Otázkou bude i to, kudy potom půjde hlavní zátěž: možná to bude směr Praha - Olomouc. Pokud by jednou došlo k úpravě MÚK Sedlice podle toho, tak by možná stálo za úvahu i přečíslování (BTW, nemyslím si, že se Mike spletl s křížením D11xD43
), např. takto: D35 od MÚK Sedlice na východ by byla D11, D48 by byla také D11, Palačovská spojka by byla jen I/57(SMV), I/11 na východ od dnešní D48 se má stejně sjednotit tuším na I/68(SMV) a nová čísla by se tak hledala jen pro I/35 z Valmezu na východ (pokud by vadilo mít dvě I/35 každou na druhém konci republiky) a samozřejmě pro dálnici od MÚK Sedlice do Polska (nabízí se D33). Problémem by zůstala lehce matoucí MÚK D11xI/11 u Českého Těšína (pochybuji, že by se Ostrava bez boje vzdala tradiční I/11), ale se stejnou věcí počítá i současné pojetí sítě u HK.