a navíc loni dokončili docela velkou rekonstrukci povrchu cesty přes mohelničák, tak si to musíme užítMartin z Ostravy píše:To je pár měsíců v roce, a když je jó kalamita tak stojí i D1, stejně tak by stála D35, protože vede celkem vysoko. Pro osobáky je ten úsek v pohodě, jsou tam stoupáky, je kde předjíždět, je to celkem rychlé ....
D35 Staré Město - Mohelnice
Re: R35 Opatovice – Ostrov
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R35 Opatovice – Ostrov
Myslím, že minimálně ještě jednu výměnu si užijeme.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R35 Opatovice – Ostrov
Myslíš, že to nebude stát do 15 let?
Rozhodně bych neočekával, že doprava z R35 bude provizorně vedena přes Moravskou Třebovou, která by takovou situaci nepobrala. Nejspíš dojde k využití tělesa budoucí R43 v polovičním profilu.
Rozhodně bych neočekával, že doprava z R35 bude provizorně vedena přes Moravskou Třebovou, která by takovou situaci nepobrala. Nejspíš dojde k využití tělesa budoucí R43 v polovičním profilu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R35 Opatovice – Ostrov
Nevím, kde autor článku přišel na to, že se současně začne stavět i od Mohelnice? Na tento úsek myslím ani není ještě hotová E.I.A., kde pak máme územní rozhodnutí, výkupy, stavební povolení... Podívejte se na jiné stavby, kdy se začne stavět... Od Mohelnice bych to tak viděl nejdřív na rok 2020 a ještě se štěstím... Konkrétně, úsek Opatovice - Ostrov, E.I.A. vydána v roce 2006. Po šesti letech (kdy slyšíme jaká je to priorita) máme teprve územní rozhodnutí, začne se nejdříve stavět za 2 roky, takže 2014 - což je 8 let od vydání. A to nesmí být problémy s výkupy a stavebním povolením.... Tak jsem teda zvědav, zda se u Mohelnice ve 2014 začne takybumbik píše:....doufám, že se dočkáme v roce 2014 stavby R35 - Opatovice - Ostrov a nejlíp (ikdyž s ohledem na stav přípravy tomu nevěřím ani trošku) úseku Mohelnice - Staré Město .....
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
tak bylo údajně vydáno stanovisko a zpracovává se investiční záměr viz. nový leták
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/43E7 ... elnice.pdf
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/43E7 ... elnice.pdf
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Vydané stanovisko mimo jiné znamená, že je už vybrána varianta u Maletína?
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
díval jsem se na portál cenie a stanovisko tam zatím uvedeno není ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Na tom letáku vidím, že se přestaví na dvourpuh starý úsek přes Mohelnici. Asi jedno z mála míst, které se nenechá v původním stavu.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Dobrý den,bumbik píše:tak bylo údajně vydáno stanovisko a zpracovává se investiční záměr viz. nový leták
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/43E7 ... elnice.pdf
podle rok starý komunikace s ŘSD tak EIA přepracované by mělo být někdy na konci tohoto roku...
Ale tuhle informaci berte prosím s velkou rezervou už je to nějaký pátek starý...
Pag3man
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Tak takhle vypadá příprava části stavby, která má "prioritu", v podání ŘSD.
http://sumpersky.denik.cz/zpravy_region ... 51107.html
http://sumpersky.denik.cz/zpravy_region ... 51107.html
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
No jestli je aktuální, tak bych řekl, že to jsou borci. Mají tam termín dokončení EIA v r. 2015 s doprovodným textem " ... ŘSD v současné době zajišťuje doplnění dokumentace EIA v uvedeném úseku..... "
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Kuba píše:Tak takhle vypadá příprava části stavby, která má "prioritu", v podání ŘSD.
http://sumpersky.denik.cz/zpravy_region ... 51107.html
Tak lepší teď, aby se to řešilo s tím, že to stejně všechny EIA znovu udělat kvůli EU... pokud jsem to pochytil dobře... a Pokud by nebyli 2 sjezdy pro Mohelnici a udělání komunikací správně tak by Mohelnice byla dosti mrtvá...
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Za tu EIA nemůže žádná EU ale čistě naše liknavost. Vědělo se o tom dost dlouho.
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Cena za zachování MÚK Mohelnice-jih je vedení přidatných pruhů na samostatném tělese v délce cca 1500 m, úplně nesmyslně. Jen, aby byla dodržena norma.
- Přílohy
-
- Mohelnice-jih.png (201.79 KiB) Zobrazeno 16518 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Na to je snad možné udělat výjimku, nějaký extra provoz v MÚK Mohelnice-jih asi nebude.
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Jirko uděláš vyjímku u Mohelnice a hned se ozvou NEJEN Českých Budějic. Vyjímky opravdu nebrat !
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Chvíli mi trvalo, než jsem se zorientoval... Nicméně mě napadá dotaz: toto by se mělo dát řešit v rámci normy kolektorovým pásem, ne? Na D1 u múk Trnávka a múk Lipník/B se to řešilo právě tak. Nebo i to je řešení mimo normu?
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Spojit MÚK Mohelnice-jih s MÚK Mohelnice-sever (I/44) kolektorem vychází na 2,5 km.michal píše:Chvíli mi trvalo, než jsem se zorientoval... Nicméně mě napadá dotaz: toto by se mělo dát řešit v rámci normy kolektorovým pásem, ne? Na D1 u múk Trnávka a múk Lipník/B se to řešilo právě tak. Nebo i to je řešení mimo normu?
Jenže o výjimku se bude muset žádat, dle výše uvedené situace nevychází vzdálenost od MÚK Loštice, která činí jen 2,0 km, dle normy má být 4,0 km.
Jako nejlevnější řešení z hlediska stavebních nákladů mi vychází nestavět MÚK Mohelnice-jih, neboť od MÚK Mohelnice-jih vede podél D35 přeložka silnice II/444 k I/35 a ta je dále napojena do MÚK Mohelnice-sever. Jako druhé nejlevnější řešení je dle mě zachování současné MÚK Mohelnice-jih ve směru od a do Olomouce s nutnou výjimkou z normy.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Vzdálenost exitů dle normy je zastaralé dogma.
Na posouzení ekonomické výhodnosti normu nepotřebuji. Technické parametry provozu jsou dávno jinde než jak je stavěná norma.
Je to stejná situace jako u žel. přejezdů. Stále technologie na úrovni 70 let. Vlak stojí ve stanici půl kiláku od přejezdu a už to bliká atd..
Na posouzení ekonomické výhodnosti normu nepotřebuji. Technické parametry provozu jsou dávno jinde než jak je stavěná norma.
Je to stejná situace jako u žel. přejezdů. Stále technologie na úrovni 70 let. Vlak stojí ve stanici půl kiláku od přejezdu a už to bliká atd..
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Aha, takže je to celé na prd, protože se o výjimku musí žádat tak nebo tak...
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Ideální řešení je stavět všechny MÚK na všechny směry a povolit výjimku z normy. Ostatně čerstvá novela vyhlášky č. 104/1997 už to stavebnímu úřadu výslovně umožňuje.
Re: D35 Staré Město - Mohelnice
Jako zarytý optimista tipuji zahájení tohoto prioritního úseku v roce 2027.