Neviděl bych to tak černě. Samozřejmě ty mosty pro okresky na jihozápad a severovýchod od té MÚK se měly samozřejmě postavit s rezervou na dvoupruhové odpojení/připojení (a ano, to dvoupruhové řešení se mělo postavit rovnou). Pod ten mostek mezi Sedlicemi a Krásnicí se single připojováky v budoucnu vlezou a těch několik set metrů mezi tím mostkem a MÚK pak můžou být dvoupruhové.Honey72 píše:Když už jsme u těch křižovatek, stejně si myslím, že MÚK Sedlice D11/D35 je dost poddimenzovaná. Nyní to stačí, nic tam nejezdí, ale až bude D11 dostavěna do Hradce a až se D35 postaví do Ostrova, začne po ní proudit dost velký provoz a to jeden poměrně krátký odbočovací pruh, prudké oblouky ramp, a bez kolektorů nebudou moc příjemné. A až se sem jednou přesune doprava Praha-Ostrava, bude se křižovatka muset určitě přestavět. Chápu, že se původně jednalo jen o křížení dálnice s rychlostní silnicí, ale snad to bylo vyprojektováno jen jako dočasné řešení s možným rozšířením.
Úprava je to ze stavebního hlediska triviální (což je bohužel i rozšíření Štěrboholské mezi JS a Průmyslovou na 3+3 a stejně to pořád není).