšli a VM, můžu ještě nějakým způsobem (třeba přes toho zemského zmetka), na dlouho bloknout i tu stavbu z Opatovic do Ostrova. Paranoik to může v rozkladu zdůvodnit jako nezodpovědné přivedení další tranzitní dopravy pod okna ubohým obyvatelům Litomyšle, VM a dalších obcí na trase (už jich tam pak moc není), a té havěti co tam v té trase jistě je! Když je tak přírodně cenný ten úsek D1 kolem Přerova (ani ve snu by mě to nenapadlo, že na těch odkalištích a ve stínu komínů Prechezy něco významného může žít), co pak bude žít za endemity v nivě Labe??? Myslel jsem si naivně, že ta D35 do Ostrova je už po Paranoikovi, a má tu anabázi už za sebou, ale ona je ještě před Paranoikem, takže na 100% je stavbou na dlouho stejně utrum, protože on se ozve, na to vemte jed. Je to tak významná stavba, že si nenechá ujít příležitost, tady může nas.at fakt dost lidí.... A o to mu jde...
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Praha - M. Albrechtice jde jet kratší, rychlejší a pohodlnější cestou:kyk píše:Já na I/35 HK-Mohelnice už rezignoval, mimo jiné i z hlediska obavy o bezpečnost rodiny, to co vyvádí někteří řidiči je neskutečné, dvakrát jsme se mohli stát účastníky vážných nehod.
Cestu Praha-Město Albrechtice jedeme přes Týniště, Pastviny, a Jeseník. Kupodivu je to i kratší aji rychlejší.
Až se dostaví D35 do Holic, pojedu na Čestice.
Praha - HK - Náchod - Klodzko - Nysa - Prudnik - Bartulky - Albrechtice
Navíc obchvat Nysy bude v říjnu hotový a obchvat Klodzka v říjnu příštího roku.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
ono s tím tlakem je to všelijaké
vzpomeňme Chlumec, kde proti dálnici nikdo neprotestoval, spíše naopak a co jim to bylo platné...
jinak jsem měl asi minule smůlu ( ale štěstí, že jsem jel správným autem ), protože nejhorší provoz byl Litomyšl - Svitavy, způsobený hasičskou cisternou jedoucí kontinuálně 70kmh...
vzpomeňme Chlumec, kde proti dálnici nikdo neprotestoval, spíše naopak a co jim to bylo platné...
jinak jsem měl asi minule smůlu ( ale štěstí, že jsem jel správným autem ), protože nejhorší provoz byl Litomyšl - Svitavy, způsobený hasičskou cisternou jedoucí kontinuálně 70kmh...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 5.5.2017 21:40:03
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Díval jsem do mapové aplikace ŘSD a je zajímavé, že úsek Opatovec-Staré Město končí před MÚK (Staré Město-východ (D43) a následující úsek Staré Město-Mohelnice začíná za touto MÚK. Samotnou MÚK neřeší ani jeden z těch úseků.
V letáku 1. úseku je napsáno: Konec úseku je 490 metrů před MÚK Staré Město-východ, která je součástí následné stavby D35 Staré Město–Maletín.
V letáku 2. úseku je: Začátek navržené trasy silnice je umístěn za mimoúrovňovou křižovatkou Staré Město, kde navazuje na předchozí úsek dálnice D35 Ostrov–Staré Město.
V letáku 1. úseku je napsáno: Konec úseku je 490 metrů před MÚK Staré Město-východ, která je součástí následné stavby D35 Staré Město–Maletín.
V letáku 2. úseku je: Začátek navržené trasy silnice je umístěn za mimoúrovňovou křižovatkou Staré Město, kde navazuje na předchozí úsek dálnice D35 Ostrov–Staré Město.
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Někde se to tu už psalo, že by tato část měla být řešena v rámci provizorního připojení D35 na původní silnici I/35 v trase dálnice D43 a to jako 1/2 dálničního profilu. Tudíž to nebude asi pod D35, ale pod D43, ale na ty ještě letáky nejsou
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Mělo by to být tohle pokud se nepletu leták jsme k tomu nenašel ale tady by mohli být taky mapové podklady
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PAK755
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PAK755
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
To provizorní napojení mi přijde trošku divoké, to místo mi pro normální křižovatku nepřijde zrovna vhodné. V popisu je na I/35 uvedena jen rekonstrukce povrchu v délce 550m, čili ani žádné rozšíření stávající I/35. Ne že bych chtěl všude kruhové objezdy, ale zrovna tady by měl smysl. Pro směr OL-HK bypass, takže by měl být provoz ve směru HK-OL taky plynulý. Chápu, že to je provizorium. Ale vzhledem k tomu, že se tato varianta zvažuje, podle mě vše nasvědčuje tomu, že to je řešení, které za mnoho a mnoho let bude na mnoho a mnoho let.
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Takže minimálně sedm let čekání. Ještě že to je priorita, jinak nevím, nevím....
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
6 let se dělá aktualizace EIA a ještě se ani nerozhodlo o definitivním vedením trasy u MÚK Maletín, úplná senzace.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Taky jsem se na to díval a popravdě tomu moc nerozumím, proč to trvá tak dlouho. Asi na to nikdo netlačí.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
A teď si vemte, jak spousta "odborníků řidičů" pořád mele to samé, že se měla D1 opravit až po dokončení D35. To už by bylo lepší jezdit po poli
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Hlavně přeceňují podíl dopravy na D1, která by použila D35. U kamionů změna nenastane a u osobáků minimálně.
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
A to čerpáte odkud? To co jede z Prahy na Ostravu se přesune na D11. Je to blíž, nepojede se kolem Brna ... a mám takový pocit, že to nastane už ve chvíli kdy bude dálnice za Litomyšlí.
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Nastane to ve chvíli, kdy se to časově vyplatí. A to včetně toho do jaké části Prahy dotyčný pojede.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
To ano, kilometrově to je a bude i po dokončení D35 tak nějak nastejno s D1, protože ta se zase zkrátí přes Přerov. Ovšem nyní je trasa přes Mohelnici o hodinu delší. Každopádně nakonec budou obě trasy časově i kilometrově +/- vyrovnané, což je dobře kvůli zátěži a ještě se zátěž rozdělí jak naznačil Lenny podle toho odkud kamiony na Ostravu přes Prahu pojedou.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Mezi trasou po D46 a po D1 přes Přerov není kilometrově rozdíl. Severní trasa po D35 je kratší už dnes přes Hradec, s přímou dálnicí bude ještě kratší.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
podle mě se část tranzitu na D35 přesune po dokončení Opatovice - Ostrov, jelikož průjezd HK je pro lidi, co to tam neznají strašák, takhle se situace změní a po dokončení D35 za Litomyšl to už bude i časově snad lepší než po D1
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...