[D48] obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Dnešním pozorováním situace na MÚK Bělotín jsem dospěl k následujícím subjektivním závěrům:
- osobních automobilů sjíždí z D1 na R48 o malinko více než kolik jich pokračuje dále po D1, řekl bych tak 51:49 pro R48
- nákladních automobilů drtivá většina sjíždí na R48, viděl bych to na poměr 10:1 pro R48
- docela hodně aut najíždí od Bělotína na Ovu
Zatím se ještě R48 drží statečně zejména v nákladní dopravě.
- osobních automobilů sjíždí z D1 na R48 o malinko více než kolik jich pokračuje dále po D1, řekl bych tak 51:49 pro R48
- nákladních automobilů drtivá většina sjíždí na R48, viděl bych to na poměr 10:1 pro R48
- docela hodně aut najíždí od Bělotína na Ovu
Zatím se ještě R48 drží statečně zejména v nákladní dopravě.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
ovšem je otázka, co to udělá po zprovoznění D1 úseku z bohumína po připojení na A1 do katowic ... pak se podle mě ten poměr razantně změní nemýlím-li se ?
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
A všiml jsi si té obří značky PL na návěsti na větvi Brno-Bělotín?Lenny píše:Dnešním pozorováním situace na MÚK Bělotín jsem dospěl k následujícím subjektivním závěrům:
- osobních automobilů sjíždí z D1 na R48 o malinko více než kolik jich pokračuje dále po D1, řekl bych tak 51:49 pro R48
- nákladních automobilů drtivá většina sjíždí na R48, viděl bych to na poměr 10:1 pro R48
- docela hodně aut najíždí od Bělotína na Ovu
Zatím se ještě R48 drží statečně zejména v nákladní dopravě.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Myslíš tu těsně před odpojením větve? Je docela velká, bo Polsko je velká země
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Tady je i její fotka, nic jiného na ně nezabírá asi.
- Přílohy
-
- DSC_8479.jpg (115.21 KiB) Zobrazeno 7283 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Ovšem nechápu, proč to není v nějaké normální velikosti i na té předchozí návěsti.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Jo to je ono, koukal jsem na to tak nevěřícně, že jsem to nestihl ani vyfotit
Proč to není na té návěsti taky nechápu.
Proč to není na té návěsti taky nechápu.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
To velké PL není práce oficiální, tipl bych to spíš na lidovou tvořivost. Proto to taky nebude na té velké, tam už by museli s plošinou
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Předtím tam byla běžná velikost PL, ale asi to nebylo dostatečně učiné, tak to přelepili větší.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Velkoplošné značky jsou samozřejmě připraveny na to, že bude PL na Ostravu. To je důvod, proč se to nejspíše neosadilo dočasně na všechny značky, neboť pak by se to zase muselo za chvíli přelepovat. Dokončení D1 je již blízko. Pokud pak nezapůsobí na Poláky automatický efekt většího komfortu jízdy po D1, stavěl bych se za to razantně zdražit čistě tranzitní mýtné na R48. Kapsch by to umět snad za ty prachy měl.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Cenu za ujetý km si určuje stát. Každopádně cena na D nebo I se docela dost liší, takže I/48 bude i do budoucna více využívána. Nelze nastavovat cenu na úseku podle toho jestli zde projíždí více cizinců... to už hraničí... Letos se zdražovalo mýtné o 25% a příští rok to přijde znova. Autobusy budou zvýhodněny a karavany a jiná vozidla, která nepřepravují materiál taky, takže stát opět vybere více peněz než letos.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Právě že diferenciace sazeb dle úseků jako regulační nástroj dopravní politiky státu mi přijde celkem správný... Musím nějak řidiče motivovat, aby využívali silnici, kterou chci.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
To právě nevím, jestli by to prošlo přes EU. Už tady jeden nápad byl mýto dle hodiny a typu komunikace, ale neprošlo to.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Nějak se začíná vlnit povrch za Estakádou Nový Jičín ve směru na Brno, a ty kanály uprostřed tam jsou taky úžasné...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Povrch je zvlněný od té doby co ho tam položili, tyhle opravy, kdy se na špatnou ložnou hodí jen nový obrus stojí za prd, ale lepší než díry.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Potvrzuju, je to od zacatku takto mizerne.
Pak me jeste vzdycky nastve chybejici resp. jiz smazane VDZ (cca 200m) za tim opravenym usekem ...
Pak me jeste vzdycky nastve chybejici resp. jiz smazane VDZ (cca 200m) za tim opravenym usekem ...
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
To mě taky udivuje :/ A dále jsem zvědav jak bude pokračovat oprava sjíždějícího svahu... teď tam je nižší rychlost, ale i tak.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Dle mě neustále opravy svědčí o zasadnějších problémech v konstručních vrstvách, které vyřeší jedině zásah do poškozené vrstvy. Výměna jen jedné vrstvy nepomůže.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Jenže to by ta rekonstrukce stála pěkný love ne? Záleží jaký bude znám harmonogram výstavby dalších úseků. Podle mně nemá cenu opravovat úseky, kde se předpokládá modernizace na R do 5ti let.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
A jaká je pravděpodobnost, že tomu tak skutečně bude. Martini by viděl nejraději na 20 let současný stav, ale snad ho nejpozději příští sčítání dopravy přesvědčí a nutnosti přestavby.
Zaleží, kde je problém a jaké je navržené řešení na jeho odstranění, od toho se bude odvíjet cena.
Zaleží, kde je problém a jaké je navržené řešení na jeho odstranění, od toho se bude odvíjet cena.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Jestli by bylo nutné a šlo by o 'havarijní' místa, tak by se mohly dělat jen ty místa, kde to bude potřeba... např. 100m úseky?
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Chtělo by to pozametat pod lany, začíná se tam zabydlovat tráva v tom nánosu...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Můžete prosím někdo v mapě vyznačit kde všude byl v poslední době na I/48 položen nový povrch a kam by teoreticky bylo možné už dát ta další lanová svodidla?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Jsou to tři úseky
1) u Dubu http://www.mapy.cz/#x=17.874318&y=49.572731&z=13&c=23-14-30-28-29-27&
2) před NJ http://www.mapy.cz/#x=18.014685&y=49.597514&z=13&c=23-14-30-28-29-27&t=o
3) mezi MÚK Příbor-střed a Příbor-východ http://www.mapy.cz/#x=18.142075&y=49.643030&z=13&c=23-14-30-28-29-27&t=o&umc=9
1) u Dubu http://www.mapy.cz/#x=17.874318&y=49.572731&z=13&c=23-14-30-28-29-27&
2) před NJ http://www.mapy.cz/#x=18.014685&y=49.597514&z=13&c=23-14-30-28-29-27&t=o
3) mezi MÚK Příbor-střed a Příbor-východ http://www.mapy.cz/#x=18.142075&y=49.643030&z=13&c=23-14-30-28-29-27&t=o&umc=9
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Myslim, ze bez problemu by slo doplnit i useky Bělotín-Polom a Palačov-NJ. Nejsou sice rekonstruovane v min roce, ale vic nez 5 let nemaji. Palačov-NJ ma ale v nekterych mistech problemy s lokalnimi misty v pravem pruhu (zrejme vycerpana unosnost podlozi).