Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
To zase zacli brzo...
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
U zakladu se obcas zacina takhle pozde, aby si to pak pres zimu sedlo ... ackoliv u zalozeni s pilotama to asi nebude hrat vyznamnou roli.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Hlavně že se VŮBEC začlo!! Když už ty peníze nejsou...
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Dnešní Brodek.
- Přílohy
-
- Brodek.jpg (203.38 KiB) Zobrazeno 10550 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Tak nám začala rekonstrukce MÚK Brodek u Prostějova.... Právě se provádí výstavba základů rozšíření mostu R46 přes potok Broděnka a silnici III. třídy Brodek - Kobeřice, ke které jsou připojeny i větve MÚK. Po silnici je pod mostem provoz veden kyvadlově řízený semaforem. Nyní práce probíhají ve směru Brno - Olomouc. Na severní straně vrtná souprava hloubí jámy pro základové piloty, na jižní straně se již instaluje bednění a armuje mostní opěra. Rozšíření mostu bude v tomto případě sloužit pro odbočovací pruh od Brna do Brodku. Ze směru od Brna ale odbočuje v tomto MÚK z R 46 asi nejméně vozidel. Mělo se spíše začít v opačném směru, kde ve směru od Prostějova do Brodku je intenzita mnohem vyšší. Jezdím tudy také velmi často a je to opravdu o nervy, když se musí snížit v průběžném pruhu rychlost až na cca 50 km/h, aby se vůbec dalo odbočit a za vámi se valí mnohdy v obou pruzích auta 120 i více (i když je zde stovka)... Je to navíc v klesání...
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Aktuální Brodek ...
- Přílohy
-
- Brodek_pic3.jpg (102.41 KiB) Zobrazeno 10243 x
-
- Brodek_pic2.jpg (232.86 KiB) Zobrazeno 10243 x
-
- Brodek_pic1.jpg (159.7 KiB) Zobrazeno 10243 x
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Ten přistavěný kus je nějak moc široký, nezdá se mi?
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
To je pata násypu ...
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
No ale stejně, na jeden odbočovací pruh je to podle mě široké.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
To je piprava na rozsireni na 3+3 v useku Prostejov-Vyskov
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.9.2012 7:32:42
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Je fajn vidět, že se tam něco děje, díky za fotky
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi)
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Ještě se počítá s úpravou křižovatky na 27km u Držovice, ale co dál, pokračuje příprava dalších křižovatek?
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Dělají se DÚR na MÚK Prostějov-centrum a Olšany. Už chybí jen MÚK Drysice a po jedné větvi MÚK Vyškov a MÚK Prostějov-jih.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
V Brodku to vypadá jaksi obrovsky. Nový most má šířku prý 12,5 m, což je trochu více než je obvyklé pro odbočovací pruh. Jestli náhodou nebudou posouvat trasu východněji, stávající mosty spojí v jeden a dokreslí přídatné pruhy na levé polovině.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 238
- Registrován: 23.6.2010 12:04:28
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Po dotazu na ŘSD Olomouc jsem se dozvěděl, že druhá půlka MUK Brodek se zatím nestaví, protože ještě nejsou vykpoupeny/vyvlastněny poslední pozemky, potřebné k výstavbě a tak zatím začali aspoň s pravou půlkou, která připravená byla.
Z dalších MUK má prý nejblíž k realizaci MUK Prostějov-jih (Žešov).
Z dalších MUK má prý nejblíž k realizaci MUK Prostějov-jih (Žešov).
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Neptal ses na to, proč je nový most tolik široký?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Opravy MÚK Prostějov - jih? Tak to vypadá na zachování současného stavu. Tam bych čekal spíš jiné dvě varianty, a to buď komplexní řešení, tj. její přeložení http://portalup.glips.cz/uzemni_studie/II_150/text.pdf , nebo alespoň vybudování nájezdu směrem na olomouc.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Na "letišti" u VY něco vymýšlí s lanovými svodidly ... v celém úseku jsou rozestavěny směrové desky a JSDI píše "oprava svodidel".
V něděli už bylo na obou koncích část demontována.
V něděli už bylo na obou koncích část demontována.
- Přílohy
-
- R46_letiste VY_pic2.jpg (45.56 KiB) Zobrazeno 9084 x
-
- R46_letiste VY_pic1.jpg (53.36 KiB) Zobrazeno 9084 x
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Jel jsem kolem dnes okolo 19h, a už zabírali z obou stran levý pruh, jsem zvědav co tam vymyslí.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Předmětem akce je vytvoření přejezdu mezi jízdními pásy rozdělením celistvého lanového svodidla na 3 části v km 1,460 a 4,120. Náklady jsou 3,2 milionů Kč a realizuje Znakom.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
bože oni řeší takové "voloviny" místo aby řešili ten otřesný drncající povrch ... z toho by mě šlak trefil ... ale tak pořád doufám, že na povrch taky dojde ... a ten přejezd SDP je tam tak nutný? ve kterém místě je nejbližší další přejezd? přijde mi to prostě zbytečné ... pokud nechtějí ten nový SDP použít právě pro rekonstrukci povrchu (2+1 na jedné polovině)
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...