[D48] Rybí – Rychaltice
Re: R48 Rybí – Rychaltice
to tedy ano ikdyž od libhoště do NJ se postupně tvoří vyjeté koleje a časem už nebudeme muset ani držet volant, pojede to v kolejích tempomat k tomu a můžem v autě obědvat :D:D
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: R48 Rybí – Rychaltice
včera již bylo hotovo
kolik ta výměna povrchu stála?
kolik ta výměna povrchu stála?
Re: R48 Rybí – Rychaltice
tak jsem se dozvěděl, co už možná někteří zde vědí, že úsek rybí - rychaltice se začne stavět v roce 2013 v létě, pokud prý ministr financí kalousek kromě navýšení fondu SFDI na příští rok o 10 miliard ho navýší taky na rok 2013 o 10 miliard a na rok 2014 o 11 miliard - v takovém případě prý začnou tento úsek stavět z operačního programu doprava a spoluúčast budou kofinancovat z navýšeného rozpočtu SFDI - vím to z první ruky, jinak je to už prý veřejně známé, tak budem muset počkat na ministra financí, jestli dá, nebo nedá ... můj tip je, že dá, bude dělat drahoty ale nakonec dá ... no uvidíme
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: R48 Rybí – Rychaltice
Bumbiku, vzhledem k tomu, ze je problem odhadnout co se bude stavet za rok, je docela zabavne mluvit o zahajovani staveb v roce 13, dokonce v lete Nemluve o tom, ze nedavno se tam chtelo davat jen lana. Takove info "z prvni ruky" mam ke vsem stavbam...
Re: R48 Rybí – Rychaltice
taky fakt njn tak se necháme překvapit, ikdyž možná ty prachy kalousek dá, bo dneska dostal rajčaty a asi nechce dostat znovu ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: R48 Rybí – Rychaltice
Bumbik: Nedostal ale s váma je asi diskuse zbytečná, že?
Re: R48 Rybí – Rychaltice
nechápu ??? pouze jsem uveřejnil informace, které mám z první ruky od dost dobře informovaného člověka - vážně, nechápu, co se vám na tom nelíbí, kalousek nedostal? škoda, mohli ho rovnou ukamenovat hovado jedno ... ale to jsme se dostali trošku mimo téma nicméně já se tu bavím o výstavbě silnice, která se mě dost dotýká - jezdím po I/48 každý den a bydlím přímo u ní, takže ... ale vidím, že máte bydliště praha, tak vám spíš jde o kalouska než o R48 ale jak myslíte jinak přeji hodně zdaru šmerdovi, aby ukořistil do rozpočtu SFDI co nejvíc peněz, vypadá jako sympaťák, ale takových už bylo ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: R48 Rybí – Rychaltice
Bumbik: Kdo je ta vaše první ruka? Možná by mohl sdělit i víc než jen R48.
Re: R48 Rybí – Rychaltice
kolega, který na veřejné schůzi na naší obci nás informoval právě o stavu přípravy stavby, kvůli toho, že se to naší obce bezprostředně dotýká a tak si obstaral informace z ministerstva dopravy a ŘSD - je totiž velmi činný v místní samosprávě a je to šéf osadního výboru a když jsem měl možnost s ním mluvit (jelikož se často míjíme) tak mi toto sdělil, že to má z nejvyšších míst, jak jsem řekl, pouze jsem napsal, co jsem od něj slyšel, ale tak uvidíme, jak to nakonec bude - akorát nás ujistil, že po doprovodce bude moci jezdit autobusová doprava, což zajímalo všechny nejvíc, protože pro nás je dopravní obslužnost veřejnou dopravou naprosto klíčová tak lidi uklidnil, protože vesměs lidi zejména starší na obci neměli informace a báli se, jak to všechno bude
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: R48 Rybí – Rychaltice
Nechci Vám brát iluze o zdrojích Vašeho kolegy, ale třeba v Praze je pan Březina náměstek primátora pro dopravu a taky o tom ví hovno a termíny lítají sem tam. To, že mu "někdo" na MD nebo ŘSD slíbil nějaký termín, nemusí znamenat vůbec nic.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R48 Rybí – Rychaltice
njn jsem jen člověk tak se nezlobte, že jsem pouze napsal, co jsem slyšel, od toho snad fórum je každopádně já mu pevně věřím, jelikož zatím nikdy neměl zkreslené či špatné údaje, které prezentoval obci, ale je pravda, že všechno je jednou poprvé ... )) ale mi je to osobně fuck, čím později se stavět začne, tím pro nás lépe, budeme mít aspoň stále sjezd na MÚK hájov, takže paradoxně máme štěstí v neštěstí - o tento luxus přijdeme se stavbou, takže dobře, že je to zatím u ledu )) ikdyž pak si člověk zvykne prostě jezdit jinou trasou, je to jen o zvyku :_)))
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: R48 Rybí – Rychaltice
jak to bude vlastne s povrchem.. bude od Belotina az za FM CB? nebo jen nektere casti... ?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R48 Rybí – Rychaltice
R48 by měla být komplet CB, snad krom obchvatu F-M který je převážně na estakádách.
Tak se to plánovalo, otázka je jestli se to ještě nezmění, ale trend je dávat spíše CB.
Tak se to plánovalo, otázka je jestli se to ještě nezmění, ale trend je dávat spíše CB.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R48 Rybí – Rychaltice
Tak to ma byt .. skoda ze ten trend vybocil na R55
Re: R48 Rybí – Rychaltice
Ale i na R55 bude CB, tedy aspoň na stavbě 5506. I obchvat FM má mít CB v úsecích, kde je to možné
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R48 Rybí – Rychaltice
můžu se zeptat??? na čem to závisí, jestli CB či AB ? říkáte, že obchvat FM bude mít CB tam, kde je to možné ... od čeho je to odvislé?? ptám se jako laik - napadá mě, jestli třeba beton nemá větší výdrž větší odolnost vůči přetíženým kamionům atd. ale nevím, jen domněnka - tak se ptám
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: R48 Rybí – Rychaltice
Obecně až na vyjímky platí, že na mostech se používá AB kvlli jeho nižší hmotnosti, v tunelech a všude jinde CB.bumbik píše:můžu se zeptat??? na čem to závisí, jestli CB či AB ? říkáte, že obchvat FM bude mít CB tam, kde je to možné ... od čeho je to odvislé?? ptám se jako laik - napadá mě, jestli třeba beton nemá větší výdrž větší odolnost vůči přetíženým kamionům atd. ale nevím, jen domněnka - tak se ptám
Re: R48 Rybí – Rychaltice
A podle zatížení dané komunikace nákladní dopravou.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R48 Rybí – Rychaltice
no nevim, Lenny - ja na nasich dalnicich zadnou souvislost mezi predpokladanym zatizenim a pouzitim AB/CB nevidim. Kdyz uz jsme u toho, typ krytu se definuje uz v projektu?Lenny píše:A podle zatížení dané komunikace nákladní dopravou.
Re: R48 Rybí – Rychaltice
Ale je to tak, CB se dává na tahy, kde je předpoklad velkého podílu těžké nákladní dopravy, na R48 se s ní počítá, i proto je taky CB v Hrádku na 11ce. Je to ale spíš doporučení než povinnost. Na druhou stranu - na R4, R7 nebo R6 bude člověk CB hledat jen těžko, i když vyloučit to nelze... Obecně se CB používá spíš víc na Moravě, i když i v Čechách je dost CB, viz Pražský okruh, D11, úseky D1 nebo D5 od Plzně dál.
Re: R48 Rybí – Rychaltice
D1 měla mít komplet CB povrch, že ho nemá je dáno tím, že některé firmy neměly potřebné stroje. D11 zase připravovali Moraváci. D5 měla být dálnicí s výběrem mýta, tak si stát určil tyto podmínky. Jedině Pražský okruh vybočuje ze zajetých kolejí závodu Praha.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R48 Rybí – Rychaltice
Když už jsme torchu ot, dá se říct, jaký je zhruba rozdíl v ceně?
Re: R48 Rybí – Rychaltice
to me taky zajima... ale kouknul sem napr. na cenu stavby I/11 Hradek prutah - 800 mil.(3,3 km) - zde je CB. Vedle pak obchvat Jablunkova jako AB - cena 730 mil. (5,2 km) a s mnoha most. objekty.... asi ten narust ceny u CB nebude zanedbatelny...
Re: R48 Rybí – Rychaltice
Hradek je cely obklopen protihluky a navic je to uprostred obce.... Obchvat Jablunkova vysel preci jen lepe...
Nicmene rika se ze CB je ve stavebnich nakladech cca o 30 % nakladnejsi ale v dlouhodobem horizontu potrebuje mene oprav, takze vyjde levneji tam kde AB rychle podleha opotrebeni, tzn. hlavne tam kde je hodne tezke dopravy...
Je pravdou, ze pohledem do Nizozemi bychom mohli tvrdit i opak, ale Nizozemci sice pouzivaji vyhradne asfalt, ale taky ve vetsi vrstve a navic z kvaltinejsi ropy nez u nas... a taky maji 4m odstavne pruhy aby kdyz dalnici casto opravuji, mohli provoz prevadet na 2+2 uplne bezproblemove...
Nicmene rika se ze CB je ve stavebnich nakladech cca o 30 % nakladnejsi ale v dlouhodobem horizontu potrebuje mene oprav, takze vyjde levneji tam kde AB rychle podleha opotrebeni, tzn. hlavne tam kde je hodne tezke dopravy...
Je pravdou, ze pohledem do Nizozemi bychom mohli tvrdit i opak, ale Nizozemci sice pouzivaji vyhradne asfalt, ale taky ve vetsi vrstve a navic z kvaltinejsi ropy nez u nas... a taky maji 4m odstavne pruhy aby kdyz dalnici casto opravuji, mohli provoz prevadet na 2+2 uplne bezproblemove...