D35 opravy
Re: D35 opravy
10 týdnů. Kritéria byla cena 70 % a doba 30 %
Výsledné pořadí:
1. Eurovia CS - 103 mil. Kč - 10 týdnů
2. Strabag - 93 mil. Kč - 22 týdnů
3. Swietelsky + Metrostav - 95 mil. Kč - 22 týdnů
4. Skanska - 100 mil. Kč - 21 týdnů
5. M-Silnice - 111 mil. Kč - 16 týdnů
6. Alpine Bau CZ - 105 mil. Kč - 20 týdnů
7. Porr - 102 mil. Kč - 29 týdnů
Výsledné pořadí:
1. Eurovia CS - 103 mil. Kč - 10 týdnů
2. Strabag - 93 mil. Kč - 22 týdnů
3. Swietelsky + Metrostav - 95 mil. Kč - 22 týdnů
4. Skanska - 100 mil. Kč - 21 týdnů
5. M-Silnice - 111 mil. Kč - 16 týdnů
6. Alpine Bau CZ - 105 mil. Kč - 20 týdnů
7. Porr - 102 mil. Kč - 29 týdnů
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D35 opravy
Ale to je SAKRA ROZDÍL v délce opravy. Téměř jedna ku třem !!!
Re: D35 opravy
To je 5 týdnů na jednu polovinu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D35 opravy
To je CB? Jak dlouho bude tvrdnout?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D35 opravy
Je to na náspu, zlobilo to, bude tam asfalt - bude navazovat na asf.větve D1. Dál na Olomouc už bude beton, D1 taky beton.
Re: D35 opravy
Povrch v SDP zarovnán, montují se nové svodidla ...
Re: D35 opravy
Tak na rekonstruované části okolo KM 292 se již odstraňuje povrch vlevo, a na části KM 282 se již pokládá obrusná vrstva .....
D35 opravy
Opravy D35 - KM 292.8 - 294.9
Původní povrch levé strany komplet odstraněn, pracuje se na pokladní vrstvě. Na začátku úseku směr Olomouc je již naváže štérk ....
Původní povrch levé strany komplet odstraněn, pracuje se na pokladní vrstvě. Na začátku úseku směr Olomouc je již naváže štérk ....
Re: D35 opravy
Na části okolo KM 282 se již lajnuje VDZ ….
Re: D35 opravy
Na části KM 292 je již ve spodní části hotová pokladní štěrková vrstva, na části KM 282 již je VDZ, nyní se montují vnější svodidla .....
Re: D35 opravy
pěkné záběry z opravy D35 u Přáslavic
https://www.youtube.com/watch?v=4kErVmiJ474
https://www.youtube.com/watch?v=4kErVmiJ474
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: D35 opravy
Na části okolo KM 282 se již jezdí po nové pravé straně s omezením v levém pruhu. Nyní e pracuje v SDP, montují se nová svodidla … ale zase ty párátka jako na úseku č. 18 D1 ...
Re: D35 opravy
Rekonstrukce okolo KM 282 je HOTOVO ….
Re: D35 opravy
Opravy D35 - KM 292.8 - 294.9
Levé strana hotova, došlo už i k převedení dopravy, na pravé straně se odstraňuje původní povrch.
Myslel jsem, že v této fází začnou i práce na větvi křižovatky D1 x D35 směr Olomouc-Lipník, ale podle všeho to bude později ...
Levé strana hotova, došlo už i k převedení dopravy, na pravé straně se odstraňuje původní povrch.
Myslel jsem, že v této fází začnou i práce na větvi křižovatky D1 x D35 směr Olomouc-Lipník, ale podle všeho to bude později ...
Re: D35 opravy
Opravy D35 - KM 292.8 - 294.9
Na pravé straně původní povrch, až na malou část na konci úseku odtěžen .....
Na pravé straně původní povrch, až na malou část na konci úseku odtěžen .....
Re: D35 opravy
Na opravě u Lipníka jsem si všiml jedné věci - před rekonstrukcí byl ve směru na Olomouc "stoupací" pruh řešen tak, že jako třetí byl "přidán" levý - rychlý pruh a pravý zůstával jako průběžný (bylo, či je to tak i na D5 v úseku Plzeň - Rozvadov). Kamiony tak na vrcholu stoupání zůstávaly v průběžném pruhu a zařadit se musely naopak vozidla z pruhu nejvíce vlevo, který na kopci končil... Nyní po opravě je zde "namalovaná" dřívější a u nás obvyklejší koncepce s klasickým stoupacím pruhem vpravo, ze kterého je nutno na kopci "přejet" do průběžného pruhu. Přitom se při budování tohoto úseku (a dříve u D5) ze strany ŘSD tvrdilo, že se koncepce s přidáním pruhu vlevo, místo vpravo bude uplatňovat i při reko všech současných úseků dálnic, u nových úseků nemluvě. Došlo tedy k nějaké změně této vize a návratu původního sysému, nebo je to zde jen místní výjimka??? Je fakt, že i na D1 zůstává i po reko původní stav...
Re: D35 opravy
U nových staveb se třetí pruh přidává vlevo a vpravo zůstavá odstavný. U rekonstrukcí, kde odstavný pruh chybí, zůstává vpravo kvůli údržbě a bezpečnosti. Na D1 se tam ještě doplňují nouzové zálivy. Do pruhu přidaného vpravo totiž nemusí všichni ale jen pomalá doprava a tím se snižuje riziko nárazu do vozidla nebo vozíku údržby nebo jiného stojícího vozidla v takovém místě.
Re: D35 opravy
A proč se to tedy na D35 předělalo "z levého na pravý", když už to tam bylo podle nového pravidla???
Re: D35 opravy
Protože tam chybí odstavný pruh a dosavadní řešení neodpovídá ani jednomu ze dvou výše popsaných, tj. buď přidaný vlevo a odstavný, nebo přidaný vpravo bez odstavného...
Re: D35 opravy
Řešení na D5 a D35 byl paskvil. Stavebně to bylo postavené na pruh pro pomalá vozidla vpravo, fyzicky nalajnováno na klasický třetí pruh vlevo. Jak by to mělo správně vypadat můžeme vidět na D48, I/35 nebo D0. Za mě jedině dobře, že se to změní...
Re: D35 opravy
Pánové, děkuji za objasnění, teď tomu již rozumím. Prostě by v tom pravém taky mohli lítat divočáci plnou rychlostí (pokud se tam nepoplazí přeložený kamion), aniž by tam byl ten odstavný, což jsme pak v situaci, jako třeba na D46, kde ty odstavné taky nejsou... U D48 se jistě myslí ten kopec mezi FM a ČT, u I/35 Turnov - Liberec??? Nějak si to teď nevybavuju...
Re: D35 opravy
I/35 stoupání u Paceřic, stoupání u Žďárku, stoupání za Doubí. Dle mne byl problém v tom, že spáry na deskách vedly jinak než dopravní značení.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D35 opravy
No jo, ale teď by problém nebyl, místo CB je tam AB, tudíž spáry žádné...