Možná, kdyby jste si dal tu práci a nastudoval si, co se kolem obchvatů a dálnice dělo, tak byste nemusel mít takovéto otázky. Co prováděl Pardubický kraj apod. Proč se připravoval obchvat VM v dvoupruhu a pro se nakonec od toho upustilo. Ale to je práce, že.Aram96 píše:[Já vím, že jsme se o tom už bavili. Také jsme se víceméně shodli, že ty roky v letáku jsou tím pádem v 90% pro srandu králíkům, když si je posouvají jak chtějí (čti, každý rok o rok ), ale popravdě jsem chtěl slyšet od Sosy, jak tím pádem obhájí to co napsal. Že to možná teď vypadá, že to začne zároveň, ale v reálu klidně ne. Reál v současnosti vypadá tak, že i kdyby mohlo, tak je stejně v plánu asi trochu čekat... Další věc, která je na D35 hrozně zajímavá, že obchvaty jsou v přípravě méně daleko, než právě rozestavěné úseky. To mi nejde trochu do hlavy, když se to kouskovalo kvůli obchvatům (podle toho jak to vypadá) tak proč obchvaty nejsou napřed, čistě zdržováním to rozhodně není. Na druhou stranu dává smysl etapizace většího "úseku" po Svitavy, pak po D43 a pak až ten kus do Mohelnice. Sice to v současnosti kvůli absenci D43 trochu ztrácí smysl, ale rozumím tomu.
Nějak nechápu, proč bych měl ohajovat co jsem napsal? Pokud berete údaje v letáku za směrodatné, tak chápu vaše rozhořčení, ale to se už tady snažili někteří vysvětlit a pokud to že to jsou ty nejbližší možné termíny, kdy by se to za ideálních podmínek dalo stihnout, nechápete, tak už je to jen váš problém. Jak je v poslední době vidět, už ani zahájení prací nemusí znamenat nějaký pevný termín dokončení.