Přídatný pruh! To je ono. To by na tu vzdálenost po MÚK bohatě stačilo. V tom už by se každý pohodlně z D56 zařadil jak potřebuje. Dneska jsem potkal, už mnohem větší provoz z D56 a sic chápu - jsou tam omezení. Lidi jezdí jinak, ale už to byl takový ten štrůdl co nechce člověk v připojováku potkat, protože to někteří nejsou schopni rozjet (či třeba náklaďák ani nemůže).Aram96 píše:Ne, že bych tam 3-pruh považoval za nezbytnost, přecejen je to od sebe 2 km, IMHO stačí pořádně dlouhé připojovací pruhy (z D56 samozřejmě měly být 2-pruhové) , ale spíš se divím, že to tam není řešeno přídatným pruhem kvůli vzdálenosti křižovatek.
Ale jak říkám, 3.pruh v celé délce by mi přišel nadbytečný. Spíš by tam dával smysl tak nějak kvůli peáži D48 + D56/I/56.
V zatáčce je teď 60km/h a viděl bych to max pak na 70km/h. Ta 80km/h je taková hraniční bych řekl.
Jako připojení D56 na D48 považuju jako hodně zpackané na to, že to není jen tak žádná bokovka, ale je to prostě velmi důležité připojení. Snad se pletu a bude to nakonec v pohodě.
Jinak ten skákavý úsek je od KO Frýdlantská po odbočení směr D56. U opačného směru na ČT/FnO, už takový dojem nemám. Ale jak jedu směr na Ostravu, tak mě to ráno od KO Frýdlantská dobře probere.