[D48] obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Jj, takové chytráky mám nejraději! Ani se nepodívá do mapy, co se vlastně v MS kraji postavilo, hlavně že nadává na Čechy jak se tam staví a MS kraj je zanedbaný... Ale ve 14 jsme byli asi všichni stejní
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Opravdu se příspěvky tohoto typu člověk dobře pobaví . Má ale pak smysl s tímo člověkem diskutovat ? Jak je uvedeno výše:bumbik píše: zbytek mě moc nezajímá
a)nějaký teenager
b)někdo dospělější, ale s podprůměrným intelektem
Bumbíku, opravdu bude pro tebe nejlepší xchat (www.xchat.cz), kde si můžeš založit vlastní místnost (i s tématem R48, obchvatu FM apod) a dobře tam pokecat se sobě rovnými .
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Opět jsme se dostali mimo téma, diskuse s "bumbik" postrádá smyslu, doporučuji se ji tedy zdržet.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Já měl na mysli překategorizováni obchvatu ze silnice na rychlostní silnici, dokončení hraničního mostu a zrušení pitomého kruhového objezdu... Kdo to myslel a myslí jinak, nechť ať je po něm. Nikomu nemusím zapírat jeho inteligentnost
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Spíš mně připadá,že ostatní se smějí Tvým názorům... ...a oprávněněbumbik píše:lol koukám tady někdo pěkně pění jen proto, že někdo napíše svůj názor lol ach jó tomu se musím smát :d
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Tuhle značku jsem potkal na u km 54 (exit Nošovice) směr PL, ale jeji důvod mi unikl
Ikdyž je pravda, ze některé AB úseky dokážou probudit ...
Ikdyž je pravda, ze některé AB úseky dokážou probudit ...
- Přílohy
-
- r48.jpg (132.51 KiB) Zobrazeno 7095 x
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
I/48 je široká "až až" viz
- Přílohy
-
- SAM_1056.JPG (132.36 KiB) Zobrazeno 7029 x
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Kdyby I/48 byla v Německu, mohlo by se na ni mohlo jezdit neomezenou rychlosti....
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
O tom teda pochybuji... horší silnice potažmo dálnice jsou omezeny max. rychlostí, ale u většiny je pouze doporučena rychlost. To že se tam vešel může být shodou náhod. Záleží o kolik se levý jízdní pruh zůžil, protože někde to je sakra znát... a při dešti je hodně nebezpečné předjíždět nákladní auta i s osobákem.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Náhoda to není, pruhy jsou víceméně stejné široké, navíc toto rozhodně není nejširší místo.
Navíc tohle nebylo první předjíždění kamionů, které jsem viděl, a určitě ani ne poslední.
Poláci když jedou, tak jedou.
Jinak souhlasím, ani v D by nebyla na silnici toho typu neomezena.
Navíc tohle nebylo první předjíždění kamionů, které jsem viděl, a určitě ani ne poslední.
Poláci když jedou, tak jedou.
Jinak souhlasím, ani v D by nebyla na silnici toho typu neomezena.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
A tak Poláci, já bych spíš řekl obecně kamioňáci a autobusáci Hlavně teda autobusáky jsem už kolikrát viděl dělat s autobusem takové těsné manévry, na které bych si já netroufl ani s osobákem...
Jinak, to že pruhy jsou víceméně stejně široké je myšleno tak, že jsou široké stejně jako na zbytku I/48, nebo že pravý a levý pruh jsou stejně široké?
Jinak, to že pruhy jsou víceméně stejně široké je myšleno tak, že jsou široké stejně jako na zbytku I/48, nebo že pravý a levý pruh jsou stejně široké?
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Tak na celé I/48 mimo estakády v NJ a úseku Příbor - Rychaltice, je kategorie S15/100.
Takže v úsecích s lany je levý pruh užší, myslím, že má 3,25m, levý pak 3,75m. Nevím to teď přesně. Na úsecích bez lan by měly být oba pruhy stejně široké.
Já to spíš myslel, tak, že to nebylo nějaké širší místo, tedy náhoda, že mu to vyšlo.
Takže v úsecích s lany je levý pruh užší, myslím, že má 3,25m, levý pak 3,75m. Nevím to teď přesně. Na úsecích bez lan by měly být oba pruhy stejně široké.
Já to spíš myslel, tak, že to nebylo nějaké širší místo, tedy náhoda, že mu to vyšlo.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
To si taky myslím, respektive pamatuju z vlastní zkušenosti , i když z té fotky to právě vypadá, že jsou oba pruhy stejně široké, a tak mi nebylo úplně jasné jak to myslíte s tím že "pruhy jsou víceméně stejné široké", ale asi to na té fotce bude optický klam.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Zkouším si to tady spočítat, ale nějak mi to nevychází ty pruhy.
Těch 3,75 mi přijde moc, koukal jsem na S20,5 a tam mají oba pruhy 3,25m.
Vím, že jsem šířky ty pruhů věděl, ale vykouřilo se mi to z hlavy
Těch 3,75 mi přijde moc, koukal jsem na S20,5 a tam mají oba pruhy 3,25m.
Vím, že jsem šířky ty pruhů věděl, ale vykouřilo se mi to z hlavy
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
S 15 má šířku jízdních pruhů 3,25 m, vnější vodící proužek je 0,25 m a dvojtá čára 0,5 m, celková šířka zpevněné vozovky je 14 m.
V úseku s lany je prostřední užší, musí mít méně než 3,25 m, bo jinak by tam nebylo omezení pro nákladní auta a autobusy.
Ale ještě se mi nepodařilo najít šířkové uspořádání pro čtyřpruh S 15, vždy jen pro dvoupruh S 15.
V úseku s lany je prostřední užší, musí mít méně než 3,25 m, bo jinak by tam nebylo omezení pro nákladní auta a autobusy.
Ale ještě se mi nepodařilo najít šířkové uspořádání pro čtyřpruh S 15, vždy jen pro dvoupruh S 15.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Jo a ten předjížděcí nákladní vůz je menší než klasický kamion (je užší). Ale i tak se skoro museli líznout zrcátky.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Tak to teda rozhodně neni, oba jsou stejně široké (2,55M ?). Ten co předjíždí je dál od objektivu, proto vypadá menší. No a podle zrcátek bych řekl, že obojí je to Scania.FlakY` píše:Jo a ten předjížděcí nákladní vůz je menší než klasický kamion (je užší). Ale i tak se skoro museli líznout zrcátky.
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
No já si myslel, že ten v pravém pruhu je normální tahač + návěs a ten co předjíždí je 2 nápravový náklaďák (zdál se mi kratší). Asi máš pravdu, ty zrcátka jsou opravdu stejné
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Opět zdání klame a optika je svině ... obzvlášť s delší ohniskovou vzdáleností ... obojí jsou to návěsyFlakY` píše:No já si myslel, že ten v pravém pruhu je normální tahač + návěs a ten co předjíždí je 2 nápravový náklaďák (zdál se mi kratší).
Koleček to má dost, ale jistotu získáme pohledem na reflexní tabule na zadní straně auta/návěsu(přívěsu) ... nedaří se mi v rychlosti najít normu/vyhlášku která to nařizuje, takže odkaz na tabule jen do eshopu:
http://www.autosvetla.cz/reflexni-tabul ... ni-tabule/
Prostě a jednoduše ... šikmo šrafované cedule = sólo auto, plná barva s obrysem = návěs/přívěs.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
A nebo se stačí zeptat mě, a já vám řeknu že ty auta byly stejně široké a že to byl v obou případech tahač s návěsem.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Tak takové informace opravdu nemůžu vědět Ale zeptat se je jednodušší
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Původní kategorie a postup rozšířování
Po celém dnu strávením na této silnici, musím konstatovat, že je na ni poměrně silný provoz, zejména v úseku N. Jičín - Příbor, v okolí Frýdku-Místku a na obchvatu Č. Těšína. Úsek mezi N. Jičínem a Příborem by si zasloužil přestavění na směrově dělený s ohledem na dopravní zatížení.
Kdyby někdo měl chuť, tak zdemůže metrem změřit šiřkové uspořádání v lanech, zcela bezpečně. Je to na konci omezení u Příboru. Bohužel jsem metr neměl sebou.
Kdyby někdo měl chuť, tak zdemůže metrem změřit šiřkové uspořádání v lanech, zcela bezpečně. Je to na konci omezení u Příboru. Bohužel jsem metr neměl sebou.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Na této silnici je opět vidět současná absence kategorie R22,5 a relativní zbytečnost R25,5.
Kategorie R22,5 je na R48 mezi F-M a ČT naprosto dostačující, domnívám se že by postačovala i na zbytku I/48. Jedině bych snad tuto kategorii doplnil o odstavné zálivy v rozmezí 1km.
Souhlasím s Lennym, že úsek Příbor - NJ by si přestavbu zasloužil, já bych jen do této přestavby zahrnul i úsek Rychaltice - Příbor, popřípadě bych současný úsek doplnil lanovými svodidly.
Lana bych nejspíše doplnil i na zbývající část I/48.
Kategorie R22,5 je na R48 mezi F-M a ČT naprosto dostačující, domnívám se že by postačovala i na zbytku I/48. Jedině bych snad tuto kategorii doplnil o odstavné zálivy v rozmezí 1km.
Souhlasím s Lennym, že úsek Příbor - NJ by si přestavbu zasloužil, já bych jen do této přestavby zahrnul i úsek Rychaltice - Příbor, popřípadě bych současný úsek doplnil lanovými svodidly.
Lana bych nejspíše doplnil i na zbývající část I/48.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
A nebude už daleko jedodušší a levnější napřed dobudovat Příbor - Rychaltice(6km) ? zároveň by to navázalo na nový úsek u Frýdku. A po finanční stránce R25,5 nebude o moc dražší. Asi bude záležet na intenzitě dopravy, ale bezpečnost by měla být priorita a osobně se nepřikláním k horší kategorii.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R48 obecně + "dočasná" koncepce tahu I/48
Však to tam píšu. Je to jen otázka peněz.
Jinak ta horší kategorie už na úseku Rych.- Příbor určitě nebude, to by musel proběhnout celý proces schvalování stavby a to už nikdo chtít dělat nebude a hlavně teda ta jako platná kategorie pro výstavbu R22,5 neexistuje.
Jinak ta horší kategorie už na úseku Rych.- Příbor určitě nebude, to by musel proběhnout celý proces schvalování stavby a to už nikdo chtít dělat nebude a hlavně teda ta jako platná kategorie pro výstavbu R22,5 neexistuje.
R48 -> D48 se podařilo!