D35 Staré Město - Mohelnice
D35 Staré Město - Mohelnice
30. 12. 2011 byla zveřejněna dokumentace EIA na tento úsek po neskutečně dlouhých 3,5 letech.
viz http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=MZP162
viz http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=MZP162
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Konečně, to to trvalo... Teď ještě vytvořit efektní tlak na zpracovatele posudku poté co samozřejmě uplyne lhůta pro podání vyjádření k této přepracované dokumentaci.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Tak zpracovatel posudku je omezen dobou danou zákonem, tuším 90 dnů na to má, pokud to není zvlášt komplikovaný případ, to může požádat o prodloužení o dalších 90 dnů.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R35 - Aktuální stav
Stavba silnice R35, která spojí Pardubický kraj a Moravu, se přiblížila
Rostislav Hányš 6. ledna 2012 15:12
Výstavba pro Pardubický kraj stěžejního úseku silnice R35 je na dosah. S rozhodnutím k jeho první osmnáctikilometrové části, která má kraj propojit s Moravou, přijde zanedlouho ministerstvo. Záleží na výsledku studie, která zhodnotí vliv stavby na životní prostředí.
Zdroj: http://pardubice.idnes.cz/stavba-silnic ... zpravy_mav
Rostislav Hányš 6. ledna 2012 15:12
Výstavba pro Pardubický kraj stěžejního úseku silnice R35 je na dosah. S rozhodnutím k jeho první osmnáctikilometrové části, která má kraj propojit s Moravou, přijde zanedlouho ministerstvo. Záleží na výsledku studie, která zhodnotí vliv stavby na životní prostředí.
Zdroj: http://pardubice.idnes.cz/stavba-silnic ... zpravy_mav
Re: R35 - Aktuální stav
Má vůbec ten úsek smysl bez úseku navazujícího ???
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Jistě že má, ale navazující úsek je v přípravě o něco dále, už má posudek.
A jak se píše zanedlouho přijde MŽP s rozhodnutím, tak stanovisko bude nejdříve v červnu, což slovo zanedlouho nenaplňuje.
A jak se píše zanedlouho přijde MŽP s rozhodnutím, tak stanovisko bude nejdříve v červnu, což slovo zanedlouho nenaplňuje.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R35 - Aktuální stav
A pokuď jsem pochopil ten článe, tak by se stavělo z východu na západ, a ne jak bylo plánováno ze západu na východ, pak by všechny useky by mohli být postaveny zhruba stejně ne?bhs píše:Má vůbec ten úsek smysl bez úseku navazujícího ???
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
já pochopil ten článek tak, že nejprve 2014 opatovice časy časy ostrov a následně po dokončení přípravy mohelnice staré město možná dokonce taky 2014, pokud by byly peníze a samozřejmě finishována příprava a v podstatě potom v těsném závěsu začne poslední úsek staré město - mohelnice - ale uvidíme, jak to nakonec bude, pokud naše státní kasa nebude mít peníze na kofinancování, tak je to stejně pase .. jsem zvědavý, jak to v tom roce 2020 nakonec s R35 bude
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
To je velmi dobrá zpráva. Vytváří se tak asi reálný předpoklad pro dokončení rozumného napojení I44 na R35, není to již v nekonečnuLenny píše:Jistě že má, ale navazující úsek je v přípravě o něco dále, už má posudek.....
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Budování důležité dopravní tepny, která spojí východ a západ republiky, dost možná začne od východu i od západu.
Z toho článku
Tak tak z toho jsem to pochopil, že to chtějí postavit od zapadu k vychodu usek mohelnice- maletín (coz je olomoucký kraj), ale pravda je, že o zbytku maletín staré město se tam nebaví i když EIA je společná, a jinak máš asi pravdu, že se to bude stavět obojí až v 2014, nybrž pro tento rok "Cílem pro letošek pro pardubické silničáře je, aby připravili dokumentaci pro stavební povolení a začalo se s výkupy pozemků od Opatovic po Ostrov, tedy před Vysoké Mýto,"
Z toho článku taky
Z toho článku
Tak tak z toho jsem to pochopil, že to chtějí postavit od zapadu k vychodu usek mohelnice- maletín (coz je olomoucký kraj), ale pravda je, že o zbytku maletín staré město se tam nebaví i když EIA je společná, a jinak máš asi pravdu, že se to bude stavět obojí až v 2014, nybrž pro tento rok "Cílem pro letošek pro pardubické silničáře je, aby připravili dokumentaci pro stavební povolení a začalo se s výkupy pozemků od Opatovic po Ostrov, tedy před Vysoké Mýto,"
Z toho článku taky
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Zajímalo by mě jak by se řešilo napojení na současnou I/35, předpokládám, že polovičním profilem budoucí R43? Říkal jsem si, že začínat od východu je zbytečné, ale provoz na tomto úseku a hlavně v zimě mě utvrzuje, že je to dobrý nápad. Stará I/35 bude po dostavbě R35 standardně převedena na silnici druhé třídy? Pokud ano, tak to pro kraj to bude vzhledem k délce a dimenzování komunikace poměrně velká zátěž při opravách a rekonstrukcích.
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Není někde podélný profil (v EIA jsem jej nenašel) a srovnání s I/35.Lenny píše:30. 12. 2011 byla zveřejněna dokumentace EIA na tento úsek po neskutečně dlouhých 3,5 letech.
viz http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=MZP162
Taky mne zaujala úprava I/35 šikanou v místě zpomalovacího pásu před Mohelnicí.
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Mrkni sem http://www.r35.eu/mapy, ale nevím jestli tam je spravně zakreslená R35.dvs píše:Není někde podélný profil (v EIA jsem jej nenašel) a srovnání s I/35.Lenny píše:30. 12. 2011 byla zveřejněna dokumentace EIA na tento úsek po neskutečně dlouhých 3,5 letech.
viz http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=MZP162
Taky mne zaujala úprava I/35 šikanou v místě zpomalovacího pásu před Mohelnicí.
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Mrknul jsem tam, ale tam jsou jenom mapy. Podélný profil je výškové vedení trasy, většinou to v EIA bývá (např, to vypadá takto u I/38 Moravské Budějovice). Dalo by se z toho vyčíst, zda to bude meší sešup k Mohelnici než dnes.Pag3man píše:Mrkni sem http://www.r35.eu/mapy, ale nevím jestli tam je spravně zakreslená R35.
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Tak to promiňdvs píše:Mrknul jsem tam, ale tam jsou jenom mapy. Podélný profil je výškové vedení trasy, většinou to v EIA bývá (např, to vypadá takto u I/38 Moravské Budějovice). Dalo by se z toho vyčíst, zda to bude meší sešup k Mohelnici než dnes.Pag3man píše:Mrkni sem http://www.r35.eu/mapy, ale nevím jestli tam je spravně zakreslená R35.
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Podélňák bohužel nemám, nicméně 4,5% by mělo být dle normy dodrženo. Kolik má Mohelničák teď z hlavy nevím.dvs píše:Dalo by se z toho vyčíst, zda to bude meší sešup k Mohelnici než dnes.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Stoupací pruh a stoupání 4 nebo 4,5 %.
Nouzový pruh vznikne na dnešní I/35 před Podolím, trasa silnice I/35 se odkloní vlevo a nově povede přeložkou kolem statku, co je v Podolí. Postavit by to mohli již dnes, a pomohlo by to víc než ten dnešní nefunkční nouzový pruh.
Nouzový pruh vznikne na dnešní I/35 před Podolím, trasa silnice I/35 se odkloní vlevo a nově povede přeložkou kolem statku, co je v Podolí. Postavit by to mohli již dnes, a pomohlo by to víc než ten dnešní nefunkční nouzový pruh.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Dokumentace vrácena k přepracování. Docent rozšiřuje svoji působnost, aspoň tak mi to přijde... Ale dokumentace nebyla vrácena kvůli němu, ale kvůli závažným připomínkám zpracovatele posudku.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Jedná se již o opakované vrácení, byť první na doporučení zpracovatele posudku. Docent a Děti Země tam mají neuvěřitelná stanoviska v těch vyjádřeních k dokumentaci, ty největší nesmysly však naštěstí nejsou v požadavcích na dopracování zahrnuty.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Lenny, tak to mělo být hotovo už před lety, jen jsem proti, aby provoz z I35 byl protažen zase do města, na most a poté dolů na stávající R35,která v pokračování se bude stavět. Tak vyústění I35 bude velice náročné. Namísto toho se I35 měla provést souběžně s trasou R35 směrem jako na Olomouc a napojit pomocí kruhové křižovatky za přispění stávajícího podjezdu a k němu vybudovaného druhého.Přitom kruhová křižovatka(MÚK) BY BYLA pod STÁVAJÍCÍ R 35 Tím by byl odveden provoz-stávající-z Mohelničáku a bezpečně; také aby provoz zbytečně nezatěžoval město.
Re: R35 Staré Město - Mohelnice
Protože znám okolí Mohelnice, Podolí a R35 lépe, než při letmém průjezdu vozem, připomínám zimní "pojízdná parkoviště" v obou směrech na I35 ve chvílích sněhových jazyků.Snad by se mělo pokračovat navázáním z R35 až ke Starému Městu, aby nedocházelo k takovým excesům-např v roce 2000 tři kamiony v Mohelnici, těžké havárie.
Provedení nového a smysluplného bezpečnostního pruhu by se mělo začít.Pokračování I35 vlevo od tohoto retardéru podél stávající R35 až k Horním Válcům. Provoz by nemusel být veden téměř až do města, tak jak bylo navrhováno.
Co se týká "sdešupu"(DVS) ten by se příliš nezměnil-Bohužel.
Provedení nového a smysluplného bezpečnostního pruhu by se mělo začít.Pokračování I35 vlevo od tohoto retardéru podél stávající R35 až k Horním Válcům. Provoz by nemusel být veden téměř až do města, tak jak bylo navrhováno.
Co se týká "sdešupu"(DVS) ten by se příliš nezměnil-Bohužel.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R35 Opatovice – Ostrov
Od Mohelnice po Litomyšl je to v poho, tam to nehoří. Je třeba postavit hlavně obchvaty Vys. Mýta a Litomyšle a Opatovice- Ostrov, takže vlastně víc jak polovinu. Každopádně je třeba jít ze západu na východ.bumbik píše:jj a je to nejlepší dnešní zpráva ... stejně jako konec prohibice tak doufám, že se dočkáme v roce 2014 stavby R35 - Opatovice - Ostrov a nejlíp (ikdyž s ohledem na stav přípravy tomu nevěřím ani trošku) úseku Mohelnice - Staré Město ... to by se D1 ulevilo velmi výrazně ... a i kamioňákům v zimě, když by nejezdili přes mohelničák ... a to nemluvě o lidech v Mohelnici ale aby to nebyly jen novinářské kecy a skutek utek ... na to si budeme muset počkat
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R35 Opatovice – Ostrov
no myslím, že jízda do mohelničáku je hrůza, takže bych naopak řekl, že tam to hoří dost hlavně pro kamiony v zimě ... ikdyž je to vedeno mimo obce no ... obchvat vysokého mýta (Ostrov - Cerekvice nad Loučnou) a obchvat Litomyšle (Cerekvice - Janov) jsou určitě třeba - ale nejvíc hoří úsek opatovice - časy kvůli ne/jízdě přes HK snad se v roce 2014 konečně kopne - smutné by bylo, kdyby pak rozpočet SFDI v části "nově zahajované akce" měl jen "-" pomlčku jakože nic ... že nejsou prachy
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: R35 Opatovice – Ostrov
No me by hlavne zajimalo jak to chtej od ty Mohelnice stavet. Kdyz se na to tak podivam, tak jakakoliv jina varianta, nez stavet cely usek Mohelnice-Lacnov najednou (cca 35km), bude stat celkem za prd.
Postavit postupne usek Mohelnice-St. Mesto (a pak dale) mi moc nedava smysl ... to by se asi Moravsko Trebovsti zblaznili, kdyby jim R35 koncila u II/368 a na I/35 by se jelo pres M.Trebovou
A vzhledem k tomu, ze stavajici trasa I/35 v tomto useku je mimo obce, tak by se to nemuselo ani dopravne vyplatit (hlavne kamionum, ktery jedou tak ci tak 90-100). Jedine, ze osobaky po R35 a pres M. Trebovou a nakladaky pekne porad po I/35
Me proste prijde nejlepsi stavet ten cca 35km usek cely naraz ... a asi jako posledni ... ale to je asi nerealny.
EDIT: A nebo, ze by rovnou postavili i ten kousek R43 mezi I/35 a R35 ... a mohlo by se vesele stavet od vychodu i od zapadu ... utopie
Postavit postupne usek Mohelnice-St. Mesto (a pak dale) mi moc nedava smysl ... to by se asi Moravsko Trebovsti zblaznili, kdyby jim R35 koncila u II/368 a na I/35 by se jelo pres M.Trebovou
A vzhledem k tomu, ze stavajici trasa I/35 v tomto useku je mimo obce, tak by se to nemuselo ani dopravne vyplatit (hlavne kamionum, ktery jedou tak ci tak 90-100). Jedine, ze osobaky po R35 a pres M. Trebovou a nakladaky pekne porad po I/35
Me proste prijde nejlepsi stavet ten cca 35km usek cely naraz ... a asi jako posledni ... ale to je asi nerealny.
EDIT: A nebo, ze by rovnou postavili i ten kousek R43 mezi I/35 a R35 ... a mohlo by se vesele stavet od vychodu i od zapadu ... utopie
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R35 Opatovice – Ostrov
To je pár měsíců v roce, a když je jó kalamita tak stojí i D1, stejně tak by stála D35, protože vede celkem vysoko. Pro osobáky je ten úsek v pohodě, jsou tam stoupáky, je kde předjíždět, je to celkem rychlé.
Nevím, kolikrát si tam jel, ale v Litomyšli si "za chvíli" a z ní do Hradce, to pak trvá "věčnost", určitě to bude změřitelné.
R43 nikdy nebude, takže bych ji ani neřešil. Možná, že se postaví půlprofil jako přivaděč, ale to by byla i tak dost drahá sranda.
Ale problém toho východního úseku, je právě v tom, že se musí stavět jako celek, nejde, respektive jednoduše nejde, zprovozňovat po částech. To může být na druhou stranu i výhodou, že se to postaví naráz a ne jako obvyklý salám.
Kamionům se D35 určitě vyplatí, už jen kvůli terénnímu profilu => menší spotřeba paliva, otázka jestli to zase nezabije delší vzdálenost, nevím, určitě to bude v EIA.
Nevím, kolikrát si tam jel, ale v Litomyšli si "za chvíli" a z ní do Hradce, to pak trvá "věčnost", určitě to bude změřitelné.
R43 nikdy nebude, takže bych ji ani neřešil. Možná, že se postaví půlprofil jako přivaděč, ale to by byla i tak dost drahá sranda.
Ale problém toho východního úseku, je právě v tom, že se musí stavět jako celek, nejde, respektive jednoduše nejde, zprovozňovat po částech. To může být na druhou stranu i výhodou, že se to postaví naráz a ne jako obvyklý salám.
Kamionům se D35 určitě vyplatí, už jen kvůli terénnímu profilu => menší spotřeba paliva, otázka jestli to zase nezabije delší vzdálenost, nevím, určitě to bude v EIA.
R48 -> D48 se podařilo!