Šířka pozemku pod dálnicí v průchodu CHKO má od 35m, ale i 46m. Navíc cca uprostřed je MÚK Mladeč, která má připojovací pruhy. Ta šířka mne samotného překvapila a to tam není žádný vysoký násep.mapman píše:Ach jo, to jsou zase spekulace Modernizace D1 se dělá jen na SP proto, že je liniově ve stávajících pozemcích a rozšíření se dělá zpravidla v rámci stávajícího tělesa dálnice. To u D35 nejde, protože je příliš úzká a dostatečné rozšíření často není kam provést. Je to stará 22,5ka bez jakékoliv rezervy směrem ven. Prostě jakákoliv změna šířkového uspořádání u D35 vyvolá potřebu územka a výkupů sousedních pozemků...
Těch míst, kde to je úzké ani není moc. I tam to je cca 28m. Spíš se někde narazí na nevykoupené pozemky.
Já teda nevidím moc velký rozdíl proti té D1. Podle mne není pravda, že každá změna šířkového uspořádání vyvolá potřebu územka a výkupy pozemků.