ttc píše:Aram96 píše:10% to není ani teď. 8000 jede od Svitav, z těch si tipnu, že tak třetina zůstane na původní I/43, zbytek na novou. Plus přibude hodně tranzitu po dostavbě D35+D11 k Polsku, navíc spojení Brna a Jeseníků (nepravidelná doprava, ale velká) se přesune také sem. Od Boskovic přibývá cca dalších 8000 vozidel, takže v tuto chvíli je to polovina aut, která by jela celou trasu a doprava od Blanska zůstává na stávající silnici, takže ta s tím nic neudělá. Doprava od Tišnova využije už opravdu jen ten jižní úsek či kousek D43 mezi MÚK s obchvatem Čebína a MÚK s jižním obchvatem Kuřimi. Ale celou trasu nebude projíždět 10%, tak 40-50
Myšlenka je tato
Dnes u globusu je cca 50 tis. nad Letovicemi 8 tis.
- Doprava z úseku od Boskovic poroste (výstavba+doplňování aut do rodin dojíždějících)
- V úseku Letovice-I/35 existuje i místní přeprava
- Dost dopravy končí v Brně
Můj tip je že po dokončení bude i v nejméně zatíženém úseku cca 15 tis. naopak u Brna klidně i 70 tis.
Ale celý úsek tj. D35-D1 pojede tak 5 tis. z toho těch 10% (a to zahrnuje i sever prahy či polsko o niž se tu mluví).
Ano souhlas, akorát jde o to, že právě ta doprava, která končí/začíná v Brně, začíná konkrétněji pod Brnem, resp. na jihu Brna, tudíž bude D43 využívatt až po D1. Jsou to veškeré kamiony a i OA, ono těch lidí, kteří jezdí ze Svitav či z Boskovic do kanclu do centra zase tak moc není
I když se jejich počet bude spíše zvyšovat, celková doprava se bude zvyšovat jednoznačně, o tom žádná.
Navíc jestli bude D43, tak se zase přesune nějaká část z vlaku na silnici ... Každopádně trend je jednoznačný.. více lidí bude pracovat v Brně, více lidí tam nebude bydlet, kvůli mnoha důvodům a více lidí bude mít auta a používat je.
I když tedy skupiny na spolujízdu zatím dle mého pohledu sílí, je to dáno opravdu tou strašnou I/43... co začal školní rok, tak nebyl všední den, že by to z Brna na Lipůvku ve špičce nestálo a nebylo zdržení alespoň 15 minut