Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)
Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)
Jednou jsem se na nejakem foru (us nepamatuju co to bylo) zucastnil diskuze o chybejicich pripojovacich pruzich na R46. Asi to tu taky nekoho bude zajimat, hlavne ty, ktery takove najezdy vyuzivaji. Pokud na rychlostni silnici chyby pripojovaci pruh a je tam misto nej znacka dej prednost v jizde tak je to velky hazard se zdravim ridicu, hlavne pokud tam ani neni omezeni rychlosti, poslal jsem tedy dotaz emailem cloveku ktery ma tento usek v kompetenci, kde jsem se ptal na pripojovaci pruh v na najezdu vranovice-kelcice http://www.mapy.cz/#x=139285840@y=133576672@z=16@mm=F .
Tak pokud vas to zajima tady je odpoved
Vybudování připojovacího pruhu na MÚK Vranovice - Kelčice ve směru na Olomouc je součástí plánovaných stavebních úprav na rychlostní silnici R46, konkrétně stavby ,, Stavební úpravy R46 MÚK Vranovice - Kelčice".
V současné době je příprava stavby ve fázi, kdy bude v nejbližších dnech podán návrh na vydání územního rozhodnutí o umístění stavby. Následně bude zahájen výkup stavbou trvale dotčených pozemků a zajištění stavebního povolení. Dokončení akce ,, Stavební úpravy R46 MÚK Vranovice - Kelčice". se předpokládá v roce 2010.
Tak pokud vas to zajima tady je odpoved
Vybudování připojovacího pruhu na MÚK Vranovice - Kelčice ve směru na Olomouc je součástí plánovaných stavebních úprav na rychlostní silnici R46, konkrétně stavby ,, Stavební úpravy R46 MÚK Vranovice - Kelčice".
V současné době je příprava stavby ve fázi, kdy bude v nejbližších dnech podán návrh na vydání územního rozhodnutí o umístění stavby. Následně bude zahájen výkup stavbou trvale dotčených pozemků a zajištění stavebního povolení. Dokončení akce ,, Stavební úpravy R46 MÚK Vranovice - Kelčice". se předpokládá v roce 2010.
Re: Chybející připojovací pruhy
To mně velmi překvapuje.Myslel jsem,že R46 nechají napospas osudu a nanejvýš tam sníží rychlost v okolí MÚK. U Bystročic (?před)loni rekonstruovali most a nájezd z MÚK zůstal beze změny,přitom šel lehce rozšířit nájezdový pruh
Re: Chybející připojovací pruhy
To Viky: To samé se stalo v předchozích letech na R7 v úseku mezi Kladnem a Prahou, kde také připojovací pruhy na dvou nájezdech na dálnici zcela chybí, v ostatních dvou případech jsou velmi krátké. Jenomže situace se má přesně tak, jak je popsáno ve výše zmíněné odpovědi. Na jednoduché rozšíření mostu potřebujete už nové územní rozhodnutí, protože dochází k většímu záboru pozemků. Tyto pozemky musíte vykoupit a už v podstatě vykonáváte investorskou činnost jako v případě nové výstavby, proto byla raději zvolena nesystémová rekonstrukce úzkého mostu.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Chybející připojovací pruhy
V ZUR Olomouckého kraje je zanesena přestavba na normální čtyřpruh kategorie R 25,5. Otázka je za jak dlouho se toho dočkáme. Rozhodně celá rekonstrukce není na pořadu dne.
Co si pamatuji, tak by se měli přestavovat nějaké 2 křižovatky, snad Brodek a něco od D, ale sorry už je to dávno, co jsem o tom četl.
Co si pamatuji, tak by se měli přestavovat nějaké 2 křižovatky, snad Brodek a něco od D, ale sorry už je to dávno, co jsem o tom četl.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Chybející připojovací pruhy
Lenny píše:V ZUR Olomouckého kraje je zanesena přestavba na normální čtyřpruh kategorie R 25,5. Otázka je za jak dlouho se toho dočkáme. Rozhodně celá rekonstrukce není na pořadu dne.
Co si pamatuji, tak by se měli přestavovat nějaké 2 křižovatky, snad Brodek a něco od D, ale sorry už je to dávno, co jsem o tom četl.
A kterej brodek? oni sou 3, brodek u konice, u prerova a u prostejova
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chybející připojovací pruhy
Tak na to si snad odpovite sam, ne?Kotislaw píše:A kterej brodek? oni sou 3, brodek u konice, u prerova a u prostejova
Kolem ktereho Brodku vede R46?
c) je spravne!
Re: Chybející připojovací pruhy
Njn ja us toho mam dnes dost, a to d to budou asi drysice http://www.mapy.cz/#x=139181120@y=133320704@z=14@mm=ZPpavel.hrdina píše:Tak na to si snad odpovite sam, ne?Kotislaw píše:A kterej brodek? oni sou 3, brodek u konice, u prerova a u prostejova
Kolem ktereho Brodku vede R46?
c) je spravne!
Re: Chybející připojovací pruhy
Podle mě se přestavby na R 25,5 ani nedočkáme, budou plně stačit nové připojovací pruhy... Nová D1 na Ostravu by měla odvést poměrně velkou část vozidel z R46, takže v nejbližších letech to určitě nebude...
Osobně bych tipoval až po roce 2020, dřív to opravdu nebude na pořadu dne vzhledem k důležitějším investičním potřebám republiky. Ale důležité je, že se s tím do budoucna počítá v ZÚR.Mario píše:Podle mě se přestavby na R 25,5 ani nedočkáme, budou plně stačit nové připojovací pruhy... Nová D1 na Ostravu by měla odvést poměrně velkou část vozidel z R46, takže v nejbližších letech to určitě nebude...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Chybející připojovací pruhy
Prijde my trosku komicke ze si lide udelali svuj najezd a vyjezd na R46 Je to na smer vyskov (viz. odkaz), jen nechapu proc, v brodku i v drysicich najezd je, leda ze by to vyuzivali nakladni automobily do prilehle piskovny, ale tomu se my nechce moc verit, nemate nekdo s timto najezdem skusenosti?
http://www.mapy.cz/#x=139224848@y=133402824@z=17@mm=F
http://www.mapy.cz/#x=139224848@y=133402824@z=17@mm=F
Re: Chybející připojovací pruhy
To není žádný sjezd, to je dřívější provizorní napojení z dob výstavby R46. Končila tam provizorně jedna stavba.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Chybející připojovací pruhy
Nj ale to us je hodne davno, ale tento "sjezd" je stale hodne pouzivany, a podle sirky vyjetich koleji atd. bych soudil ze tam provoz porad rosteLenny píše:To není žádný sjezd, to je dřívější provizorní napojení z dob výstavby R46. Končila tam provizorně jedna stavba.
Re: Chybející připojovací pruhy
Narazil jsem na tuto veřejnou zakázku s předmětem plnění úpravy MÚK Vranovice-Kelčice a MÚK Brodek u Prostějova. Byl tam vybrán zhotovitel, ale zjevně se tam nic neděje, to by nám někdo referoval...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Chybející připojovací pruhy
Ta castka 161 139 141 Kč je za 4 pripojovaci pruhy? Us se ani nedivim ze se jim do toho tak dlouho nechtelo
Re: Chybející připojovací pruhy
A děje se tedy na místě něco?Kotislaw píše:Ta castka 161 139 141 Kč je za 4 pripojovaci pruhy? Us se ani nedivim ze se jim do toho tak dlouho nechtelo
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Chybející připojovací pruhy
Předmětem zakázky je "Stavební úpravy na MÚK včetně inženýrské a projekční činnosti".
Takže pokud se ještě nic neděje tak ještě nemají SP.
Takže pokud se ještě nic neděje tak ještě nemají SP.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Chybející připojovací pruhy
Pokud jsem tu včera psal, že nemají SP, tak nemají ani ÚR na MÚK Vranovice-Kelčice
Územní řízení bylo zahájeno 5. 5. 2009. Ústní projednání se uskuteční 22.6.2009 ve 13:30 hodin.
Územní řízení bylo zahájeno 5. 5. 2009. Ústní projednání se uskuteční 22.6.2009 ve 13:30 hodin.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Chybející připojovací pruhy
Tusi zde nekdo, co presne se skyva pod akci cislo 16:
http://www.silnicenamorave.cz/?page_id=19
R46 upravy krizovatek silnic I/46
Myslim, ze se jedna o upravu MUK s II/430 (tedy byvalou I/47). Zrejme se do popisu vbloudila chyba. Nebo se mylim?
Mate nekdo blizsi info?
http://www.silnicenamorave.cz/?page_id=19
R46 upravy krizovatek silnic I/46
Myslim, ze se jedna o upravu MUK s II/430 (tedy byvalou I/47). Zrejme se do popisu vbloudila chyba. Nebo se mylim?
Mate nekdo blizsi info?
Re: Chybející připojovací pruhy
Obecně se jedná o doplnění některých MÚK na R46 o delší připojovací a odbočovací pruhy a nějaké další úpravy. Namátkou, co si pamatuji, tak to byly MÚK Vyškov, Držovice a Drysice.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Chybející připojovací pruhy
Tohle nejsou původní nájezdy na R46, ale skutečně uměle vytvořené nájezdy přes zelený pruh řidiči. V současnosti jsou zde postavena svodidla, takže sjíždět již nelze.Kotislaw píše:Prijde my trosku komicke ze si lide udelali svuj najezd a vyjezd na R46 Je to na smer vyskov (viz. odkaz), jen nechapu proc, v brodku i v drysicich najezd je, leda ze by to vyuzivali nakladni automobily do prilehle piskovny, ale tomu se my nechce moc verit, nemate nekdo s timto najezdem skusenosti?
http://www.mapy.cz/#x=139224848@y=133402824@z=17@mm=F
Re: Chybející připojovací pruhy
Nebezpečnou silnici R46 čekají u Brodku úpravy
Brodek u Prostějova/Olšany u Prostějova – Ředitelství silnic a dálnic chystá bezpečnostní úpravy rychlostní komunikace R46 u Brodku u Prostějova. Řešení u Olšan zůstává zatím na stole...
Brodek u Prostějova/Olšany u Prostějova – Ředitelství silnic a dálnic chystá bezpečnostní úpravy rychlostní komunikace R46 u Brodku u Prostějova. Řešení u Olšan zůstává zatím na stole...
Re: Chybející připojovací pruhy
U Olšan je to horší o to,že celá MÚk je v zatáčce a nedovedu si představit,že by se úpravy v duchu současných norem obešly bez něčeho mnohem většího,než je "jen"vybudování zrychlovacích pruhů.Notabene nedávno tam rekonstruovali most,který se mohl dobudovat už s tím pruhem.andy píše:Nebezpečnou silnici R46 čekají u Brodku úpravy
Brodek u Prostějova/Olšany u Prostějova – Ředitelství silnic a dálnic chystá bezpečnostní úpravy rychlostní komunikace R46 u Brodku u Prostějova. Řešení u Olšan zůstává zatím na stole...
Re: Chybející připojovací pruhy
Stavební povolení na akci "Stavební úpravy na R46, MÚK Brodek u Prostějova"
Jedná se o stavební objekty:
SO 001 Příprava území
SO 111 Větve křižovatky Brodek u Prostějova
SO 201 Most přes Brodečku pro směr Brno - III/4335
SO 203 Zárubní a opěrné zdi
SO 301 Odvodnění
SO 801 Vegeteční úpravy MÚK Brodek u Prostějova
SO 113 Dopravně inženýrská opatření MÚK Brodek u Prostějova
Předpokládané zahájení stavby: 06/2010
Předpokládané dokončení stavby: 12/2012
Předpokládané náklady: cca 26 000 000 Kč + DPH
Zajímavý je také oddíl Druh a účel povolované stavby:
Silnice I/46 byla vybudována v letech 1973 - 1990 jako rychlostní čtyřpruhová, směrově dělená komunikace kategorie S 21,5 a S 22,5 na návrhovou rychlost 100 km/hod. Vzhledem k nezbytnosti zajistit co nejbezpečnější provoz po této rychlostní komunikaci je předmětem stavby zřízení odbočného a připojovacího pruhu ve směru na Prostějov. Zpomalovací a zrychlovací úseky jsou navrženy na zpomalení (zrychlení) na 50 km/hod.
Jedná se o stavební objekty:
SO 001 Příprava území
SO 111 Větve křižovatky Brodek u Prostějova
SO 201 Most přes Brodečku pro směr Brno - III/4335
SO 203 Zárubní a opěrné zdi
SO 301 Odvodnění
SO 801 Vegeteční úpravy MÚK Brodek u Prostějova
SO 113 Dopravně inženýrská opatření MÚK Brodek u Prostějova
Předpokládané zahájení stavby: 06/2010
Předpokládané dokončení stavby: 12/2012
Předpokládané náklady: cca 26 000 000 Kč + DPH
Zajímavý je také oddíl Druh a účel povolované stavby:
Silnice I/46 byla vybudována v letech 1973 - 1990 jako rychlostní čtyřpruhová, směrově dělená komunikace kategorie S 21,5 a S 22,5 na návrhovou rychlost 100 km/hod. Vzhledem k nezbytnosti zajistit co nejbezpečnější provoz po této rychlostní komunikaci je předmětem stavby zřízení odbočného a připojovacího pruhu ve směru na Prostějov. Zpomalovací a zrychlovací úseky jsou navrženy na zpomalení (zrychlení) na 50 km/hod.
Re: Chybející připojovací pruhy
Veřejná vyhláška o zahájení stavebního řízení na akci "Stavební úpravy na R46 MÚK Brodek u Prostějova - směr Brno"
Jedná se o stavební objekty:
SO 001 Příprava území
SO 101 Větve křižovatky směr Brno
SO 301 Dešťová kanalizace
SO 801 Vegetační úpravy
SO 104 Dopravně inženýrská opatření
Jedná se o stavební objekty:
SO 001 Příprava území
SO 101 Větve křižovatky směr Brno
SO 301 Dešťová kanalizace
SO 801 Vegetační úpravy
SO 104 Dopravně inženýrská opatření