Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)

Vyškov – Olomouc
Odpovědět
ovak
Příspěvky: 20
Registrován: 9.9.2011 9:42:47

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od ovak »

pěkné fotky!
_jan91
Příspěvky: 974
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od _jan91 »

To zase zacli brzo...
Max
Příspěvky: 324
Registrován: 11.5.2010 18:21:38
Bydliště: Praha

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od Max »

U zakladu se obcas zacina takhle pozde, aby si to pak pres zimu sedlo ... ackoliv u zalozeni s pilotama to asi nebude hrat vyznamnou roli.
kot
Příspěvky: 10504
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od kot »

Hlavně že se VŮBEC začlo!! Když už ty peníze nejsou...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od Lenny »

Dnešní Brodek.
Přílohy
Brodek.jpg
Brodek.jpg (203.38 KiB) Zobrazeno 10550 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Seťa
Příspěvky: 1
Registrován: 8.2.2013 20:47:53

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od Seťa »

Tak nám začala rekonstrukce MÚK Brodek u Prostějova.... Právě se provádí výstavba základů rozšíření mostu R46 přes potok Broděnka a silnici III. třídy Brodek - Kobeřice, ke které jsou připojeny i větve MÚK. Po silnici je pod mostem provoz veden kyvadlově řízený semaforem. Nyní práce probíhají ve směru Brno - Olomouc. Na severní straně vrtná souprava hloubí jámy pro základové piloty, na jižní straně se již instaluje bednění a armuje mostní opěra. Rozšíření mostu bude v tomto případě sloužit pro odbočovací pruh od Brna do Brodku. Ze směru od Brna ale odbočuje v tomto MÚK z R 46 asi nejméně vozidel. Mělo se spíše začít v opačném směru, kde ve směru od Prostějova do Brodku je intenzita mnohem vyšší. Jezdím tudy také velmi často a je to opravdu o nervy, když se musí snížit v průběžném pruhu rychlost až na cca 50 km/h, aby se vůbec dalo odbočit a za vámi se valí mnohdy v obou pruzích auta 120 i více (i když je zde stovka)... Je to navíc v klesání...
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od balance »

Aktuální Brodek ...
Přílohy
Brodek_pic3.jpg
Brodek_pic3.jpg (102.41 KiB) Zobrazeno 10243 x
Brodek_pic2.jpg
Brodek_pic2.jpg (232.86 KiB) Zobrazeno 10243 x
Brodek_pic1.jpg
Brodek_pic1.jpg (159.7 KiB) Zobrazeno 10243 x
mbmat
Příspěvky: 1381
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od mbmat »

Ten přistavěný kus je nějak moc široký, nezdá se mi?
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od balance »

To je pata násypu ...
mbmat
Příspěvky: 1381
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od mbmat »

No ale stejně, na jeden odbočovací pruh je to podle mě široké.
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od siesa »

To je piprava na rozsireni na 3+3 v useku Prostejov-Vyskov :D :D :D
Jura_Favorit
Příspěvky: 87
Registrován: 25.9.2012 7:32:42
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od Jura_Favorit »

Je fajn vidět, že se tam něco děje, díky za fotky :ok:
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi)
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
FlakY`
Příspěvky: 1490
Registrován: 14.3.2009 21:34:15
Bydliště: F-M - Praha

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od FlakY` »

Ještě se počítá s úpravou křižovatky na 27km u Držovice, ale co dál, pokračuje příprava dalších křižovatek?
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od Lenny »

Dělají se DÚR na MÚK Prostějov-centrum a Olšany. Už chybí jen MÚK Drysice a po jedné větvi MÚK Vyškov a MÚK Prostějov-jih.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od Lenny »

V Brodku to vypadá jaksi obrovsky. Nový most má šířku prý 12,5 m, což je trochu více než je obvyklé pro odbočovací pruh. Jestli náhodou nebudou posouvat trasu východněji, stávající mosty spojí v jeden a dokreslí přídatné pruhy na levé polovině.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
the.klokan
Příspěvky: 238
Registrován: 23.6.2010 12:04:28

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od the.klokan »

Po dotazu na ŘSD Olomouc jsem se dozvěděl, že druhá půlka MUK Brodek se zatím nestaví, protože ještě nejsou vykpoupeny/vyvlastněny poslední pozemky, potřebné k výstavbě a tak zatím začali aspoň s pravou půlkou, která připravená byla.
Z dalších MUK má prý nejblíž k realizaci MUK Prostějov-jih (Žešov).
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od Lenny »

Neptal ses na to, proč je nový most tolik široký?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
expert
Příspěvky: 240
Registrován: 1.11.2012 9:18:18

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od expert »

Opravy MÚK Prostějov - jih? Tak to vypadá na zachování současného stavu. Tam bych čekal spíš jiné dvě varianty, a to buď komplexní řešení, tj. její přeložení http://portalup.glips.cz/uzemni_studie/II_150/text.pdf , nebo alespoň vybudování nájezdu směrem na olomouc.
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od balance »

Na "letišti" u VY něco vymýšlí s lanovými svodidly ... v celém úseku jsou rozestavěny směrové desky a JSDI píše "oprava svodidel".
V něděli už bylo na obou koncích část demontována.
Přílohy
R46_letiste VY_pic2.jpg
R46_letiste VY_pic2.jpg (45.56 KiB) Zobrazeno 9084 x
R46_letiste VY_pic1.jpg
R46_letiste VY_pic1.jpg (53.36 KiB) Zobrazeno 9084 x
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6841
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Jel jsem kolem dnes okolo 19h, a už zabírali z obou stran levý pruh, jsem zvědav co tam vymyslí.
R48 -> D48 se podařilo!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od Lenny »

Předmětem akce je vytvoření přejezdu mezi jízdními pásy rozdělením celistvého lanového svodidla na 3 části v km 1,460 a 4,120. Náklady jsou 3,2 milionů Kč a realizuje Znakom.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
bumbik
Příspěvky: 7956
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp

Příspěvek od bumbik »

bože oni řeší takové "voloviny" místo aby řešili ten otřesný drncající povrch ... z toho by mě šlak trefil ... ale tak pořád doufám, že na povrch taky dojde ... a ten přejezd SDP je tam tak nutný? ve kterém místě je nejbližší další přejezd? přijde mi to prostě zbytečné ... pokud nechtějí ten nový SDP použít právě pro rekonstrukci povrchu (2+1 na jedné polovině)
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Odpovědět

Zpět na „D46“