A máme tu zdá se nový trend, podané nabídky do tendrů zveřejňují sami uchazeči (alespoň jeden teda ):
Metrostav Infrastructure píše:Podali jsme nejvýhodnější nabídku na rekonstrukci dálnice D35 u Lipníka nad Bečvou v km 288,7 – 292,8 vpravo
Jedná se především o výměnu stávajícího cementobetonového dálničního krytu za novou betonovou vozovku – tedy práce, za kterými stojí naši profesionálové a aktuálně je provádíme pro investora ŘSD ČR například při modernizaci dálnice D1 u Ostrovačic na Brněnsku a u Velkého Beranova na Jihlavsku. Investorovi ŘSD ČR jsme nabídli jak nejlevnější cenu - 188 mil. Kč, tak i nejrychlejší čas výstavby - pouhých 10 týdnů! #kvalitne #rychle #efektivne
Na zahájení stavby se již těší týmy vedené Ing. Capilem a Ing. Růžičkou, které mají za sebou mnohaleté zkušenosti z největších a nejnáročnějších dálničních staveb v ČR, čítající rovněž několik modernizací dálnice D1 a extrémně náročnou výstavbu nedaleké dálnice D48 u Rychaltic, kterou jsme zprovoznili v loňském roce. #ceskafirma #knowhow #milujemenasipraci #metrostavinfrastructure
Dle zveřejněný výše nabídek na TA to ale bylo hodně těsné, druhá nabídka za stejnou dobu je jen o cca 150 tis. dražší...
Výsledek bude zajímavý i tím, že se bude jednat o jeden z prvních úseků, kde u nás bude ve středovém pásu asfalt a na něm betonové svodidlo, aby se eliminovaly uzavírky na omezování dopravy pro sekání trávy.
hh: díky za super zprávu, slyšel jsem to v rádiu, že se ta oprava má zahájit ... akorát mě zajímá, to je ta poslední chybějící oprava na úseku Lipník - Ol, která chybí k dokonalosti? dlouho jsem tam nejel, tak nemám povědomí o tom, jestli je ještě nějaký úsek zralý na generální opravu, nebo jen tento? díky moc
Martine D1 u Mořic říkáš "za pár let" čili to je na dlouho a navíc se to určitě bude dělat po polovinách, čili když budou dělat povrch v jednom směru, pojede se v druhém a tam je tak malý provoz, že pokud se to stihne do zprovoznění 0136, což asi stihne, tak tam ani žádné kolony či potíže neočekávám ... PS: snad se brzy dočkáme kompletně OK stavu D35, už je na čase
Úplně je vidím, že si tu opravdu D1 nechají hezky až na dobu po zprovoznění 0136. sorry za OT.
Jinak u Kocourovce by to opravit chtělo, nicméně tady ta zmíněná oprava byla určitě potřebnější, co si tak vybavuji.
Tak to ale reálně dopadne. Teď je ten povrch, laickým okem a běžnou jízdou "ještě dobrý", navíc se bude další 2-3 roky šetřit. Takže pojede nová výstavba, snad včetně 0136 a za 5-6 let, se to CB definitivně rozsype, to už tam ale nebude 15-16 tis./24h jako teď, ale 25 tis./24h a to už 1+1, ani 2+1 nedá, takže zpátky na D46/S46, která ale taky nebude v kdovíjak top stavu.
Martine jsi nositelem velmi špatných zpráv ... vidím to na dost velkou ostudu ŘSD ... nicméně do té doby to chce aspoň udělat ty opravy u Kocourovce atd. aby aspoň D35 byla připravena na postupný nárůst provozu v souvislosti s přebíráním intenzit z D1 v závislosti na postupném uvádění jednotlivých nových úseků do provozu ...
hh píše:Výsledek bude zajímavý i tím, že se bude jednat o jeden z prvních úseků, kde u nás bude ve středovém pásu asfalt a na něm betonové svodidlo, aby se eliminovaly uzavírky na omezování dopravy pro sekání trávy.
Zajímavé!
Mám k tomu pár dotazů.
Bude to betonové svodidlo formou litého betonu (nebo jak to popsat), stejně jako je to na D11 Praha - Jirny? (i když asi ne, že, pod tím vylévaným betonovým svodidlem asi nemůže být asfalt...)
Je to tedy jen kvůli omezení počtu uzávěr LJP a s tím spojených omezení z důvodu ohrožení pracovníků SSÚD?
Poslední dotaz. Plánuje se to postupně zavádět i jinde?
Na betonové svodidlo bych se vyprdl a radši stavěl SDP široké 10-12 metrů a měl tam jen trávu a sekal to samochodnou sekačkou bez omezení provozu. A ty metry v SDP se taky vždycky hodí, to už taky víme.
Asi v září by měla začít další oprava:
D11 Oprava vozovky v km 76,4 - 88,3 P+L a oprava D35 v km 126–129.
Projekt řeší opravu obrusné vrstvy asfaltové vozovky obou jízdních pásů dálnice D11 a D35 v úseku
od km 75,969 do km 88,300 dálnice D11 resp. od km 126,000 do km 129,000 dálnice D35.
S opravou jízdních pásů dálnice D11 a D35 souvisí i oprava křižovatkových větví Exitu 76, Exitu 84,
MÚK Opatovice a odpočívky Osice v km 81,000.
Celková délka opravovaného úseku dálnice D11 činí 12361 m. Řešený úsek začíná v prostoru Exitu
76 u Dobřenic. Na rozhraní cementobetonové a asfaltové vozovky v km 75,969 LJP a v km 76,015
PJP. Do km 76,425 je oprava obrusné vrstvy vynecháno, protože se zde nachází cementobetonová
vozovka. Od km 80,144 do km 88,168 je oprava vozovky z této stavby vyjmuta, protože je součástí
jiné investice opravy mostu D11-090.
Celková délka opravovaného úseku dálnice D35 činí 2890 m pro LJP a 2968 m pro PJP. Řešený
úsek začíná v prostoru Exitu 84 dálnice D11 u Sedlice v km 126,000 kde navazuje na křižovatkové
větve (SO 104 Exit 84) a končí v prostoru MÚK Opatovice v km 129,000, kde dochází k rozpletu na
křižovatkové větve (SO 105 MÚK Opatovice).
V pátek 7. října skončila oprava vozovky dálnice D35.
Název: oprava D35 v km 126-129
Rekonstrukce části dálnice D11 a D35 v místě, kde se potkávají, tedy nedaleko Sedlic u Hradce Králové zahrnovala obnovu 11,9 km dálnice D11 a 3,8 km dálnice D35.