D35 Janov - Opatovec
Re: D35 Janov - Opatovec
Novinky z přípravy: https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/d ... zpravy_mvo
Re: D35 Janov - Opatovec
No, plán je hodně ambiciosní ! Vykoupeno jen 20% pozemků a chtějí do roka začít. To jsem opravdu zvědav...
Re: D35 Janov - Opatovec
Přece máme liniový zákon a teď se to zde rozjede jak v Polsku.
Re: D35 Janov - Opatovec
Nemyslim, ze by v tomto useku mely byt problemy s vykupy pozemku. Par poli podel soucasne silnice...
Re: D35 Janov - Opatovec
Nejsem pesimista, ale stačí jeden jedinec, který bude mít pocit, že má oprávněné nároky a stát mu dostatečně nenaslouchá.
Re: D35 Janov - Opatovec
Přesně tak Greyfine ! Jako příklad si můžeme vzít judříka na D11. Chlap s právním vzděláním, letitý soudce, který už jen ze smyslu svého povolání vykládá a uplatňuje právní řád, najednou chce cenu, která se mu líbí a nikoliv cenu za metr 2, na kterou má zákonný nárok. To hlava nebere ! A vymýšlí nesmyslné konstrukce. Klidně se poblíž může objevit nová selka, či judříček. O "zelené" svoloči nemluvě ! Nic není zcela jasné, bohužel...
Re: D35 Janov - Opatovec
Co s turistama ? Zakazat !
https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/d ... zpravy_skn
https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/d ... zpravy_skn
Re: D35 Janov - Opatovec
Vydána změna ÚR na PHS a dva mosty.
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D35 Janov - Opatovec
S tou turistickou značkou to je jen novinářské haló. Nikdo na žádnou stezku nezapomněl, ale přece se nemůže pro každou cestičku stavět lávka. I když po ní vede značená stezka. Něco jiného je polní nebo lesní cesta, ale v tomto případě vede z lesa cestička. A přesně jak autor v článku píše, stejně se turisté musí po silnici vracet až k benzínce, kde se dostanou dál. Takže nově prostě půjdou dál už podél lesa a přes dálnici se dostanou po novém nadjezdu pro II/635. Ano, trošku si zajdou, cca 200 m, ale věřím, že brzy vznikne zkratka lesem a turistická značka se narovná.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: D35 Janov - Opatovec
Díky Honey za objasnění. Jako obvykle novinář hledá negativa a nafukuje příběh co to dá...
Re: D35 Janov - Opatovec
No, ale měla by tam být dodatečně vyprojektované stezka na těch cca 250 metrů k novému mostu. Protože tam jinak cesta nevede a přes pole , které může být rozbahněné, se nechodí dobře a trasu tam samozřejmě vést nelze.
https://mapy.cz/s/melodokago
jenže je problém, že s tím ÚR nepočítá. Takže bude asi oříšek, jak to právně udělat, vykoupit a zaplatit ....
https://mapy.cz/s/melodokago
jenže je problém, že s tím ÚR nepočítá. Takže bude asi oříšek, jak to právně udělat, vykoupit a zaplatit ....
Takže v tomhle případě podle mě novináři křivdíte, protože je opravdu s podivem, že na tohle někdo při projektování zapomněl nebo to ignoroval.kot píše:Díky Honey za objasnění. Jako obvykle novinář hledá negativa a nafukuje příběh co to dá...
Re: D35 Janov - Opatovec
A ono se to musí dělat v rámci ÚR D35? Nemůže se z toho udělat samostatná stavba, aby to dálnici nezdržovalo? Jo a mimochodem, to mi chcete říct, že ta komunikace, co je ve vizualizaci, je jen lidová tvořivost zpracovatele vizualizace a že tam nic takového v plánu ve skutečnosti není?
- Přílohy
-
- gajer.jpg (145.75 KiB) Zobrazeno 5713 x
Re: D35 Janov - Opatovec
Já reaguji na článek, kde se tvrdí, že ŘSD tam nic takového nemá a jeho představitelé nevěděli nic. Tedy že tam cesta není.michal píše:Jo a mimochodem, to mi chcete říct, že ta komunikace, co je ve vizualizaci, je jen lidová tvořivost zpracovatele vizualizace a že tam nic takového v plánu ve skutečnosti není?
Takže když zjistíte opak, tak to lze podat i slušně a nekonfliktně. Pak bych vám za tu informaci rád poděkoval.
Vezměte si příklad ze mě. V tématu pražské mosty kdosi tvrdil, že v Troji a Nymburce mají lávku delší než V Holešovicích. Já jsem suše odpověděl, že ty délky menší nejsou a uvedl délky .... Tedy bez jakýchkoliv jedovatostí a invektiv. Lze to přece i slušně.
Re: D35 Janov - Opatovec
Téměř všude, kde dálnice rozdělí pole, vznikají souběžné komunikace pro obsluhu pozemků.
Jsem zděšen, že tohle ihned jako odpověď nezaznělo buď od někoho z ŘSD, ale hlavně od projektantů, kteří "by asi měli vědět", že tam obslužka je a turistickou stezku lze vést po ní .. Článek je docela blábol s hroznou snahou o senzaci.
Jsem zděšen, že tohle ihned jako odpověď nezaznělo buď od někoho z ŘSD, ale hlavně od projektantů, kteří "by asi měli vědět", že tam obslužka je a turistickou stezku lze vést po ní .. Článek je docela blábol s hroznou snahou o senzaci.
Re: D35 Janov - Opatovec
Buď je článek úplná dezinterpretace nebo nevím ..,. je to celý divný, aby nevěděli, že je tam most a polní či lesní cesta je na něj svedená. Zas tolik věcí co by mohly zajímat veřejnost kolem té stavby není, takže přijít na projednání jako zástupce investora a nevědět tohle ? To vypadá krajně nepravděpodobně.
Re: D35 Janov - Opatovec
Nereagoval jsem na Vás, to bylo vyřčeno do pléna.Lynx píše:Já reaguji na článek, kde se tvrdí, že ŘSD tam nic takového nemá a jeho představitelé nevěděli nic. Tedy že tam cesta není.michal píše:Jo a mimochodem, to mi chcete říct, že ta komunikace, co je ve vizualizaci, je jen lidová tvořivost zpracovatele vizualizace a že tam nic takového v plánu ve skutečnosti není?
Takže když zjistíte opak, tak to lze podat i slušně a nekonfliktně. Pak bych vám za tu informaci rád poděkoval.
Vezměte si příklad ze mě. V tématu pražské mosty kdosi tvrdil, že v Troji a Nymburce mají lávku delší než V Holešovicích. Já jsem suše odpověděl, že ty délky menší nejsou a uvedl délky .... Tedy bez jakýchkoliv jedovatostí a invektiv. Lze to přece i slušně.
Re: D35 Janov - Opatovec
No pokud článek vznikal na základě letáku, tak to to možné je. V letáku to totiž (vzhledem k měřítku) samozřejmě není. Ale ještě nikdo nepotvrdil, že ta vizualizace je správně. Byť bych to předpokládal.Lynx píše:Buď je článek úplná dezinterpretace nebo nevím ..,. je to celý divný, aby nevěděli, že je tam most a polní či lesní cesta je na něj svedená. Zas tolik věcí co by mohly zajímat veřejnost kolem té stavby není, takže přijít na projednání jako zástupce investora a nevědět tohle ? To vypadá krajně nepravděpodobně.
Re: D35 Janov - Opatovec
Podle DSP vizualizace platí. Objekt SO 08-161: polní cesta vpravo v km 72,113-73,000
- Přílohy
-
- DSP SUDOP D35 Janov - Opatovec.PNG (544.17 KiB) Zobrazeno 5544 x
Re: D35 Janov - Opatovec
Jirka L: Díky moc! Celý problém tedy dle mého názoru nemusí řešit ani projektant, ani ŘSD. Postačí KČT a trocha bílé a žluté
Re: D35 Janov - Opatovec
Přesně tak.
Re: D35 Janov - Opatovec
Nový leták = Dne 15. 7. 2021 bylo vypsáno výběrové řízení na zpracování ZAV.
Re: D35 Janov - Opatovec
VŘ na stavbu železničního mostu - termín pro podání nabídek je 23.9.
V rámci stavby dojde k vybudování železničního mostu na trati Brno-Česká Třebová v žkm 233,0, dále k výstavbě objektů provizorních a definitivních objektů železničního svršku a spodku, nástupiště železniční zastávky Svitavy-Lačnov, úpravám trakčního vedení, silových kabelů, zabezpečovacího zařízení, sdělovacích kabelů, osvětlení zastávky.
SO 08-230 Železniční most žkm 233,017 přes D35
Nová mostní konstrukce je tvořena jednopolovou ocelovou celosvařovanou konstrukcí Langerovým trámem (tuhý trám vyztužený netuhým obloukem). Teoretické rozpětí hlavních nosníků bude činit 46,2 m. Kolej bude na mostním objektu uložena v kolejovém loži. V novém stavu jsou navrženy nové tížné železobetonové mostní opěry O 01 a O 02, se zavěšenými rovnoběžnými křídly. Most bude budován v definitivní poloze. Před výstavbou mostu bude provedena jednokolejná provizorní přeložka železniční trati (SO 661, 662), aby mohla být splněna podmínka zachování provozu na železniční trati po dobu výstavby mostu alespoň po jedné koleji.
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... 3pRoPmsFtU
V rámci stavby dojde k vybudování železničního mostu na trati Brno-Česká Třebová v žkm 233,0, dále k výstavbě objektů provizorních a definitivních objektů železničního svršku a spodku, nástupiště železniční zastávky Svitavy-Lačnov, úpravám trakčního vedení, silových kabelů, zabezpečovacího zařízení, sdělovacích kabelů, osvětlení zastávky.
SO 08-230 Železniční most žkm 233,017 přes D35
Nová mostní konstrukce je tvořena jednopolovou ocelovou celosvařovanou konstrukcí Langerovým trámem (tuhý trám vyztužený netuhým obloukem). Teoretické rozpětí hlavních nosníků bude činit 46,2 m. Kolej bude na mostním objektu uložena v kolejovém loži. V novém stavu jsou navrženy nové tížné železobetonové mostní opěry O 01 a O 02, se zavěšenými rovnoběžnými křídly. Most bude budován v definitivní poloze. Před výstavbou mostu bude provedena jednokolejná provizorní přeložka železniční trati (SO 661, 662), aby mohla být splněna podmínka zachování provozu na železniční trati po dobu výstavby mostu alespoň po jedné koleji.
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... 3pRoPmsFtU
Re: D35 Janov - Opatovec
Tak to vypadá, že se ledy hýbají i v létě. Super ! Jsem zvědav na počet posunů...
Re: D35 Janov - Opatovec
K tomu jak jsme tady spekulovali o způsobu výstavby železničního mostu: PDPS předpokládá provizorní přeložku v 1. traťové koleji na rychlost 60 km/h.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: D35 Janov - Opatovec
U jednoho železničního mostu snad nebude počet posunů moc velký, ale také jsem zvědav. No, ale pokud chce řsd stihnout poklep na celém úseku ještě v příštím roce, tak už by bylo dobré vypsat VŘ i na celou stavbu. V poslední době ty VŘ moc nejdou a tak by nebylo od věci si s nimi pospíšit.