Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
četl jsem to již ráno a hned mi docvaklo, že oprava CBK mezi oběma MÚK je podle mě ten úsek "záložního armádního letiště Vyškov" tzn. oprava, která zde byla již dávno avizována a poslední info z ŘSD jsem měl, že oprava proběhne na jaře příštího roku, takže to celkem časově odpovídá ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Žasnu, někdo u té práce opravdu začal přemýšlet. Jen tak dál, tohle se tak často nevidí
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
https://zdopravy.cz/dalsi-cast-hanacke- ... alo-57310/
normalne u zlutyho fidicu jdou ceny o tretinu dolu proti odhadu, protože firmy nasadi svoje technologie a jsou tak schopne stavbu zlevnit. tady je cena o tretinu nahoru. nevite někdo proc?
normalne u zlutyho fidicu jdou ceny o tretinu dolu proti odhadu, protože firmy nasadi svoje technologie a jsou tak schopne stavbu zlevnit. tady je cena o tretinu nahoru. nevite někdo proc?
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Z místního tisku podobně:
https://prostejovsky.denik.cz/zpravy_re ... .sznhp.box
https://prostejovsky.denik.cz/zpravy_re ... .sznhp.box
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
tak stavba MÚK Prostějov - střed oficiálně zahájena dle nového letáku, který je již v červeném tzn. ve výstavbě
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/78/ ... stejov.pdf
kdypak se to objeví mezi úseky ve výstavbě i na fóru?
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/78/ ... stejov.pdf
kdypak se to objeví mezi úseky ve výstavbě i na fóru?
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Na D46 se bude snižovat rychlost, viz
https://www.mdcr.cz/getattachment/Minis ... 7.pdf.aspx
https://www.mdcr.cz/getattachment/Minis ... 7.pdf.aspx
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Proboha stačilo by všude dát modré autíčko a až dojde životnost značek, tak je postupně měnit na modré .. Stejně je to svým charakterem SMV a ne dálnice, podobně jako S43, která svými parametry bude daleko lepší dálnice než tahle stařenka.
Ale když si tak čtu odůvodnění, tak se hrozím, že něco podobného přijde i na D35 Mohelnice-Olomouc ..
Ale když si tak čtu odůvodnění, tak se hrozím, že něco podobného přijde i na D35 Mohelnice-Olomouc ..
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
De facto touto rezolucí přešla D46 od D1 po Prostějov (včetně) na SMV s průtahem Prostějova na 90km/h Vmax. Nevím, jestli by opravdu nestalo za to tam jen osadit značky SMV aby to bylo i de iure, jak píše Aram. Stejně bude D1 za pár let hotová (buďme optimisty)
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
No to omezení rychlosti je teda Kocourkov... Vždyť už tam těch omezeno značkami 110 km/h bylo, po dokončení rekonstrukce exitu Vranovice - Kelčice se to s velkou slávou (značku 110 za 130 u Brodku vyměňoval dokonce tehdejší ministr dopravy - myslím že Ťok) přeznačilo od Brodku po Prostějov na 130 s tím, že jak se budou předělávat další exity, tak se 130 bude rozšiřovat, až se vrátí na celou trasu dálnice, jen s místními omezeními. A ono je to naráz naopak. A to už je přestavěný do normových parametrů i Brodek... Jinak včera byla naproti motorestu "U kola" v Prostějově slavnostně zahájena stavba "rekonstrukce exitu Prostějov - střed". Těch stanů, jídla, pití a papalášů nakrucujících se před volbami. Dle všeho se ale letos do země nehrábne, byla to jen předvolebné šaráda. Hlavní objem prací se prý čeká až příští rok...
https://prostejovsky.denik.cz/zpravy_re ... -2020.html
https://prostejovsky.denik.cz/zpravy_re ... -2020.html
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Byl to tragický ministr Žák, který flexou u svodidel řezal sloupek od značky.
PV-centrum se napřed musí vyprojektovat a odsouhlasit.
PV-centrum se napřed musí vyprojektovat a odsouhlasit.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Tady se snaží opravit neopravitelné, tahle "dálnice" není dálnice, ale jeden průtah obcí za druhým. Vidím, že se tam plácali po ramenou, jak tu "dálnici" dají dohromady, dokonce se poklepávaly základní kameny. Namísto marné snahy vylepšit tento dopravní zmetek by si měli přiznat, že tohle se nedá opravit a že je třeba začít v nové trase, minimálně v těch nejhorších úsecích.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Začít s čím? S přeložkou dálnice? To u D46 nehrozí, po dostavbě D1 tam nebude dost aut, aby se to vyplatilo.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Po dostavbě D1 z toho bude SMV.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
A určitě bude ? Jsem pro a dává to smysl, ale opravdu se tak stane/plánuje ?
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Neplánuje. Spíš se začne plánovat upgrade na D 25,5.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Ale Myslím, že 10 krát potřebnější bude upgrade na D35 a ne tady ..
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Tomu snad ani jeden z nás nevěří ne? Jako bylo by to fajn, ale dopadne to jako SMV.mapman píše:Neplánuje. Spíš se začne plánovat upgrade na D 25,5.
Tam už se homogenizace chystá.Aram96 píše:Ale Myslím, že 10 krát potřebnější bude upgrade na D35 a ne tady ..
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Tak krajské ZÚR s tím počítají a určitý tlak na to je, jen se určitě nic nestane dřív, než se dokončí D1. Je to i politická záležitost.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Tak chtělo by to pak ministra dopravy bydlícího nedaleko...
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
S tím, kde D46 vede a jakou dopravu přenáší/bude přenášet po realizaci 0136/ si myslím, že SMV se 110 a se zálivy jí bude slušet nejvíce. Dálnice z ní stejně nebude, to by se musela i někde přeložit a dodělat i někde stoupáky, nejen odstavné ... Že se modernizují křižovatky je naprosto v pořádku.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Twitter Radka Mátla:
ŘSD zahájilo VŘ na zhotovitele stavby “D46 MÚK Drysice”. Předpokládaná hodnota zakázky je 202,3 mil. Kč bez DPH. Stavba je součástí postupné přestavby MÚK na D46 pro zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy. Stavba má pravomocné SP a její zahájení se předpokládá na jaře 2021.
https://twitter.com/MatlRadek/status/13 ... 4988449794
ŘSD zahájilo VŘ na zhotovitele stavby “D46 MÚK Drysice”. Předpokládaná hodnota zakázky je 202,3 mil. Kč bez DPH. Stavba je součástí postupné přestavby MÚK na D46 pro zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy. Stavba má pravomocné SP a její zahájení se předpokládá na jaře 2021.
https://twitter.com/MatlRadek/status/13 ... 4988449794
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Probíhají práce pod mostem přes II/150 v Prostějově na MÚK PV-centrum.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Okolo MÚK Drysice je vykáceno. Teď probíhá štěpkování.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Z obou dvou stran mostu přes II/150 jsou již zavrtávány piloty pro rozšíření mostovky o odbočovací pruhy. vedle probíhá svařování armokošů. Je zprovozněn nový (asi jen dočasný) sjezd do areálu bývalé Vitany (FCC, Obalia aj.) a jsou z obou stran odkryty opěry dálničního mostu a jsou v těchto místech zřizovány šablony pro zavrtávání pilot pod budoucími opěrami rozšířené mostovky (zřejmě to budou samostatné mosty). S předstihem se prováděly přeložky sítí. U Drsan na exitu č. 9 je dokončeno mýcení dřevin se svahů a postupně probíhá jejich likvidace. Celý úsek mezi exity Brodek u PV až Prostějov střed (cca ke hřbitovu) byl přeznačen z rychlosti 130 km/h na 110 km/h. Což si protiřečí tomu, proč se tenkrát ty úpravy (svodidla, povrchy, exity) vlastně začaly dělat. Všichni mluvili o tom, že se pak může do celého úseku vrátit 130... A ono je to právě naopak...
A k té předchozí diskusi - doufám, že D46 zůstane dálnicí. Když už se tam tak investuje, u značení široko kolem se na směrovkách postupně mění autíčko za symbol dálnice, spravuje ji již přímo SSÚD a ono by se to mělo zase vracet zpátky? Nebylo by to trochu vyhazování peněz? To ať je to dálnice klidně se 110 km/h, když už se to tenkrát změnilo...
A k té předchozí diskusi - doufám, že D46 zůstane dálnicí. Když už se tam tak investuje, u značení široko kolem se na směrovkách postupně mění autíčko za symbol dálnice, spravuje ji již přímo SSÚD a ono by se to mělo zase vracet zpátky? Nebylo by to trochu vyhazování peněz? To ať je to dálnice klidně se 110 km/h, když už se to tenkrát změnilo...
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Ne, úpravy se nedělaly pro návrat 130ky, ty se dělaly kvůli bezpečnosti. A 130 km/h se tu sice jet "dá", ale z hlediska platných norem pro novostavby je tu porušena celá řada parametrů jako vrcholové a směrové oblouky a související rozhledy pro zastavení, klopení, vybavení komunikace, chybějící krajnice atp. Existující komunikace se samozřejmě neposuzují podle norem pro novostavby, ale dá se to použití jako vodítko pro posuzování bezpečnosti. A D46 odpovídá v celé své délce stěží normové kategorii D 21,5. Chybí hlavně nouzové zálivy - jakékoliv stojící vozidlo, ať údržba nebo porucha, představuje extrémní riziko. Proto mi 110 km/h přijde adekvátní...
Jinak ano, D46 zůstane dálnicí, a pokud se nám podaří protlačit vznik studie na její modernizaci, tak z ní jednou vznikne i opravdová dálnice se 130 km/h.
Jinak ano, D46 zůstane dálnicí, a pokud se nám podaří protlačit vznik studie na její modernizaci, tak z ní jednou vznikne i opravdová dálnice se 130 km/h.