Právě je 8.2.2023 21:14:33




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 544 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
 Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.) 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 493
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Honey72 píše:
Ty Drysice mají poměrně nezvykle provedené napojení. Jsem na to chvíli koukal, než mi to došlo, odkud je foceno. Líbí se mi.
Co je na tom nezvyklého? Podobných MÚK je hodně, ne?


18.10.2022 22:25:27
Profil
 

Příspěvky: 4474
Bydliště: Trutnov - 49 km od polské dálnice a 29 km od české, 17 km od rozestavěné polské.
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
To bych neřekl. U většiny MÚK následuje hned za zatáčkou větve připojovák/odpojovák. Teď tady vede nová větev kvůli starému pilíři nadjezdu ještě o pěkný kus dál souběžně s dálnicí.

_________________
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023


19.10.2022 6:52:38
Profil
 

Příspěvky: 6554
Bydliště: R43-D43-I/43-I/73-?-?
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
A tak by to mělo být všude, kde je velmi ostrá zatáčka. Nebo alespoň delší úsek připojováku a delší plnou čáru, než je umožněno zařazení. Není nic lepšího, než když to před vás pošle nějaký jouda jedoucí 50, protože “už přece mohl”.
Také se mi ta přestavba moc líbí, přesně kvůli tomuhle.


19.10.2022 7:42:51
Profil
 

Příspěvky: 377
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
RM TW:
ŘSD zahájilo výběrové řízení na zhotovitele stavby “D46 soubor staveb v km 0 - hranice kraje”. Předpokládaná hodnota zakázky je 571,411 mil. Kč bez DPH. Stavba zahrnuje mj. rekonstrukci D v km 0-4,2; nové napojení MÚK Vyškov, bezpečnostní zálivy, doplnění telematiky a novou PHS.


8.12.2022 9:36:09
Profil
 

Příspěvky: 6554
Bydliště: R43-D43-I/43-I/73-?-?
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Jen škoda, že to nepřišlo o 15 let dříve, za pár let SNAD přestane být D46 tak zatížená a my budeme modernizovat. :D


8.12.2022 10:17:06
Profil
 

Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Je moc dobře, že toto neodsunuli, narozdíl od MUK Prostějov sever, kde mi není jasný důvod odsunutí. Ten připojovací pruh na MUK Vyškov opravdu chybí, v tom ďolíčku najet na dálnici a rovnou do kopce je dost nebezpečné pro všechny. A taky konečně udělají nový povrch té nouzové přistávací letištní plochy. Tady bych si tipnul, že tento účel nebude zachován.


8.12.2022 10:25:16
Profil
Autor

Příspěvky: 10303
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
I po dostavbě D1 bude zde jezdit více aut než na leckterých jiných dálnicích. Proto si zaslouží přestavbu na kategorii D 25,5/130, tj. plnohodnotný čtyřpruh. Při tom by mohli upravit některé směrové a výškové oblouky.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


8.12.2022 14:57:45
Profil
Autor

Příspěvky: 6713
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Sám víš, že je to sci-fi. O tom by se dalo bavit, kdyby chyběly poslední dvě-tři stavby základní sítě, kolem Prahy a Brna byly 6pruhu a nebylo do čeho vrtnout.
Kolem Prostějova by to na D parametry chtělo úplně novou stopu.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


8.12.2022 15:00:08
Profil ICQ
 

Příspěvky: 6554
Bydliště: R43-D43-I/43-I/73-?-?
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Myslím, že zálivy jsou odpovídající a dostatečné řešení. Hlavní jsou však parametry MÚK (pruhy). D46 prostě nikdy nebude na 140/150 km/h, odstavný není IMHO potřeba. Zmizne odsud dost NA. Kdyby se měl přistavovat odstavný, tak to bych už přeložil i těch 15 km kolem Prostějova a zatáček v okolí, a to se nikdy nestane.
I přes vyšší provoz to po dostavbě D1 bude lokální "propojovací" dálnice, takovou funkci může s přehledem plnit 4-pruhová silnice první třídy se zálivy (=D46 :D ) Ale určitě bych tady dodělal oplocení. :jidlo:


8.12.2022 16:40:27
Profil
Autor

Příspěvky: 10303
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Myslím si, že při intenzitách 20 000 aut, co tam zbyde po zprovoznění D1 je více než na D3, D6, D7, D48 nebo D55, si to D46 rozhodně zaslouží.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


8.12.2022 20:37:38
Profil
 

Příspěvky: 407
Bydliště: Vratimov
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Lenny píše:
Myslím si, že při intenzitách 20 000 aut, co tam zbyde po zprovoznění D1 je více než na D3, D6, D7, D48 nebo D55, si to D46 rozhodně zaslouží.

A neklesnou intenzity částečným a později úplným zprovozněním D35?


9.12.2022 8:30:50
Profil
 

Příspěvky: 8539
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Pokud se budou jednou opravdu prodávat pouze EV, tak určitě ...To přijdou k duhu slova "klasika" Paroubka : kdo z vás na to má ? :lol:


9.12.2022 10:35:50
Profil
 

Příspěvky: 6554
Bydliště: R43-D43-I/43-I/73-?-?
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
davidb píše:
Lenny píše:
Myslím si, že při intenzitách 20 000 aut, co tam zbyde po zprovoznění D1 je více než na D3, D6, D7, D48 nebo D55, si to D46 rozhodně zaslouží.

A neklesnou intenzity částečným a později úplným zprovozněním D35?

Propojení Olomouce, Prostějova, Vyškova a Brna vydá na těch 20 tisíc úplně vpohodě. I se započteným úbytkem díky D1 i D35. Navíc kompletní D35 bude spíše odebírat z D1, nikoli už z D46. Spojení Olomouc-Praha je lepší severem už dnes, tutově severem po zprovoznění Časy-Ostrov. ;) A to nemluvím o tom, co způsobí rozkopaná D1 u Brna, tam to bude na 10 let, bez nadsázky. Brnu se začne všechno vyhýbat jako čert kříži. :D

Lenny: zasloužení nezpochybňuju, nicméně se obávám, že když se spočítají "přínosy a náklady", jak máme v ČR přehnaně v lásce, tak to nikdy nevyjde. :? Ale, když budou zálivy a poctivé MÚK, tak to bude IMHO dostatečně bezpečné řešení. Tak jsem to myslel. Odstavný by prošel až jedině ve chvíli, kdy by tam byly takové intenzity, že by muselo být při opravách 2+2.


9.12.2022 17:12:57
Profil
 

Příspěvky: 28
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
davidb píše:
A neklesnou intenzity částečným a později úplným zprovozněním D35?

Úplné sprevádzkovanie D35 Vám tam zasa dotiahne časť vozidiel z I/43.


10.12.2022 17:27:37
Profil
 

Příspěvky: 8539
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
A na to se těšíme ! Víc vozidel na D než skrze obce....


10.12.2022 21:05:32
Profil
 

Příspěvky: 2119
Bydliště: Choceň
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Na webu ŘSD je předělaný leták k té soutěžené akci. Původně byl jen na MÚK Vyškov a nyní je doplněný o všechny ostatní části zakázky: https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :35:55.629


7.1.2023 12:53:18
Profil
Moderátor

Příspěvky: 1768
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Přímo na MÚK Vyškov chybí stále pozemky města Vyškov, povodí Moravy, SŽ a ÚZSVM, ale určitý posun se odehrál.

stav k 7.1.2023 (v plném rozlišení níže)
stav k 1.1.2022
stav k 25.12.2020
stav k 8.12.2019
stav k 29.12.2018

Příloha:
D46 MUK Vyskov 2023-01-07.jpg
D46 MUK Vyskov 2023-01-07.jpg [ 578.66 KiB | Zobrazeno 864 krát ]


7.1.2023 16:35:17
Profil
Moderátor

Příspěvky: 1768
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
U MÚK Držovice je jedinou změnou, že zmizela poznámka o exekuci u LV 354 (k.ú. Držovice na Moravě),
tzn. parc. č. 1038/9 a 1038/15 (možná ještě bude potřeba i 1038/31).

stav k 1.1.2022 a 7.1.2023 (v plném rozlišení zobrazeno níže)
stav k 8.12.2017 až 25.12.2020
stav k 8.1.2017
stav k 1.2.2015 a 6.12.2015

Příloha:
D46 MUK Drzovice 2022-01-01.jpg
D46 MUK Drzovice 2022-01-01.jpg [ 692.28 KiB | Zobrazeno 857 krát ]


7.1.2023 16:45:33
Profil
 

Příspěvky: 765
Příspěvek Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Aram96 píše:
Spojení Olomouc-Praha je lepší severem už dnes, tutově severem po zprovoznění Časy-Ostrov. ;)


Olomouc nemocnice - Praha Opatov:

varianta sever 2:41h 250km
varianta D1 2:21h 270km

Jak kdy a jak pro koho...

Diskuze o značení rychlosti u výjezdů přesunuta sem. Jirka L.


7.1.2023 18:48:55
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 544 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz