Že se u nás nedělá žádný rozdíl mezi křižovatkou pro obyč sjezd, pro dálnici nebo dokonce pro plynulé napojení následného 4-pruhu, to není nic nového. A je to přesně jak píšeš .. většina projektů má podobu jak z 90tek. Přitom polovina všech řízení za tu dobu stihla proběhnout dvakrát. Jenže ti, kdo tvoří normy, nemají pocit, že je něco špatně, oni totiž za těch 30 let od revoluce za těmi hranicemi nebyli.MrZajíc píše:Obávám se, že čehokoliv se jen tak nedočkáme. Připojení D56 na D48 by mělo mít mnohem delší připojovací pruh (myšlení do budoucna nula...). Či jak se už zmiňovalo přídatný pruh, který se tam přímo nabízí na tak krátkém úseku k dalšímu sjezdu a byl by úplně luxusně vyřešený křízení hlavních tahů D48xD56.Honey72 píše:Teď jen doufat, že okolí polouzlu D48/D56 nebude zastavěno a zbude rezerva pro pozdější nápravu chyb a doplnění potřebných ramen .-)
Ale ok. Dobře. Třeba nějaké normy by to neumožnily (ačli v Německu dokonce mají úseky kdy z odstaveného pruhu udělají dynamicky přidatný/další pruh). Beru. Ale pak nechápu z jakého důvodu ten připojovací pruh není třeba aspoň dvojnásobný.
Přitom most je myslím širší protože aktuální připojovák jde až k němu, ale proč ho neprodloužili dál kde nic není a je tam napravo normální místo to nechápu.
Trochu mám podezření na projektanta nebo kdo to navrhoval. Viz zpackané KO Frýdlantská když nevychytali ty obruníky a budoucí výjezd od ČT alá museli frézovat... Mě to přijde jak projekt "30 let v šuplíku" a jede se podle něj a jenom se udělala nějaká aktualizace.
Do toho kvalita CB je docela bídná.
Je kus pořádné odvedené skvělé práce. Škoda, že to tyhle kraviny kazí...
Rampy by to tady v této MÚK fakt chtělo dodělat, o tom žádná. Jenže to fakt bude na dalších 20 let. Nejhorší je, že se nikdo na MD těmito zpackanými MÚK nepoučuje, stále se všude možně navrhují paskvily dál.